Dat geeft niks lieverd , dat gaat vanzelf over als je wat ouder wordtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef Xankot het volgende:
Heb een vreselijke hekel aan burgermannetjes- en vrouwtjes. Gezinnetjes met 2 "kids" (ook zo'n K** woord!), gezinsauto voor de deur, standaard een-gezinswoninkje, goed met de hele buurt kunnen opschieten en tegen de buren "gemaakt" aardig doen, op 2e paasdag naar een woonboulevard of tuincentrum gaan en netjes 's avonds op 23.00 uur naar bed gaan (met pyama aan).
Grfgatrdrrrrggrf%%$#!!!!!!![]()
Klacht: Ik haat burgerlijkheid en meelopers "omdat het zo hoort"
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Komakimo het volgende:
wat me nog het meest ergert bij zulke mensen is het afkeuren van mensen de het anders doen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergeet altijd om half 6 eten en allebei dezelfde rood met witte Gaastra jas.
En hoe oud schat jij mij in dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat geeft niks lieverd , dat gaat vanzelf over als je wat ouder wordt
Dat zijn niet alleen burgergezinnetjes. 99% van de lui die in die Gaastra meuk lopen kunnen volgens mij nog geen kiel van een mast onderscheiden.quote:
Ik zie het al: jaloers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef Xankot het volgende:
Heb een vreselijke hekel aan burgermannetjes- en vrouwtjes. Gezinnetjes met 2 "kids" (ook zo'n K** woord!), gezinsauto voor de deur, standaard een-gezinswoninkje, goed met de hele buurt kunnen opschieten en tegen de buren "gemaakt" aardig doen, op 2e paasdag naar een woonboulevard of tuincentrum gaan en netjes 's avonds op 23.00 uur naar bed gaan (met pyama aan).
Krijg je van die foute 30-ers in een puberclubje enzo. Erg schattig, maar ook erg fout.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die zich koste wat het kost af willen zetten tegen de maatschappij en burgerlijkheid
Gelukkig kom ik niet in puberclubjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijg je van die foute 30-ers in een puberclubje enzo. Erg schattig, maar ook erg fout.
Wie keurt nu wiens gedrag af? Dit is nota bene een topic dat het burgerlijk leven afkeurt. Een burgerlijk leven is het mooiste wat er is. Daar kom je ooit nog wel achter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Komakimo het volgende:
wat me nog het meest ergert bij zulke mensen is het afkeuren van mensen die het anders doen
Denk je dat? NO WAY! Maar goed, als jij dat zo vind...prima. Ieder zijn ding toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Overlast het volgende:
[..]
Wie keurt nu wiens gedrag af? Dit is nota bene een topic dat het burgerlijk leven afkeurt. Een burgerlijk leven is het mooiste wat er is. Daar kom je ooit nog wel achter.
Edit: was volgens mij niet tegen mij bedoeldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef Xankot het volgende:
[..]
Denk je dat? NO WAY! Maar goed, als jij dat zo vind...prima. Ieder zijn ding toch?
Op zich leuk en aardig hoor, maar welke alternatieven stel je voor?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef Xankot het volgende:
Nope! Ik ben nou eenmaal niet zo burgerlijk als de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef Gluckskafer het volgende:
TS blijft liever eeuwig vrijgezel, en zit ieder avond in de kroeg.
Net zoals in de liedje van Benny Nyman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |