Wat lult ze nou? Ze heeft toch een nieuw tasje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Aha, Lieke heeft dus spulletjes voor zichzelf gekocht, vandaar die afgunst van Amanda.
amanda hoeft niks toch van de PC Hooftstraatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Aha, Lieke heeft dus spulletjes voor zichzelf gekocht, vandaar die afgunst van Amanda.
Vind ik ook hoor, alleen jammer dat er zo'n rotkop op zit. En laten we zijn hufterige karakter vooral niet vergetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:08 schreef Denna het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Brain heeft wel een mooi lijf![]()
Wie krijgt de P.C. H. cadeautjes? Delley, terwijl Lieke recht heeft op de helft van de pokerwinst na een weddenschap...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat lult ze nou? Ze heeft toch een nieuw tasje.
Ach, zoals de waard is.......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
De tas die Lieke meenam bevat babyvoeding voor Jaap en Dennis, vertelt Natasia.
Om gek van te worden he. Lieke heeft zelfs haar deel aangeboden aan haar van de PC stemming. Huub ook trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie krijgt de P.C. H. cadeautjes? Delley, terwijl Lieke recht heeft op de helft van de pokerwinst na een weddenschap...
Afgunst? Ik zie het meer als frustratie en het aangrijpen van iedere zucht om te zeiken.![]()
![]()
![]()
En Amanda blijft maar verongelijkt volhouden dat ze weet hoe Lieke is......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
De tas die Lieke meenam bevat babyvoeding voor Jaap en Dennis, vertelt Natasia.
Soms zou ik willen dat dit BB was en Hummie achter de knoppen zat. Die kon bepaalde mensen ook nog wel eens een toontje lager laten zingen (verder was het een partijdig rotwijf).quote:
Echt ongezond die haat hoor......... ongegrond, komt puur voort uit jaloezie oid.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft écht een bloedhekel aan Lieke.. en dat kan ze steeds minder beheersen. Ik verwacht binnenkort nog wel een Amanda die helemaal uit haar bolletje gaat!
Net als Flens dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat dit BB was en Hummie achter de knoppen zat. Die kon bepaalde mensen ook nog wel eens een toontje lager laten zingen (verder was het een partijdig rotwijf).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |