foto, tevens is dit de dochter van jaakkequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:29 schreef Sethje het volgende:
Die dochter van Martin is wel lekker die voetbalt hier bij de plaatselijke voetbaldames
Vind het allemaal best, zolang ik er maar eentje heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Silenus het volgende:
Precies, komt zeker nog een hoop bij. Zal uiteindelijk wel weer richting de 40.000 gaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Het ongedierte wordt ook weer wakker,
Het is maar waar je van houdtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
foto, tevens is dit de dochter van jaakkehttp://els.hyves.nl
Ik vind het helemaal niet zo gek om af en toe eens te informeren naar dat soort spelers. Zo weten ze tenminste dat je ze erg graag terug wilt en zijn ze in de toekomst eerder geneigd om terug te keren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef BigFire het volgende:
Seedorf komt niet en een transfer speelt ook helemaal niet.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Het is toch zo? Gelijk naar Ajax wijzen als feyenoord een keer een elftal bij elkaar koopt. "Ja maar hunnie doen het ook".quote:
Is ie in het echt ook zo lekker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
Kom net van Amsterdam ik had Daniel de Ridder gezien bij Albert Cuyp daaro op zijn brommer.
Ik ben het ook niet eens met de TT maar om nou te zeggen dat wij destijds CL voetbal gekocht hebben? Wij spelen met heel veel jeugdspelers, dit jaar minstens 6 : Stekelenburg, Vermaelen, Heitinga, Urby, Sneijder, Babel..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titel![]()
![]()
OMG zelfs jullie had ik hoger ingeschat...
Bij jullie is het ook al tijden een bij elkaar gekocht zooitje.
CL-voetbal en de beker zijn ook te koop toch? Eenmalig 9 miljoen naar Heerenveen overmaken en voila, beide zijn binnen.
*Voegt iemand op Hyves toequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
WHaha was wel grappig ik was aan het eten aan het raam met me neefje, zag ik opeens iemand stoppen met een brommer en die gaf een andere kerel een omhelzing. Ik dacht wtf is dit voor homo iets zag ik dat het Daniel wasquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef BonJovi het volgende:
Kom net van Amsterdam ik had Daniel de Ridder gezien bij Albert Cuyp daaro op zijn brommer.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHaha was wel grappig ik was aan het eten aan het raam met me neefje, zag ik opeens iemand stoppen met een brommer en die gaf een andere kerel een omhelzing. Ik dacht wtf is dit voor homo iets zag ik dat het Daniel was![]()
Heb je z'n telefoonnummer of niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHaha was wel grappig ik was aan het eten aan het raam met me neefje, zag ik opeens iemand stoppen met een brommer en die gaf een andere kerel een omhelzing. Ik dacht wtf is dit voor homo iets zag ik dat het Daniel was![]()
Daniel de Vreetridder?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef Madine het volgende:
Daniel de Reetridder?
Ging hij het befaamde kopje koffie drinken met Martin van Geel?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef BonJovi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |