abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 februari 2002 @ 17:25:42 #26
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3106523
De playlist van MTV moet helemaal niet wijzigen, het is gewoon voor een oudere doelgroep dan TMF, that's it!

Gaat TMF nu dan ook MTV3 heten ofzo?
Zou wel cool zijn:
MTV: Mainstream muziek
MTV2: Progressief/interactief (ongewijzigd dus)
MTV3: Pop/interactief
Ideetje?

¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_3106900
Klinkt niet best. TMF wordt The Box, en MTV wordt TMF. Kortom geen MTV meer. Zonde.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zaterdag 9 februari 2002 @ 18:27:52 #28
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3107032
Ja, daar ben ik dus ook best wel bang voor. Straks krijgen we ook van Barthezz rotzooi enzo op MTV. Daar zitten we dus mooi NIET op te wachten!
pi_3108532
Ik heb altijd gehoopt dat MTV die nederlandse onzin naar TMF zou doen en dat wij weer de oude MTV terug zouden krijgen. TMF is gewoon 538 met plaatjes terwijl MTV altijd wat meer diepgang had en wat betere muziek uitzond.

Zeker in de tijd van Ray Cokes wat MTV heel goed met HBB, Most Wantend (veel live), 120 min., alt. nation etc. later was het ook nog wel te doen doordat ze vj's uit alle landen hadden en mooie thema programmas.

Helaas mocht het niet zo zijn en zo kan TMF straks naar ergens in de 20 en mtv naar een ander hoog nummer.

zaterdag 9 februari 2002 @ 21:00:17 #30
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3108585
Wat stom dit zeg, ze hadden het beter anders kunnen doen. TMF wordt net een soort Box nu
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3109010
nou...

dat was het dan

een halfgare kruizing tussen TMF en MTV... en een sms-versie van The Box

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 10 februari 2002 @ 00:58:16 #32
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3110580

I'm gonna miss MTV!!!!

zondag 10 februari 2002 @ 12:09:21 #33
13491 MrPopocatepetl
MrJerommekedepommekepotl
pi_3112583
en is er een optie dat ik op een een of andere manier gewoon mtv europe ontvang?
Sorry voor mijn domme nickname, maar toen ik 'm koos was ik onder invloed. [een half jaar lang onder invloed, yea, yea...]
pi_3112683
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:09 schreef MrPopocatepetl het volgende:
en is er een optie dat ik op een een of andere manier gewoon mtv europe ontvang?
Wel als je een dure schotel of zo neemt, ja.

Ik mis ook mtv europe

zondag 10 februari 2002 @ 15:50:42 #35
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3114599
Nee hoor, MTV Europe is niet eens via de schotel te ontvangen. Alleen MTV Hits, MTV Base & MTV Central.
pi_3114726
Ik blijf gewoon The Box kijken, daar heb tenminste bijna geen geouwehoer tussen de clips door...
pi_3115025
quote:
Op zondag 10 februari 2002 16:06 schreef Tordek het volgende:
Ik blijf gewoon The Box kijken, daar heb tenminste bijna geen geouwehoer tussen de clips door...
Mits de Box blijft zoals 'ie nu is, en Veronica niet al te erg aanwezig gaat zijn in de programmering (lees: beginnen met 1 uurtje, dan 2 uurtjes, dan 4 uurtjes, en vervolgens zo'n beetje de hele dag uitzenden).
  zondag 10 februari 2002 @ 23:08:48 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3119982
o_O

Ik realiseer me nu: als MTV als eigenaar nu nog meer gaat bemoeien met de programmering van TMF, krijgen we dan ook die vervloekte censuur in liedjes als op MTV?

The Internets, I needs it..
  zondag 10 februari 2002 @ 23:49:53 #39
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3120465
quote:
Op zondag 10 februari 2002 23:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
o_O

Ik realiseer me nu: als MTV als eigenaar nu nog meer gaat bemoeien met de programmering van TMF, krijgen we dan ook die vervloekte censuur in liedjes als op MTV?

Jij bent niet echt de slimste in deze wereld hé?

Denk je nou echt dat MTV clips WIL censureren?
Nee dus, ze hebben de pech dat hun uitzendpark in London staat en dus vallen ze onder de britse mediawet. En die is ietsjes (OK nogal) strenger dan de nederlandse.

Ik geloof dat ze er wel wat aan wilden gaan doen trouwens.
Zodat ze ook op MTV zonder censuur uit kunnen gaan zenden.

pi_3121243
quote:
Op zondag 10 februari 2002 23:49 schreef Borin het volgende:

[..]

Jij bent niet echt de slimste in deze wereld hé?

Denk je nou echt dat MTV clips WIL censureren?
Nee dus, ze hebben de pech dat hun uitzendpark in London staat en dus vallen ze onder de britse mediawet. En die is ietsjes (OK nogal) strenger dan de nederlandse.

Ik geloof dat ze er wel wat aan wilden gaan doen trouwens.
Zodat ze ook op MTV zonder censuur uit kunnen gaan zenden.

dat maakt het nog niet minder irritant, slimme
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  maandag 11 februari 2002 @ 15:02:44 #41
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3125583
quote:
Op maandag 11 februari 2002 00:52 schreef Soep v/d Dag het volgende:

[..]

dat maakt het nog niet minder irritant, slimme

Dat ontken ik toch niet, maar de redenering dat MTV nu ook TMF zal gaan censureren slaat nergens op, en daar ging m'n post over.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 00:17:28 #42
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3132670
quote:
Op maandag 11 februari 2002 15:02 schreef Borin het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch niet, maar de redenering dat MTV nu ook TMF zal gaan censureren slaat nergens op, en daar ging m'n post over.

Nou zeg, dat hoefde ook niet zo fel
The Internets, I needs it..
  dinsdag 12 februari 2002 @ 08:13:58 #43
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3134640
Die censuur bij MTV is vaak echt zo dom. Laatst zag ik een aangepaste clip van So glad you made it van Kane. Die clip sloeg werkelijk he-le-maal nergens meer op!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3135396
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 08:13 schreef Marble het volgende:
Die censuur bij MTV is vaak echt zo dom. Laatst zag ik een aangepaste clip van So glad you made it van Kane. Die clip sloeg werkelijk he-le-maal nergens meer op!
Blijkbaar kunnen ze het censuur-beleid niet aan de Nederlandse mentaliteit aangepast krijgen.

Zal inderdaad wel iets te maken hebben met het feit dat het vanuit Engeland uitzend, licencies, wetgevingen en zo.

dinsdag 12 februari 2002 @ 10:56:41 #45
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3135502
Die andere versie van "So glad you made it" was een andere versie van de clip, die gewone versie draaide ze ook gewoon.

Ik snap niet waarom die UK-wet toch op MTV NL want in de UK kunnen ze het niet eens ontvangen. Dan moet er toch een uitzondering gemaakt kunnen worden?

pi_3741568
En er zijn weer nieuwe ontwikkelingen. Met dank aan 'Radiofreak.nl' voor dit stukje.

"De eigenaar van MTV en TMF 'MTV Networks' heeft eindelijk de gevolgen van de restyling van beide muziekzenders bekendgemaakt. Per 30 april wordt TMF een interactieve zender en neemt MTV de rol van TMF als Nederlandstalig muziekkanaal over. Alle vj's en veel programma’s zullen naar naar MTV verhuizen. Jeroen Post en Renee zullen niet meeverhuizen. Daarnaast zullen vrijwel alle Engelstalige MTV-programma's worden geschrapt, op 'Jackass' na.

Door deze veranderingen zal TMF vanaf 30 april veel nonstop-muziek gaan uitzenden. Alleen het programma 'Play' - elke werkdag van 15 tot 17 uur - blijft als enige gepresenteerde programma over.

TMF zal ook nieuwe programma’s gaan uitzenden zoals 'SMS Chat', 'SMS Poll' en 'Cyber Top 10. Ook nieuw is 'Mr. Mood', een animatie-mannetje wiens stemming door de kijker kan worden bepaald. Als hij echt kwaad is, gooit hij clips direct van de buis af en komt de volgende clip aan bod.

MTV Networks zal ook gaan samen werken met Veronica zoals we al veel eerder bekend hebben gemaakt. Omdat Veronica snel van start wil, zullen vanaf april tot september programma's van Veronica via TMF worden uitgezonden. Overigens is een fusie door beide partijen in de toekomst niet uitgesloten. Vanaf september zal Kindernet samen met Veronica een totaalprogrammering verzorgen op een nieuw kanaal naast MTV en TMF"

-------

Nou ja, aangezien zo'n beetje alles gaat verhuizen zal ik toch wel meer naar MTV gaan kijken i.p.v. TMF, en vind ik het helemáál niet erg dat Renée op het binnenkort noodlijdende TMF wordt achtergelaten. (aangezien die om de een of andere reden nu bijna altijd op het scherm is als ik TMF wil gaan kijken. )

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-04-2002 12:48]

pi_3741750
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 12:43 schreef postinggirl het volgende:
En er zijn weer nieuwe ontwikkelingen. Met dank aan 'Radiofreak.nl' voor dit stukje.

"De eigenaar van MTV en TMF 'MTV Networks' heeft eindelijk de gevolgen van de restyling van beide muziekzenders bekendgemaakt. Per 30 april wordt TMF een interactieve zender en neemt MTV de rol van TMF als Nederlandstalig muziekkanaal over. Alle vj's en veel programma’s zullen naar naar MTV verhuizen. Jeroen Post en Renee zullen niet meeverhuizen. Daarnaast zullen vrijwel alle Engelstalige MTV-programma's worden geschrapt, op 'Jackass' na.

Door deze veranderingen zal TMF vanaf 30 april veel nonstop-muziek gaan uitzenden. Alleen het programma 'Play' - elke werkdag van 15 tot 17 uur - blijft als enige gepresenteerde programma over.

TMF zal ook nieuwe programma’s gaan uitzenden zoals 'SMS Chat', 'SMS Poll' en 'Cyber Top 10. Ook nieuw is 'Mr. Mood', een animatie-mannetje wiens stemming door de kijker kan worden bepaald. Als hij echt kwaad is, gooit hij clips direct van de buis af en komt de volgende clip aan bod.

MTV Networks zal ook gaan samen werken met Veronica zoals we al veel eerder bekend hebben gemaakt. Omdat Veronica snel van start wil, zullen vanaf april tot september programma's van Veronica via TMF worden uitgezonden. Overigens is een fusie door beide partijen in de toekomst niet uitgesloten. Vanaf september zal Kindernet samen met Veronica een totaalprogrammering verzorgen op een nieuw kanaal naast MTV en TMF"

-------

Nou ja, aangezien zo'n beetje alles gaat verhuizen zal ik toch wel meer naar MTV gaan kijken i.p.v. TMF, en vind ik het helemáál niet erg dat Renée op het binnenkort noodlijdende TMF wordt achtergelaten. (aangezien die om de een of andere reden nu bijna altijd op het scherm is als ik TMF wil gaan kijken. )

oke MTV was al sucky sinds ze die nederlandstalige presentatoren erdoorheen hadden geprakt, maar dit slaat alles

exit MTV voor mij (en nu helemaal)

vond et vroeger juist zo vet vanwege dat er nog meer dan alleen maar clips werden uitgezonden, en niet alleen die Nederlandse troep of troep die alleen popi is hier in NL. maar ook dingen uit het buitenland, gewoon internationaal dus
Ik noem een Real World, Stylissimo, Aeon Flux, Party Zone, Beavis & Butthead, allemaal programmas die vroeger MTV juist MTV maakten en niet een gare duffe lokale clipzender als TMF of The Box
en ook die maffe filmpjes tussendoor met het MTV logo waren altijd erg cool gedaan, volgens mij waren dat soms gewoon projectjes van studenten, denk niet dat ze die nog aan de bak willen laten komen in het 'MTV' van tegenwoordig

trieste zooi

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zaterdag 6 april 2002 @ 22:24:52 #48
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_3746141

R.I.P. MTV Europe
1987 - 2002

PS. Op de site van de scandinavische MTV vind je een archief van al die coole oude wacky MTV station-idents.

zondag 7 april 2002 @ 11:00:41 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_3748883
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 12:43 schreef postinggirl het volgende:

-------

TMF was beslist niet noodlijdend!!
Het was een bedrijf dat voor de overname ontzettend goed draaide hoor!!
pi_3750198
Ik zei ook 'binnenkort noodlijdend'.

Leuk nieuw spotje trouwens op TMF.

"Bijna een jaar geleden hebben TMF en MTV elkaar gevonden.

Het was liefde op het eerste gezicht.

Dartellende collega's fladderden door de gangen van het gebouw...

...VJ's werden verliefd op elkaar.

*ooowh jah*

We love each other

en weet je waarom?

We love money music."

Dat money staat er dan normaliter niet bij, hoor.

-------------

Ik zal (bij gebrek aan beter) dan wel meer MTV gaan kijken, maar ik blijf het wel héél erg vinden dat er dan geen Tom Green, Stylissimo, Fanatic enzovoort meer te zien is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')