quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
Dit mormel heeft geen moeite met het woord kanker, dat scheelt dan weer.![]()
dat weet je toch; anders kan hij vanavond niet leverenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat ze er allemaal om 9.30 uit moesten, waarom ligt Brian daar nog te maffen![]()
Stel je voor: dan zou je je toch niet thuis voelen daar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
Dit mormel heeft geen moeite met het woord kanker, dat scheelt dan weer.![]()
Kindje van God heeft slaap nodig na het nuttigen van zijn pammetjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat ze er allemaal om 9.30 uit moesten, waarom ligt Brian daar nog te maffen![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kindje van God heeft slaap nodig na het nuttigen van zijn pammetjes.Amanda
het is er bij mij door vrienden en omgeving ook ingeslopen, ik vermijd het zoveel mogelijk.. Ik heb vorig jaar erg pijnlijke ervaringen gehad met kanker, maar desondanks kan ik er gewoon tegen.. Het ligt helemaal aan de plek die jij het woord geeft.. Ik zie het gewoon als vloeken, laten gaan van emoties, heb er voor mezelf helemaal geen verband met de ziekte mee... NIET dat ik het nu goed wil praten hoor, maar je kunt er dus wel mee leren omgaan dat gescheld met die ziektequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stel je voor: dan zou je je toch niet thuis voelen daar?
Mensen die zo kwistig met dit woord omgaan, hebben nooit een dierbare aan deze ziekte verloren en het is te hopen dat het ze nooit zal gebeuren.
Toch is het schandalig. Als Huub 5 minuten zijn ogen dicht doet, schalt het door dat hok, dat hij een actieve houding aan moet nemen.quote:
Ik hoorde Opperzwabber zeggen dat ze ook een high tea krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Lieke zijn druk bezig met make up, tanden poetsen enz enz enz...
Want je wilt toch niet al te gewoontjes een supermarkt binnen wandelen
Ik denk eigenlijk dat er nog maar heel weinig mensen zijn die niet iemand hebben verloren aan kanker. Ik kan er wel tegen maar het is zo ordinair. Dan vind ik kut veel leuker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stel je voor: dan zou je je toch niet thuis voelen daar?
Mensen die zo kwistig met dit woord omgaan, hebben nooit een dierbare aan deze ziekte verloren en het is te hopen dat het ze nooit zal gebeuren.
Ik zal het geluid ook maar eens aan doen dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Opperzwabber zeggen dat ze ook een high tea krijgen.
anders wordt haar tasje wakker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom fluistert Amanda in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |