Zeuven is dan ook niet bedoeld voor geschreven communicatie. En ik zeg altijd zeuven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef WeebI het volgende:
Bah, dat klinkt voor geen meter en het is ook nog eens lelijk als je het typt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:03 schreef Lod het volgende:
[..]
Zeuven is dan ook niet bedoeld voor geschreven communicatie. En ik zeg altijd zeuven.
Oh? Ik dacht dat het bedoeld was voor afstandscommunicatie (portofoon, telefoon, etc.) om verwarring met 'negen' te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:00 schreef Frollo het volgende:
Dat is om verwarring met 'met behulp van een zeef afscheiden' te voorkomen.
Is ook zo. Daarom zeg ik altijd 'neugen'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef LinkseFrieseVegeta... het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat het bedoeld was voor afstandscommunicatie (portofoon, telefoon, etc.) om verwarring met 'negen' te voorkomen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is ook zo. Daarom zeg ik altijd 'neugen'.![]()
Neugenenzeventigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is ook zo. Daarom zeg ik altijd 'neugen'.![]()
Dan moeten die mensen waar wat duidelijker praten, niet de taal veranderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat het bedoeld was voor afstandscommunicatie (portofoon, telefoon, etc.) om verwarring met 'negen' te voorkomen.
das een bakvorm, geen zeefquote:
Anders kom jij even te laat binnenzeilen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:19 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik dnek dat mensen zeuven zeggen zodat eht niet op negen lijkt.
Misschien moeten we ook neugen gaan zeggen
Klopt. Maar het klinkt voor geen meter natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |