Inderdaad, die eindeloze discussies ook altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Sethje het volgende:
Als we eens gewoon bier gaan drinken
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet jij je niet met Heracles of Real gaan bemoeien of ben je toch stiekem ook een beetje neus?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij bent volgens zelf stiekem 'neus', jij loopt hier de hele dag?
quote:Boerrigter tekent bij FC Zwolle
Derk Boerrigter tekent een contract bij FC Zwolle voor een jaar met een optie voor nog een seizoen. Boerrigter kwam de afgelopen twee jaren uit voor de beloften van Ajax. De 20-jarige linksbuiten kwam bij Ajax niet verder dan enkele reservebeurten, zonder dat het tot een debuut heeft geleid bij de Amsterdammers. Het afgelopen half jaar was hij verhuurd aan HFC Haarlem.
Goh, jij durft je ook pas weer hier te vertonen na vier grote aankopen? Maar goed, statistisch gezien worden jullie dus (weer) kampioen? Is het dan alweer twintig jaar geleden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef Happel het volgende:
Die TT
[..]
Jullie mogen Mendes da Silva en Jenner wel hebben. Kopen wij de rest.![]()
En statistisch gezien worden wij kampioen dit jaar, jammer joh.
Jammer dat je alleen wat te laat bentquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef PLAE@ het volgende:
Het zijn gewoon de extravagante figuren hier die jullie belangstelling trekken
Oh wacht je hebt het tegen mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:30 schreef PLAE@ het volgende:
En gaan we onszelf volgend seizoen weer vertonen of uh ben ik blind geweest na dat akkefietje?
Heb jij eigenlijk ooit nog een mailtje teruggehad van Ajax? Over die speciale SCC's?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:30 schreef PLAE@ het volgende:
En gaan we onszelf volgend seizoen weer vertonen of uh ben ik blind geweest na dat akkefietje?
Ik durf me hier altijd te vertonen, vriend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, jij durft je ook pas weer hier te vertonen na vier grote aankopen? Maar goed, statistisch gezien worden jullie dus (weer) kampioen? Is het dan alweer twintig jaar geleden?
Jullie zullen vast hoger eindigen dat dit jaar, maar kampioen? Voor de spanning vind ik het ook wel leuk dat jullie je zo versterken, want 2-3 in de Kuip is eigenlijk meer Klassieker-waardig dan 0-4.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik durf me hier altijd te vertonen, vriend.![]()
En het is tien jaar, tien.
Ik ga nergens vanuit, kan het alleen maar meevallen of niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie zullen vast hoger eindigen dat dit jaar, maar kampioen? Voor de spanning vind ik het ook wel leuk dat jullie je zo versterken, want 2-3 in de Kuip is eigenlijk meer Klassieker-waardig dan 0-4.
Volgend jaar geen 4-1 meer voor jullie, ben ik bang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef Damzkieee het volgende:
Underdog is fijn hè Happel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |