Mwoah, het is wel mooi meegenomen als je bij Ajax speelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef El_Bassie het volgende:
Aan de bal is hij wel aardig, maar daar heb je zo weinig aan

quote:

Is vanaf zaterdag te koopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef BB-boy het volgende:
Heeft iemand het nieuwe thuisshirt al binnen?
(zo ja kun je wat foto's van de voorkant maken?)

Ik zie niet echt wat in opkomende backs in combinatie met 4-3-3, backs moeten vooral kunnen verdedigen. Dat ze dan ook nog eens kunnen voetballen is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwoah, het is wel mooi meegenomen als je bij Ajax speelt.

Dat "weten" jullie toch elk jaar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
Terwijl wij weten dat we kampioen worden![]()

En als het nu net zoals afgelopen seizoen op doelsaldo aankomt ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
Heerlijk die zelfspotTerwijl wij weten dat we kampioen worden
En dan te bedenken dat er Rotterdammers zijn die denken dat wij er mee zitten dat hun een elftal kopen
Rotterdam, wij zijn niet bang! Dan maar 2-4 ipv 0-4, who care's ?

En ik ben nog trots op mijn arrogantie ookquote:

Heeft Makaay er niet genoeg gemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
En als het nu net zoals afgelopen seizoen op doelsaldo aankomt ?

Heb jij een alarm dat iedere keer afgaat bij de combinatie "Ajax" en "kampioen"?quote:

Nee.. wat vrat Drenthe ook alweer voor een wedstrijd ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:10 schreef Madine het volgende:
Da's die VOC-mentaliteit, de enige manier om groot te worden.
Of een boterham met pindakaas natuurlijk.

Nee joh, komt door jullie jeugd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
![]()
TT: is niet waar natuurlijk: wij kopen hem al jaren!

Ja geweldig hè!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:28 schreef BB-boy het volgende:
Beste jeugdopleiding van Nederland toch?

Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja geweldig hè!
Dat is hetzelfde als jullie de beste grasmat van het land-prijs geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |