Mooie boel, nu ben ik een mietje en net werd ik al voor homo uitgemaakt in een topic met een achterlijke shemalequote:
Wat zeur je?!?!?! Wat dacht je van ik wil goftedomme helemaal geen malt proeven!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef Niek. het volgende:
Wat zeur je? Als je het verschil al proeft dan kan je 15000euro winnen.
Maar bavaria wil je wel proevenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zeur je?!?!?! Wat dacht je van ik wil goftedomme helemaal geen malt proeven!!!!!!!
Ik kon kiezen uit Amstel en Bavaria. Shoot me, maar dan kies ik Bavaria ja. Amstel uit de fles heeft een ranzige nasmaakquote:
Opleiding: levenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:06 schreef Chandler het volgende:
Bier is voor patsers..
en ik drink dus geen bier...
Het idee is juist dat je geen verschil proeft, proef je dat wel dan win je 15000euro!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zeur je?!?!?! Wat dacht je van ik wil goftedomme helemaal geen malt proeven!!!!!!!
Je proeft het heel duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het idee is juist dat je geen verschil proeft, proef je dat wel dan win je 15000euro!
En dan koop je Bavaria, kastnichtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef vosss het volgende:
Nietsvermoedend koop ik een bak Bavaria, kom ik thuis, zie ik dat er een kartonnetje op de bak zit met daarop de volgende tekst:
[afbeelding]
GODVERDOMME TYFUSHOMO'S IK WIL GODVERDOMME GEEN MALT DRINKEN. MALT IS VOOR LATENTE HOMOSEXEFIELE FLIKKERS JA!!!!! ALS IK BETAAL VOOR EEN KRAT BIER DAN VERWACHT IK OOK BIER TE KOPEN EN NIET EEN OF ANDERE NICHTENDRANK!!!!![]()
![]()
!!!!!
ps: ik heb verder niks tegen homo's
En op de doppenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef El_Rolando het volgende:
Kijk de volgende keer beter uit je doppen.
Neem dan de kratjes van Brand. Bavariaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik koop ook altijd bavaria, want die kratjes kan ik wel tillen.
My point exactlyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:15 schreef DaFan het volgende:
I feel your pain, wat een naaiactie. Ik koop BIER op de DRANKafdeling.
MALT hoort tussen de sinasappelsap en rosevicee.
Kun je sowieso beter geen Bavaria drinken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef vosss het volgende:
ALS IK BETAAL VOOR EEN KRAT BIER DAN VERWACHT IK OOK BIER TE KOPEN EN NIET EEN OF ANDERE NICHTENDRANK!!!!![]()
![]()
!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |