Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef Xebrozius het volgende:
Een die gek werd van ATM. En als je niet weet wat dat betekend, google je het maar...
Ass to mouthquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef Sant het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik denk namelijk dat ATM een klein beetje NSFW is, dus kan nu niet!!
ja, kom maar op, anekdotes zji het leukst.... Ik heb wel meer vriendinnen gehad die sex lekker vonden, maar die ik hierboven beschrijf was het 'ergst'... Wilde ook vaak spanning hebben, dat ze betrapt konden worden, dus achterin de auto op de achterbank gevingerd worden etc. etc... Pakte ze me hand helemaal beet, en leidde 't naar beneden bij haar...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:50 schreef Sant het volgende:
eeehm, zo eentje die elk moment van de dag genaeukt wil worden? zo een??
Mwoi is eventjes leuk, maar verder...
Of wil je horen over die meid die je mee naar huis neemt en zegt dat ze elke slaapkamer van t huis gehad wil hebben.. en je vervolgens eigenlijk keihard verkracht..
Of een anekdote over een hotel/lift en boze gezichten bij uitstappen?
Ik hou me aanbevolen voor de adres gegevens van jouw ex-vriendinquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ja, kom maar op, anekdotes zji het leukst.... Ik heb wel meer vriendinnen gehad die sex lekker vonden, maar die ik hierboven beschrijf was het 'ergst'... Wilde ook vaak spanning hebben, dat ze betrapt konden worden, dus achterin de auto op de achterbank gevingerd worden etc. etc... Pakte ze me hand helemaal beet, en leidde 't naar beneden bij haar...(terwijl de pa reed)
ruk-topic voor TS natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:16 schreef jpg97 het volgende:
En wat wil je met die informatie doen precies?
Beetje verandering kan geen kwaad hoor,anders zie je straks de grote tijgerslippers bij het bed staan.(en dus niet eronder!)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mijn geilste ex-vriendin wilde het een keer buiten het bed doen! Namelijk op de vloer van de slaapkamer. Daar ben ik maar niet op ingegaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mijn geilste ex-vriendin wilde het een keer buiten het bed doen! Namelijk op de vloer van de slaapkamer. Daar ben ik maar niet op ingegaan.
Mijn huidige vriendin is denk ik ook wel een pittige, maar dat weet ik volgende week. Dan zijn we eindelijk getrouwd.
Wipske Penismans bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef weasel85 het volgende:
nichtje van witske kenemans
Aldus lord_syfulusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef lord_sylus het volgende:
mijn huidige vriendin van 9 jaar ....
Hebben bijna alles gedaan wat wij fatsoenlijk vinden en bijna overal..
Auto op de parking na de cinema
zonder slip weggaan
Parenclub
Trio mvm vmv
Mij laten toekijken terwijl zij met haar beste vriendin ....
.......
The list goes on![]()
![]()
En op het einde van de dag als we samen onder de lakens kruipen elkaar het gevoel geven dat we nooit elkaar zullen verlaten.....
![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar echte liefde kan samen gaan met enorme geile, hete, pikante, kinky, sex
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef lord_sylus het volgende:
mijn huidige vriendin van 9 jaar ....
Dames en heren...we hebben een namedropper! Jawel, een echte namedropper!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef weasel85 het volgende:
nichtje van witske kenemans
Anders hap jij even zeg...damn...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:27 schreef dborhem het volgende:
[..]
Beetje verandering kan geen kwaad hoor,anders zie je straks de grote tijgerslippers bij het bed staan.(en dus niet eronder!)![]()
![]()
Wedden dat dat nichtje spuug en spuug lelijk isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dames en heren...we hebben een namedropper! Jawel, een echte namedropper!
Triest hoor
Dat waarschijnlijk ook nog eens. Maar dat is geen garantie voor slechte sexquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Wedden dat dat nichtje spuug en spuug lelijk is![]()
Misschien is het haar welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Wedden dat dat nichtje spuug en spuug lelijk is![]()
quote:
Owwwwww....big mistake.....je weet toch dat als ze de ring eenmaal om hun vinger hebben, vrouwen niet meer aan seks doen.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Dungeonmaster het volgende:
Mijn huidige vriendin is denk ik ook wel een pittige, maar dat weet ik volgende week. Dan zijn we eindelijk getrouwd.
Natuurlijk wel. Anders komen er nooit kinderen en dat is wel de bedoeling. Althans, één nestje is goed voor het karakter, zeggen ze.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Owwwwww....big mistake.....je weet toch dat als ze de ring eenmaal om hun vinger hebben, vrouwen niet meer aan seks doen.....![]()
![]()
Kinderen komen van de ooievaar....niet door sex....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Anders komen er nooit kinderen en dat is wel de bedoeling. Althans, één nestje is goed voor het karakter, zeggen ze.
En nu heb je spijtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:25 schreef Latz het volgende:
Heb ongeveer 4 jaar geleden iets met een nymfomane gehad, wat een ramp.
Iedere dag 2 á 3 keer erop, de hele dag lulde ze over sex, zelfs waar mijn vrienden bijwaren.
Na 1,5 maand had ik er genoeg van. Te pittig.
Nou geile vriendin zeg, als ze het buiten het bed wilde doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Dungeonmaster het volgende:
Een echte man wil standaard elke dag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef Dipkip het volgende:
Een vriendje wou bijna iedere dag, dat was gaaf. Jammer dat het verder zo'n eikel was.
dat dus!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Een echte man wil standaard elke dag.
Amen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Dipkip het volgende:
Nee. Alleen de eerste paar weken. Of maanden, als het een hardnekkig ego betreft.
Daarna begint het grote zuchten en tegen vrienden zeuren over nymfo's. Want ja, een vrouw die vaker wil dan een man, die moet wel ziek in dr kop zijn![]()
Ik ben blij dat je je goed realiseert wat een geweldig gelukkig leven jij moet hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef lord_sylus het volgende:
mijn huidige vriendin waar ik al 9 jaar mee samen ben ....
Hebben bijna alles gedaan wat wij fatsoenlijk vinden en bijna overal..
Auto op de parking na de cinema
zonder slip weggaan
Parenclub
Trio mvm vmv
Mij laten toekijken terwijl zij met haar beste vriendin ....
.......
The list goes on![]()
![]()
En op het einde van de dag als we samen onder de lakens kruipen elkaar het gevoel geven dat we nooit elkaar zullen verlaten.....
![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar echte liefde kan samen gaan met enorme geile, hete, pikante, kinky, sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |