Al wat van gehoord?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zal eens bellen met mijn bronnen in LA.
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Gamer_V het volgende:
Special edition heeft geen bonus digitale content bovenop de normale versie, slecht excuus dus.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:
[afbeelding]
Het spel![]()
![]()
een Rockstar-tas![]()
de soundtrack van de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gta sa soundtrack, 8cd's helemaal platgedraaid)
een boek met artwork
een kluisje voor waardevolle spullen.
Want hij kan de kluis, tas enzo niet downloaden natuurlijk.quote:
Voor ¤15 meer of zo. Vind ¤50 al genoeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef ryangozer het volgende:
Waarom bestellen julie hem, je kunt hem tegen die tijd toch ook gewoon in de winkel kopen...
Ja. Grotendeels door downloadende klootzakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Idd. En komt de PC versie later uit??
PC versie is nog niet eens aangekondigd. Men verwacht alleen dat ie komt, en als ie komt een half jaartje later dan de 360/PS3 versie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Idd. En komt de PC versie later uit??
Wat beledig je mij?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja. Grotendeels door downloadende klootzakken.
Hoeveel had microsoft ook alweer betaald om speciale content uit te brengen voor xbox 360? 20 miljoen ofzo?quote:En zakken met geld van consolisten.
Ik vrees inderdaad dat ik het ook er ook wel voor over hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geloof mij, hier betaald de die hard gta fan wel 23 euro extra voor:
[afbeelding]
Het spel![]()
![]()
een Rockstar-tas![]()
de soundtrack van de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gta sa soundtrack, 8cd's helemaal platgedraaid)
een boek met artwork
een kluisje voor waardevolle spullen.
De besturing op de PC van GTA is diep ruk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Elke vezel in mn lichaam haat consoles
Waarom nou weer voor de PC later realeasen...
You'll livequote:
50!quote:[..]
Hoeveel had microsoft ook alweer betaald om speciale content uit te brengen voor xbox 360? 20 miljoen ofzo?
Schieten met de muis, racen met gamepadje. Werkt. Zonder gamepadje, veel plezier met de vliegmissie's!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De besturing op de PC van GTA is diep ruk.
Echt niet gta is het beste op de pc.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben triest bezig. Awesome.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Echt niet gta is het beste op de pc.
De serie is ook op de pc begonnen.
Allemaal wel kopen heals je gta gaat downloaden ben je triest bezig
![]()
Omdat je het niet gewend ben. Muis + toetsenbord > controller, altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mwa, bij racers heb je geen fijne controlle over de bocht, op de pc kan je maar één kracht inzetten. Pookjes zijn wat gevoeliger.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je het niet gewend ben. Muis + toetsenbord > controller, altijd.
Inderdaad, ik heb ook liever de PC dan een PS, maar kan geen race games ermee spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mwa, bij racers heb je geen fijne controlle over de bocht, op de pc kan je maar één kracht inzetten. Pookjes zijn wat gevoeliger.
Dan hang je een DFP stuurtje aan je pc. En ookal zijn die eik voor de PS, op een PC werken ze veel beter. Een stuurtje vastschroeven op een salontafel is geen doen, om maar te zwijgen van hem op schoot pakken; dat is helemaal rukquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Mwa, bij racers heb je geen fijne controlle over de bocht, op de pc kan je maar één kracht inzetten. Pookjes zijn wat gevoeliger.
In beide gevallenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan hang je een DFP stuurtje aan je pc. En ookal zijn die eik voor de PS, op een PC werken ze veel beter. Een stuurtje vastschroeven op een salontafel is geen doen, om maar te zwijgen van hem op schoot pakken; dat is helemaal ruk
gaat dit niet op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef TC03 het volgende:
Muis + toetsenbord > controller, altijd.
Ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat ik het ook er ook wel voor over heb![]()
Ja en ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WALGELIJKE VERRADER, DE PC COMMUNITY SPUUGT OP JE!!!!11111eins
Ik ga ook een xbox360 aanschaffen voor deze game, nog 2 weekies werken!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef Unhuman het volgende:
23 euro?? Ik koop een XBOX360 en een HDTV voor deze game
hd ready tv's (dus niet full hd maar het verchil zie je niet, tenzij je er een van 2 meter gaat kopen) vallen nog wel mee, beginnen bij 300 euro ongeveer denkik.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:36 schreef RickoKun het volgende:
hoe duur is een HD tv?
zwaar duur, of niet?
Aha. Nouja dan alleen maar een xbox360 voor op mijn 10 jaar oude tv'tje!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hd ready tv's (dus niet full hd maar het verchil zie je niet, tenzij je er een van 2 meter gaat kopen) vallen nog wel mee, beginnen bij 300 euro ongeveer denkik.
hahaha heb je geen 300 overquote:Op zondag 22 juli 2007 21:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aha. Nouja dan alleen maar een xbox360 voor op mijn 10 jaar oude tv'tje!
quote:
Full HD? Voor een goede ongeveer ¤ 1500,-quote:Op maandag 23 juli 2007 13:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]wtf vent, hoe wist je dat
Klopt, ik heb op dit moment ong 280 op de bank. Deze week hoef ik blijkbaar nog niet te werken though...
Ik verdien dan per week ong. 300 euro. ( 2 weekjes)
Maar kijk, ik wil niet alles in 1x op maken, ik wil ook nog wat overhouden zodat ik dan niet meer zo snel hoef te werken (! )
Maar waar praten we nu over, een HD READY tv zeker? hoe duur is een HDTV dan?
brrrrr.... en je merkt het verschil ontzettend erg van een normale ---> HD ready?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Full HD? Voor een goede ongeveer ¤ 1500,-
HD Ready heb je vanaf ¤ 300,- maar voor een redelijke groot beeld (80cm) betaal je ongeveer ¤ 600,-
Vooral kwa games is het verschil echt ernorm. Ik zou zeker een HD ready TV kopen als je ten volste wilt genieten.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
brrrrr.... en je merkt het verschil ontzettend erg van een normale ---> HD ready?
(sorry voor al het offtopic)
Okay man, ik zal dan áls ik een xdoosvolledraai aanschaf ook een hd ready kaufen!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vooral kwa games is het verschil echt ernorm. Ik zou zeker een HD ready TV kopen als je ten volste wilt genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |