Tuurlijk, je moet respect voor elkaar hebben. Ik ga ook geen kritiek geven op vleeseters. Dat heeft op zich niks met vegetarisme, maar met respect te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef von_manstein het volgende:
Vegetariers oke maar dring je leefwijze niet op en ga geen domme opmerkingen maken over vlees crematie o.i.d. tijdens een bbq.
Een bbq is voor de gezelligheid. Als ik een vega uitnodig heb ik voor die persoon(en) vleesvervangers voor op de bbq.
Wil je toch graag je levenswijze over vlees eten bespreken doe dat niet op een bbq. Dat verpest de sfeer omdat je toch in de minderheid bent en na wat bier te hebben gedronken nuanceer ik mn opmerkingen niet meer.
Vleesvervangers vind ik overgens niet lekker smaken. Beetje droog en een smaak van een plat gedrukte loempia. Niet echt iets om me voor wakker te maken
Laat me raden? Diezelfde vegetariër waar jij geen moeite voor wil doen heeft wel een mooie vleesBBQ voor jou klaarstaan als jij bij hem komt BBQen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Bastard het volgende:
Aandachtsgeil gejengel.
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef vbmot het volgende:TS heeft mij de ogen geopend. Ik dacht altijd dat ik vlees smerig vond, maar eigenlijk doe ik het gewoon om de aandacht. Chapeau TS
Lastig he als mensen het niet met je eens zijn. Wat je dan het beste kan doen is dat je mensen in een hokje doet: ongeschoold gajes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Maar elk geschoold persoon zal inzien dat het een gegeven feit is.
Sprinkhanen schijnen, mits goed gemarineerd en gebakken, ook erg lekker te zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:03 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt
En dan krijg je nog veeel meer aandacht als je insectivoor wordt.
Da's nog gezond ook. En er is volop te eten overal.
En dan een BBQ organiseren met meelwormensate en honingkrekels en iedereen ongeacht eetvoorkeuren uitnodigen.
Kun je vervolgens mooi een topic in de klaagbaak openen over mensen die te kinderachtig zijn om insecten te eten.
Mmmm...het schijnt dat meelwormen serieus heel lekker zijn...
Wie durft?
95% van de sojaproductie uit zuid amerika is voor..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef -skippybal- het volgende:
Het mooiste zijn nog die lui die geen vlees eten want dat "iS si3lug voor de beestjes".
En ondertussen wel aan de sojazooi zitten waar tienduizenden hectares aan bos in de Amazone voor moet worden gepakt![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef ouderejongere het volgende:
Vleeseters
Vleeseters stinken!
Vleeseters zijn de voornaamste oorzaak van voedseltekort op aarde.
Ik eet morgen weer lekker biologische patatten met scharreleimayonaise en een heerlijke soyaburger erbij
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lastig he als mensen het niet met je eens zijn. Wat je dan het beste kan doen is dat je mensen in een hokje doet: ongeschoold gajes.
Ik snap waarom je Hitler zo briljant vindt. Je bent blijkbaar niet alleen een aanhanger van de persoon maar ook van zijn idealen. Hoewel dat natuurlijk politiek incorrect is om dat zeggen.
quote:. Zoals ik al zei of het goed was is een andere vraag.
Lastig he om posts te lezen en dan ze niet goed te kunnen interpreteren ? Helemaal moeilijk om zaken als strategie en politieke inzichten los te laten op onderwerpen met een bittere nasmaak maar zonder aanzien des persoons een oordeel te vellen over diens capaciteiten als strateeg en politiek leider.quote:daarmee zeg ik dus niet dat wat hij deed goed was
Ik wantrouw mensen die geen olijven lusten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:48 schreef Bastard het volgende:
He laat me lekker... ik heb een hekel aan vega's klaar.. ik vertrouw ook geen mensen die geen koffie drinken.
Wij mogen elkaar nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik wantrouw mensen die geen olijven lusten.
Mensen die geen olijven lusten hebben een steekje los en zijn üntermenschen!
Ben ik een racist als ik stel alleen van groene olijven te houden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik wantrouw mensen die geen olijven lusten.
Mensen die geen olijven lusten hebben een steekje los en zijn üntermenschen!
Als je aan zo'n simpel zinnetje al aanstoot neemt lijkt het me de hoogste tijd voor een date met een psycholoog. Daar ligt het probleem toch echt bij jou.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef Bastard het volgende:
Onbeschoft nog wel
Kijk, als je geen plak worst lust, volstaat ook gewoon een "nee dank je" en niet een "nee, want ik ben een vegetarier" Prima voor je dat je het bent, maar val mij daarmee niet lastig! Het komt over als "wat ben jij een vies mens dat jij onschuldige dieren op eet" en daar heb ik geen zin in
Joh, met al die subsidies zijn al die veeboeren al verkapte melkertbanen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:33 schreef Schijtgeit het volgende:
Vleeseters zijn goed voor de economie. Anders kun je al die varkensboerderijen en kippenhouders wel opdoeken.Gevolg: meer werkloosheid.
Vlees (een primaire levensbehoefte) vergelijken met drugs en alcohol....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:53 schreef Greenday het volgende:
Het is geen kwestie van geen vlees lusten, maar een principe van het niet willen eten.
Overigens kun je het denken met mensen die je een sigaret aanbiedt, maar afwijzen en zeggen dat ze niet roken. Evenals drinken, drugs en vele andere manieren.
Sinds wanneer kan een mens niet zonder vlees?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vlees (een primaire levensbehoefte) vergelijken met drugs en alcohol....
Inderdaad, precies hetzelfde idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |