ik ben nooit weg geweest hoor je heb gewoon niet goed opgelet!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef shifto het volgende:
PM wacht zolang met gebruiken van viswijf kloonaccount zodat er weer newbies zijn die erin geloven, het gaat toch niet weer gebeuren hé
waar moet dat dan? in B&H of in chat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Prima. Laat de fokkers maar stemmen
Doe maar gewoon in dit topicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar moet dat dan? in B&H of in chat?
Onzin?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar moet dat dan? in B&H of in chat?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in dit topic
één baggertopic tegelijk is wel genoeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Doe maar gewoon in dit topic
één baggertopic tegelijk is wel genoeg
Het gaat niet om haar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wil jij je foto in een topic "dikke bitchen met snoep/friet" hebben?? ik open wel een nieuwe!!!
ga maar zoeken !!![]()
Gozert, het onderwerp van dit topic is allang niet meer afvallen en veel eten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef Ici-Paris het volgende:
En dan maar klagen dat ze zo dik zijn en willen afvallen![]()
Ik ken iemand op school, die is aan het sonja bakkeren. Maar in elke pauze zie ik haar het een zak chip.![]()
Dit ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Gozert, het onderwerp van dit topic is allang niet meer afvallen en veel eten.![]()
Dit is wel een Viswijfje topic hè.
zelfs je kuthond is mooier dan jouwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dikker dan jou, maar toch geloof ik niet dat ik lelijker ben
Jou. Het is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelfs je kuthond is mooier dan jouw
Bitches klinkt beter alhoewel dat weer enorm Ghetto achtig klinkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeee het is geen werkwoord!! het is van "daar lopen 2 bitchen", niet van "daar bitchen 2 meisjes"!!!
Het meervoud van bitch is bitches. Heb je geen Van Dale of zo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeee het is geen werkwoord!! het is van "daar lopen 2 bitchen", niet van "daar bitchen 2 meisjes"!!!
nee, wel sandalenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het meervoud van bitch is bitches. Heb je geen Van Dale of zo?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat de Van Dale is hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |