Zeehondjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben verkoudenen ik moest nog wel karaoke-en
Ja, dat waren niet helemaal de pure lustgedachten die ik in gedachten had, eigenlijk.quote:
Ook niet de mijne. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:13 schreef Litpho het volgende:
Ja, dat waren niet helemaal de pure lustgedachten die ik in gedachten had, eigenlijk.
Fijn om te horen dat mevrouw het cadeautje gebruikt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat mevrouw het cadeautje gebruikt.
Jou irriteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:15 schreef Q. het volgende:
Wat doet die nieuwe ijstijd in dit gebouw?
Het is goddomme eind juni en dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:15 schreef Q. het volgende:
Wat doet die nieuwe ijstijd in dit gebouw?
Alsnog beter dan vijfendertig graden, maar helemaal zomers is het niet, nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is goddomme eind juni en dan krijg je dit.![]()
Ik heb liever 35 graden dan deze flauwekul.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsnog beter dan vijfendertig graden, maar helemaal zomers is het niet, nee.
Idem. Gewoon misselijk en alles draait om mij heen. Zo nog eens een tentamen maken ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me ook niet zo tof.
Ja, jij. Degenen onder ons die moeten werken denken daar anders over.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb liever 35 graden dan deze flauwekul.![]()
Daarom wonen wij samen denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef JDude het volgende:
In het vorige topique twijfelde ik al even of ik die zou posten.
Heb ik ook eens een dagje vrij krijg je dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, jij. Degenen onder ons die moeten werken denken daar anders over.
Oh zo erg is het bij mij niet. Héél veel succes in ieder geval straks.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
Idem. Gewoon misselijk en alles draait om mij heen. Zo nog eens een tentamen maken ook.
Het leven van een ambtenaar gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Heb ik ook eens een dagje vrij krijg je dit.![]()
Ah, da's waar ook. Dan wens ik je plaatselijk beter weerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens een dagje vrij krijg je dit.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het leven van een ambtenaar gaat niet over rozen.
Wat dan wel inhoudt dat Airwin in de hitte moet werken, maar dat is nog altijd een veel beter alternatief dan dat het regnt op mijn vrije dag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, da's waar ook. Dan wens ik je plaatselijk beter weer.
nietus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, jij. Degenen onder ons die moeten werken denken daar anders over.
Dat doet onze minister nou nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ah, maandag is een collega jarig. Onze directeur versiert atm de werkplek met foto's van bikinivrouwtjes.. Dát is vrijdagmiddag op een Hogeschool.
Nietus. Niet met deze prutsluchtvochtigheid. In drogere landen mag het van mij zo.quote:
Ik ben over 2,5 week jarig. Ik ben benieuwd wat ik voor m'n kiezen krijg.quote:
Nou, die bikinifoto's moeten ergens vandaan komen. Hier is je cadeautje en een kamerscherm, kleed je maar even omquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben over 2,5 week jarig. Ik ben benieuwd wat ik voor m'n kiezen krijg.
Dat is bij vrouwen wat lastiger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Nah ik hoop op nakende mannenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Litpho het volgende:
Nou, die bikinifoto's moeten ergens vandaan komen. Hier is je cadeautje en een kamerscherm, kleed je maar even om.
Een naakte JDude is niet genoeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Nah ik hoop op nakende mannen.
Jawel, maar die is niet op m'n werk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Een naakte JDude is niet genoeg?
Nah, over een paar jaar werp ik wel een mini-JD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:37 schreef Litpho het volgende:
Klonen?
Spannund!! Wat denk je d'r zelf van?quote:
Hij heeft nog 2,5 week om er te komen. Dat beetje vertrouwen heb je toch nog wel in hem?quote:
102quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:39 schreef JDude het volgende:
Wat was je kamernummer ook alweer?
Je hebt gelijk. Ik moet 'm wat vertrouwen geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:39 schreef Litpho het volgende:
Hij heeft nog 2,5 week om er te komen. Dat beetje vertrouwen heb je toch nog wel in hem?
Stel je voor dat je naakt in de verkeerde kamer terecht zou komen.quote:
Dan boffen die vrouwtjes daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Stel je voor dat je naakt in de verkeerde kamer terecht zou komen.![]()
Nee. Pas na 4 maanden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:43 schreef Litpho het volgende:
En is JD nog niet jarig.
Tenzij het een kamer is waar kerels zitten.quote:
ik hoop chocolade taart voor jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of het is een lokaal vol studenten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
Tenzij het een kamer is waar kerels zitten.![]()
wellus, kheb dr nooit last van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nietus. Niet met deze prutsluchtvochtigheid. In drogere landen mag het van mij zo.
*Noteert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
En dan verwacht ik natuurlijk vrouwelijk naakt in míjn kantoor.
same herequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wellus, kheb dr nooit last van.
Laat maar komen.
Hebben ze ook een biologie-opleiding op die school van jullie?quote:
ik ben wel voor het eerst verbrand in Amerika.quote:
Mijn theorie dat vrouwen, evenals katten, op zonneënergie schijnen te functioneren verzamelt hoe langer hoe meer bewijs.quote:
Uhhuh.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
Hebben ze ook een biologie-opleiding op die school van jullie?![]()
verbrand? hoe kreeg je dat voor mekaar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik ben wel voor het eerst verbrand in Amerika.
jeetje dat kan pijn doen...
maar verder is warmte fijn
Mijn innerlijke zonnepanelen zijn vast kapot.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn theorie dat vrouwen, evenals katten, op zonneënergie schijnen te functioneren verzamelt hoe langer hoe meer bewijs.
Je reflectoren staan gewoon te hard.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mijn innerlijke zonnepanelen zijn vast kapot.
ik verbrand na tien minuten, het is heel makkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
verbrand? hoe kreeg je dat voor mekaar?![]()
Immer. Internationaal intussen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef CherryLips het volgende:
is het de nationale 'laat ik als een mongool rijden'-dag?
ja, maar tiran en ik hebben een bruine huid, ik moet echt in een magnetron gaan liggen, wil ik verbrandenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik verbrand na tien minuten, het is heel makkelijk hoor.
Van binnen uit dan welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, maar tiran en ik hebben een bruine huid, ik moet echt in een magnetron gaan liggen, wil ik verbranden![]()
Burdquote:
dan moet je wel erg je best doenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, maar tiran en ik hebben een bruine huid, ik moet echt in een magnetron gaan liggen, wil ik verbranden![]()
in de zon boven op de berg lopen in een topje zonder in te smerenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
verbrand? hoe kreeg je dat voor mekaar?![]()
Foto's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
in de zon boven op de berg lopen in een topje zonder in te smeren
mocht ik willen dat de energie nadat de zon weg is ook voor warmte zorgt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn theorie dat vrouwen, evenals katten, op zonneënergie schijnen te functioneren verzamelt hoe langer hoe meer bewijs.
Ah, je bent een model met een luie batterij, dat kan natuurlijk. Hoe zit het met de garantie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
mocht ik willen dat de energie nadat de zon weg is ook voor warmte zorgt.
Mar dat is niet het geval
Ik moet er niet aan denken om mijn pa'tje daar tegen te komen.quote:
wie doet dat dan ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
in de zon boven op de berg lopen in een topje zonder in te smeren
Ik denk dat die er na 26j niet meer op zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je bent een model met een luie batterij, dat kan natuurlijk. Hoe zit het met de garantie?
Ik had je dus eerder moeten waarschuwen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik denk dat die er na 26j niet meer op zit.
tot 18j ging het volgens mij
ik vind het ook niet geheel tof straks kom ik m hier ook nog tegenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om mijn pa'tje daar tegen te komen.
Húúú.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het ook niet geheel tof straks kom ik m hier ook nog tegen
Sterker nog; misschien is ie er alquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ook niet geheel tof straks kom ik m hier ook nog tegen
Heeeeeeeeeeel erg leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe was het feestje Burdie?
quote:
jup,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had je dus eerder moeten waarschuwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |