Een bezoekje aan Hans Anders is dringend gewenstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:11 schreef akveor het volgende:
Dennis heeft post: Wat leuk om je te zien... eindelijk loopt er wat moois rond in DGK...
Niet nog een hè?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:12 schreef noekje het volgende:
Ik was al bang dat Huub ook een handtas zou krijgen.
komt vast uit het blindeninstituutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:11 schreef akveor het volgende:
Dennis heeft post: Wat leuk om je te zien... eindelijk loopt er wat moois rond in DGK...
negeren, negatieve aandacht is ook aandacht, en die gun ik hem niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
Ik word gewoon moe van het kijken naar Dennix, vreselijk, echt een vertraagde opname , die gast.
oh ik dacht zn handen in zn zakkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:13 schreef noekje het volgende:
Brian reageert wel cool. Dennis doet waar die goed in is. Z'n bek houden!
Van wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Wijn en een wijnkoeler voor Huub, plus bloemen.
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:14 schreef 2live het volgende:
[..]
negeren, negatieve aandacht is ook aandacht, en die gun ik hem niet.![]()
Franse streamers en DGK forum.quote:
Wat, wat?????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde daar eventjes?
Hij is van de troon gestotenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef Day het volgende:
Ik heb het een paar dagen niet zo goed kunnen volgen. Dit is geen dish of zo, maar wat is er met Huub? Hij ziet er zo uitgeblust/moe uit. Of was dat al zo en valt dan na een paar dagen niet streamen pas op?
De vergelijking met Stoffel is al gemaakt hier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:16 schreef riri het volgende:
Denk dat ik ook maar eens een kaartje ga sturen...wat zie ik...er loopt een schildpad in de gouden kooi is dan m'n tekst
Door wie dan? Door jaap... nee. Door brian... nee. Door dennis... eh... nee!quote:
Huub maakt lange dagen, hij is namelijk de enige die TV maakt, dat is niet zo onlogisch dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef Day het volgende:
Ik heb het een paar dagen niet zo goed kunnen volgen. Dit is geen dish of zo, maar wat is er met Huub? Hij ziet er zo uitgeblust/moe uit. Of was dat al zo en valt dan na een paar dagen niet streamen pas op?
Er stond iets op het plasma.Huub zei, "ja, dat snap ik. Of is dat voor hem?" Hij wees naar Dennis. Dennis bleef toen raar kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:15 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde daar eventjes?
Door liekequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:18 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Door wie dan? Door jaap... nee. Door brian... nee. Door dennis... eh... nee!
Verklaar je nader?
Hij is wat rustiger inderdaad de laatste dagenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef Day het volgende:
geen dishquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef Day het volgende:
En gelijk heeft ie... alles lijkt tegen hem... laten die anderen dan ook maar TV maken... Dennis was toch zo geweldig? Nou ik wacht al een week en heb hem niets zien doen behalve de dingen die hem in de schoot geworpen zijn... Maar ach Dennis is ook maar net nieuw... en hoop zo spoedig mogelijk ex.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is wat rustiger inderdaad de laatste dagen
Als ze tegen de band groep zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:22 schreef pony_pak het volgende:
Beter komen er vanavond/vanacht weer dikke rellen. Daar heb ik echt zin in
Hij is armer, hij eet slecht en slaapt te weinig. Na het Natasia en Dennis debacle vroeg hij zich ook af wat hij daar nog deed. Ik denk dat het hem allemaal wat begint op te breken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef Day het volgende:
Beetje lastig te cappen, ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Heeft iemand een cap van het cadeau van huub.
Leuk en een goed moment.![]()
Ik denk dat Lieke en Huub binnenkort nog meer steun nodig gaan hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |