Al wat van gehoord?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zal eens bellen met mijn bronnen in LA.
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Special edition heeft geen bonus digitale content bovenop de normale versie, slecht excuus dus.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:
[afbeelding]
Het spel![]()
![]()
een Rockstar-tas![]()
de soundtrack van de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gta sa soundtrack, 8cd's helemaal platgedraaid)
een boek met artwork
een kluisje voor waardevolle spullen.
Want hij kan de kluis, tas enzo niet downloaden natuurlijk.quote:
Voor ¤15 meer of zo. Vind ¤50 al genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef ryangozer het volgende:
Waarom bestellen julie hem, je kunt hem tegen die tijd toch ook gewoon in de winkel kopen...
Ja. Grotendeels door downloadende klootzakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Idd. En komt de PC versie later uit??
PC versie is nog niet eens aangekondigd. Men verwacht alleen dat ie komt, en als ie komt een half jaartje later dan de 360/PS3 versie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Idd. En komt de PC versie later uit??
Wat beledig je mij?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja. Grotendeels door downloadende klootzakken.
Hoeveel had microsoft ook alweer betaald om speciale content uit te brengen voor xbox 360? 20 miljoen ofzo?quote:En zakken met geld van consolisten.
Ik vrees inderdaad dat ik het ook er ook wel voor over hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:
[afbeelding]
Het spel![]()
![]()
een Rockstar-tas![]()
de soundtrack van de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gta sa soundtrack, 8cd's helemaal platgedraaid)
een boek met artwork
een kluisje voor waardevolle spullen.
De besturing op de PC van GTA is diep ruk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Elke vezel in mn lichaam haat consoles
Waarom nou weer voor de PC later realeasen...
You'll livequote:
50!quote:[..]
Hoeveel had microsoft ook alweer betaald om speciale content uit te brengen voor xbox 360? 20 miljoen ofzo?
Schieten met de muis, racen met gamepadje. Werkt. Zonder gamepadje, veel plezier met de vliegmissie's!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De besturing op de PC van GTA is diep ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |