Dat was feyenoord hoor. Of vind je Buijs geen feyenoorder?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat ook bij Feyenoord zulke mensen zitten, zag je in 2002 ook wel.
Dat van die oude vent is geen goed voorbeeld, daar kon ik me iets bij voorstellen... Die man had 50 jaar een seizoenskaart maar wat we vorig seizoen zagen, dat was geen Feyenoord.
Als je je Ajax-bril afzet, ziet de wereld er heel anders uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leuke aankopen natuurlijk voor feyenoord maar als je alle posities vergelijkt van ajax met feyenoord heeft ajax op elke positie een betere speler. Dus ik ben niet zo bang voor feyenoord.
Is een prima voorbeeld. Feyenoord is en blijft Feyenoord, de spelers zijn de club niet toch? Het is exact hetzelfde en zonder de nieuwe lichting spelers had de Kuip halfvol gezeten volgend jaar ipv vol zoals nu. Dus is de opmerking over joden weer eens prachtig misplaatst...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat ook bij Feyenoord zulke mensen zitten, zag je in 2002 ook wel.
Dat van die oude vent is geen goed voorbeeld, daar kon ik me iets bij voorstellen... Die man had 50 jaar een seizoenskaart maar wat we vorig seizoen zagen, dat was geen Feyenoord.
Naar Ajax-feyenoord en feyenoord-Ajax kijk ik altijd uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik voor het eerst in jaren weer echt eens uitzie naar Feyenoord - Ajax, jullie ook hoop ik![]()
Oneliners zonder verdere argumentatiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je je Ajax-bril afzet, ziet de wereld er heel anders uit.
..dan ben je als supporter erg sneuquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof dat jullie daar mee kunnen ophouden, met deze opmerkingen plaatsen... Het was zelfs op het sportjournaal, dat er zo een oude vent eerst geen SCC meer wilde maar nu toch maar wel...
Oke ik zet mijn bril af. Welke feyenoord speler is beter dan welke ajax speler?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef andre347 het volgende:
[..]
..dan ben je als supporter erg sneu![]()
Stekelenburg wint het van Timmerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Makaay vind ik b.v. toch echt wat beter dan Huntelaar (op dit moment dan), het middenveld is zo'n beetje gelijkwaardig nu en alleen in de verdediging zijn jullie (door Stam) echt in het voordeel. Maar ik ben benieuwd of Sneijder en Huntelaar behouden kunnen worden... Hoop het eigenlijk wel, want het liefst zie ik een ouderwets goed seizoen waarin PSV en AZ niets in te brengen hebben en Feyenoord en Ajax strijden om het kampioenschapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Leuke aankopen natuurlijk voor feyenoord maar als je alle posities vergelijkt van ajax met feyenoord heeft ajax op elke positie een betere speler.
Gio en Roy valt in elk geval over te praten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke ik zet mijn bril af. Welke feyenoord speler is beter dan welke ajax speler?
Buijs is een randdebiel met een veels te grote smoel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat was feyenoord hoor. Of vind je Buijs geen feyenoorder?
Wel slim dat je ff Drenthe vergeet ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef Chivu het volgende:
[..]
Stekelenburg wint het van Timmer
Ogararu wint het van Buijs
Stam wint het van Vlaar
Hofland wint het wellicht van Vermaelen, maar nipt
Emanuelson wint het van De Cler
Gabri wint het van Lucius
Davids wint het van Van Bronckhorst op leiderschap en inspiratie-kwaliteiten
Sneijder wint het van DeGuzman
Makaay wint het van Huntelaar, maar heel nipt
Babel wint het van Slory.
Heitinga wint het van Hofland. Vermaelen zit op de bank komend seizoen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef Chivu het volgende:
Hofland wint het wellicht van Vermaelen, maar nipt
Huntelaar is een veel betere spits voor 4-3-3 het spelletje dat ajax speelt.quote:Makaay wint het van Huntelaar, maar heel nipt
Gio heeft zijn hele carriere linksachter gespeeld omdat hij op het middenveld tekort kwam voor het grote werk. Davids daarentegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gio en Roy valt in elk geval over te praten.
Ze hebben al aardig wat bewezen in hun leven. De speelstijlen verschillen alleen heel erg dus het is al snel appels en peren vergelijken. Dat beide jongens talenten hebben/hadden lijkt mij in elk geval lastig te ontkennen. Maar resultaten behaald in het verleden........
Makaay > Huntelaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oke ik zet mijn bril af. Welke feyenoord speler is beter dan welke ajax speler?
Feyenoord is Drenthe ook vergeten. Ik zie weinig plaats voor een paar talenten van Feyenoord, ze kopen tactisch niet echt goed in. Normaal gesproken zou ik Drenthe tegen Emanuelson zetten, en dat zou Emanuelson winnen. Drenthe heeft een puik EK gespeeld, maar om hem nu als meerwaarde te gaan beschouwen is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel slim dat je ff Drenthe vergeet ja.![]()
Emanuelson linksachter, Gio middenvelderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Makaay > Huntelaar
Bronckhorst > Emanuelson
Slory > Babel
Bruins > Delorge
etc.
Bovendien is individuele kwaliteit helemaal niet zo relevant.
quote:
Doe je Ajax-bril eens af manquote:Huntelaar is een veel betere spits voor 4-3-3 het spelletje dat ajax speelt.
Ja, ik sidder voor toppers als Heitinga, de Mul, Ogadinges, Mitea en Emoenuelson...quote:Kortom ajax heeft op elke positie een betere speler als feyenoord.
Drenthe zijn plaats als linkshalf staat denk ik nu al vast hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Feyenoord is Drenthe ook vergeten. Ik zie weinig plaats voor een paar talenten van Feyenoord, ze kopen tactisch niet echt goed in. Normaal gesproken zou ik Drenthe tegen Emanuelson zetten, en dat zou Emanuelson winnen. Drenthe heeft een puik EK gespeeld, maar om hem nu als meerwaarde te gaan beschouwen is gewoon onzin.
Maar Roy gaat niet bij Ajax spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gio heeft zijn hele carriere linksachter gespeeld omdat hij op het middenveld tekort kwam voor het grote werk. Davids daarentegen.
Huntelaar is voor ajax een betere spits dan Makaay omdat Makaay alleen kan spelen in een 4-4-2 systeem.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Makaay > Huntelaar
Bronckhorst > Emanuelson
Slory > Babel
Bruins > Delorge
etc.
Bovendien is individuele kwaliteit helemaal niet zo relevant.
Dan zal Gio wel naar de controlerende middenvelder positie verhuizen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Drenthe zijn plaats als linkshalf staat denk ik nu al vast hoor.
Gio heeft de linksachter gespeeld de laatste jaren, het zou juist raar zijn als je hem nu als middenvelder zou beoordelen. Wat weten we van de middenvelder van Bronkhorst? Op die anderhalve wedstrijdjes in Oranje na.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Emanuelson linksachter, Gio middenvelder![]()
Hoe kan je die met elkaar vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |