WTF!!!!!??? Hij doet het ook gewoon echt niet!?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Speelde iemand hier nog wel eens GTA SA-MP?
Die is per vandaag dood lees ik net... http://www.sa-mp.com/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef sander89 het volgende:
Mta is ook wel beter volgen mij, alleen deadmatch is nog niet uit alleen Race, maar het ziet er erg mooi uit wat ik tot nu toe gezien heb van deadmatch. http://mtasa.com/
Nee Deathmatch is nog niet uit, wanneer dat is weet niemand maar het zal wel binnen paar maanden zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat? Kan je nou wel lui afmaken of niet?
Rockstar: Alleen 360-versie GTA IV biedt volledige ervaringquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:34 schreef Steve-O het volgende:
Tering dat word maar een ps3 aanschaffen GTA IV en GT 5![]()
Idd. Ps3 kopen, GT5 halen en GTA4 overslaanquote:
Ik moet wel een ps3 hebben een witte Xbox past niet bij mijn tvquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Rockstar: Alleen 360-versie GTA IV biedt volledige ervaring
Think again
.... dan haal je een zwarte?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik moet wel een ps3 hebben een witte Xbox past niet bij mijn tv![]()
Lul niet , dat noemen ze een rolling demo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ingame is gewoon als er ook echt gespeeld wordt, dat iemand echt dat mannetje bestuurt met een controller in zijn hand.
Mij best. Maar dan betaal je wel 200 euro meer voor geen extra content.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik moet wel een ps3 hebben een witte Xbox past niet bij mijn tvDan maar geen extra content ga niet daarvoor een xbox aanschaffen
.
Die dingen zijn hier toch niet te koop ?quote:
Volgende maand wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die dingen zijn hier toch niet te koop ?
Nee man daar lijkt t nieteens OPquote:
Het lijkt zeker niet op een vliegtuig. Ik zie er gewoon een vogel in. Overduidelijk.quote:
Alles goed verder? als dat een vogel is met rechte vleugelsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt zeker niet op een vliegtuig. Ik zie er gewoon een vogel in. Overduidelijk.
Ook in de eerste trailer zie je vogels met aan het eind van hun vleugels zwarte veren, en dat zie je hier ook. Geen twijfel mogelijk.
Ach man, ik ga het niet eens uitleggen. Kijk gewoon naar de eerste trailer, en let op de vogels. Deze vogel ziet er precies zo uit (goh).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Alles goed verder? als dat een vogel is met rechte vleugelsben ik josef!
Is dit een Boeing 747?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zie er een vogel in hoorTotaal geen vliegtuig.
Je ziet duidelijk een snavel en de zwarte vleugels van een zeemeeuw
Hoe de fuck zien jullie er een vliegtuig in?!
[img=578xnull]http://www.biologiesite.nl/zeemeeuw12.jpg[/img]
Inderdaad,........ dat is een vogel. Sowieso is het object te scherp en jaggie voor een ver vliegtuig. Zeg niet dat er geen vliegtuigen in zullen zitten maar dat is een vogel ja. De trailers zitten ook vol vogels in dat haven gebied.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:38 schreef TC03 het volgende:
Of het is gewoon een vogel.
Ik weet 100% zeker dat het een vogel is.
- Je ziet kartelige randjes. Niet van een gebrek aan AA, maar omdat het veren zijn.
- Als het een vliegtuig zou zijn, zou die zich gezien de grootte op het screenshot op een dermate grote afstand vinden, dat het nooit zo scherp zou zijn. Dingen in de verte worden namelijk geblurd, zoals je ziet. Het object bevindt zich dus redelijk dichtbij. Het is dus gewoon een vogel.
Ik herken er echt geen vliegtuig in.
Zeker de 360 versie, vanwege de extra content.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Zit toch te twijfelen over welke versie ik nu moet nemen. Beetje het head-to-head probleem wat ik een paar jaar geleden had. Toen kocht ik generieke games op Xbox. Maar nu is de PS3 toch wat krachtiger.
Een paar maanden geleden zei Rockstargames nog last te hebben van het feit dat niet elke 360 een HD heeft en nog op DVD draait, en nu zeggen ze weer dat de games identiek zijn. Misschien dat er op grafisch gebied niet veel verschil is, maar toch zou de PS3 versie iets mooier kunnen zijn (Zie laatste multiconsole-release van 'The Darkness'. Daar vond ik de PS3 versie ook iets mooier ogen.
Doch,... ben een achievement-hoer en ben ook erg benieuwd naar de extra DL content in de vorm van wat nieuwe chapters. Ben er gewoon nog niet helemaal uit. Maar,... dat GTA4 in mijn huis komt is zo zeker als de 360 release van Halo 3 in September.
Linkquote:One interesting thing about the exchange was that Niko appeared to have the option to hang out and endure the interview process--namely, the lawyer's incessant blabbering--as long as he wanted. We didn't get to see what would happen if the conversation had gone through to completion, though, since the player eventually cut things short by standing up and aiming his gun at the lawyer. The poor guy mistook Niko's actions for an aggressive power play, and amusingly threw out the zinger that "guns don't kill people, videogames do" before Niko remorselessly popped him one. The gunshot naturally caused the secretary outside to flip out and sound the alarm, forcing Niko to fight his way out of the firm against a formidable police presence.
Ik zie hier duidelijk ook een vogel in, zonder de post hier boven eerst gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:27 schreef ryangozer het volgende:
Mensen ik las net een heel stuk over de mogelijkheid toch vliegtuigen in GTA4, ik heb het even gekopieerd inclusief de linkjes, blijkbaar toch vliegtuigen in GTA4???
In de IGN preview van GTA4 is op de 2e pagina duidelijk een screen te zien met daarop in het midden een vliegtuig De afbeelding linken hier ging niet vandaar dat ik hem even online heb gehost, hier het bewijs dus alsnog:
[afbeelding]
Oja veel mensen komen nu waarschijnlijk met de opmerking dat dit rondvliegende vliegtuigen zijn die je zelf niet kan besturen, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er door R* werd gezegd dat er helemaal geen vliegtuigen in zouden zitten, omdat dit niet realistisch zou zijn. (boven NYC mogen geen vliegtuigen vliegen) Maar als er van zulke rondvliegen lijkt het me dus logisch dat je ze zelf ook kunt besturen.
Dus mijn vermoeden is dat R* ons gewoon behoorlijk voor de gek houd door het te ontkennen, en dan 19 oktober als grote verassing er toch vliegtuigen in zitten? (things will be different?) Wat denk jij?
Dus toch?![]()
bron
Het lijkt mij een vliegtuig. Maar wat dan nog? Die zaten toch ook in GTA3, je kon er alleen niet in vliegen (behalve in die halve dodo dan...)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zie hier duidelijk ook een vogel in, zonder de post hier boven eerst gelezen te hebben.![]()
Hoi Josef.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Alles goed verder? als dat een vogel is met rechte vleugelsben ik josef!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |