Flikker jij ff lekker op want wat de fok heb jij er mee te maken met way zij wel en niet eet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:19 schreef Leef het volgende:
Je moet het zien als een religie
Ik werd er helemaal gestoord van toen een vriendin van me aandachtig de ingredienten op een potje sambal stond na te kijken O! mag ik niet eten! Want er zit rundvlees bouillon extract 0,3 procent in tuttuttutut!
Flikker toch op zeg
Ik geef je gelijk dat groene lekkerder zijn. Maar dat hangt er ook van af hoe ze klaargemaakt worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ben ik een racist als ik stel alleen van groene olijven te houden?
Met knoflook gevuld lijkt mij een beetje erg sterk worden.. Maar in ringetjes samen met hun groene broertjes is het in salades prima te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:27 schreef Spacehamster het volgende:
* Spacehamster veegt voeten af aan Bastard...
[..]
Ik geef je gelijk dat groene lekkerder zijn. Maar dat hangt er ook van af hoe ze klaargemaakt worden.
Zwarte zijn wel degelijk heel lekker als ze met knoflook gevuld zijn.
Ook zoiets raars: mensen die geen knoflook eten....tssssk!
Die sporen echt niet.
Whehehe, kansloos wief idd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:28 schreef Leef het volgende:
jij MOET een vrouw zijn Spacehamster.
In 2 opeenvolgende posts zeggen
- je mag er niks van vinden wat iemand niet wil eten
en dan:
- je spoort niet als je geen knoflook eet![]()
![]()
En wat ben jij als je het begrip "sarcasme" niet snapt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:28 schreef Leef het volgende:
jij MOET een vrouw zijn Spacehamster.
In 2 opeenvolgende posts zeggen
- je mag er niks van vinden wat iemand niet wil eten
en dan:
- je spoort niet als je geen knoflook eet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:10 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
En wat ben jij als je het begrip "sarcasme" niet snapt?
Ophoeren sukkel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:12 schreef Schijtgeit het volgende:
Ga terug naar space, hamster.
Toch nog even editten heh.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:16 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ben je haar bitch ofzo? Pisvlekje.
Vis = vlees, butthole. Nepvegetarier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef Fetai het volgende:
Wat een stel knurften hier
Vleesch
Vis![]()
Groente![]()
Amsterdammers.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef afcajos het volgende:
Eindelijk weer eens een goed topic in de klaagbak..
Vegetariers![]()
Waar zeg ik dat ik vegetariër ben, mafkees. Jij bent juist diegene die het omdraait! Ga toch wanken ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:14 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Vis = vlees, butthole. Nepvegetarier.
(allemaal hypocriete boomneukers). Als ze geen gelijk hebben, verzinnen ze wel weer iets om het naar hun hand te draaien.
Hier begrijp ik ook niks van nee, ik eet het niet omdat ik het gewoonweg een smerig idee vind om het vlees van een dood zoogdier te eten. Met vis heb ik hier geen problemen mee. Daarnaast vind ik ook de bio-industrie iets belachelijks en persoonlijk vind ik dat mensen die aangesloten zijn bij een dierenorganistie en toch vlees eten zeer hypocriet, maar ieder zijn eigen mening daarover.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:43 schreef McGilles het volgende:
Of van die vegetariers:
Vegetarier: "oooh sorry, ik eet geen vlees"
Ik: "sorry, maar ik het al het vlees al door het gerecht gemengd"
Vegetarier: "oooh dan eet ik toch maar gewoon mee"
![]()
Ieder klein beetje dat je kan doen is toch al wat? Persoonlijk interesseert het me echt totaal niet door wie mijn reep chocola is gemaakt, dus dat blijf ik gewoon eten. Als jullie dat met dieren hebben, dan is dat jullie mening, ik heb dat weer met de kindertjes in Afrika.quote:Nep vegetariers, of selectieve vegetariers heb je ook, nog erger. Een beest mag natuurlijk niet dood maar er mogen wel duizenden kindertjes dag in dag uit in de slavenarbeid werken om zo de cacao voor die lekkere chocoladereep te verzamelen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hier begrijp ik ook niks van nee, ik eet het niet omdat ik het gewoonweg een smerig idee vind om het vlees van een dood zoogdier te eten. Met vis heb ik hier geen problemen mee. Daarnaast vind ik ook de bio-industrie iets belachelijks en persoonlijk vind ik dat mensen die aangesloten zijn bij een dierenorganistie en toch vlees eten zeer hypocriet, maar ieder zijn eigen mening daarover.
[..]
Ieder klein beetje dat je kan doen is toch al wat? Persoonlijk interesseert het me echt totaal niet door wie mijn reep chocola is gemaakt, dus dat blijf ik gewoon eten. Als jullie dat met dieren hebben, dan is dat jullie mening, ik heb dat weer met de kindertjes in Afrika.
Een vis staat voor mijn gevoel verder van me af. Vlees vind ik te veel lijken op menselijk spulquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat is voor jou het verschil tussen een dode vis en een dood zoogdier dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een vis staat voor mijn gevoel verder van me af. Vlees vind ik te veel lijken op menselijk spul
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een vis staat voor mijn gevoel verder van me af. Vlees vind ik te veel lijken op menselijk spul
Nee hoor, het is een enorm verschil, zowel qua smaak als qua samenstelling. Waarom meen je dat ze hetzelfde zijn?quote:
Wat is er nep aan plantaardig voedsel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:33 schreef WeebI het volgende:
Vlees
Vegetarisch nepvoedsel gemaakt door mensen die lulverhaaltjes rondbazuinen
Dat heb ik ook altijd een beetje raar gevonden. Toen ik nog vegetariër was, gebruikte ik dan ook weinig 'vleesvervangers'. De sleutel tot lekker vegetarisch koken is ánders koken. Dus niet groente, aardappelen, vlees en dan een sojaburger in plaats van het vlees.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef WeebI het volgende:
het neppe is het 'namaken' van vlees, maar dan zonder vlees
het klínkt al dom, ik bedoel maar.
Dat is niets iets wat alle vegetariers doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef WeebI het volgende:
Anders ga je ff een boom knuffelen ofzo. Is er bewijs dat vlees agressief maakt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Kiegie het volgende:
Tis gewoon de kift van die vleeseters: zij hebben vlees nodig, wij (vegetariërs) kunnen zonder.
In feite draait het dus om onzekerheid, de wortel van alle agressie.
![]()
Niet zo gek dat vleeseters labieler zijn, want al dat vleeseten (incl. hormonen) slaat uiteindelijk toch op je hersenen.
NOU NOG 1X OVER VLEESETERS BEGINNEN EN IK SLA JE OP JE BEK VERDOMME! IK ROS JE HELEMAAL DE TYFES!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Kiegie het volgende:
Tis gewoon de kift van die vleeseters: zij hebben vlees nodig, wij (vegetariërs) kunnen zonder.
In feite draait het dus om onzekerheid, de wortel van alle agressie.
![]()
Niet zo gek dat vleeseters labieler zijn, want al dat vleeseten (incl. hormonen) slaat uiteindelijk toch op je hersenen.
Als je hulp nodig hebt: 06300-schijtgeit, keb ook wel zin om wat vega's te remodificeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:03 schreef Leef het volgende:
[..]
NOU NOG 1X OVER VLEESETERS BEGINNEN EN IK SLA JE OP JE BEK VERDOMME! IK ROS JE HELEMAAL DE TYFES!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dat is ook weer niet waar. Mensen zijn alleseters, dus vlees hoeft niet per se. Maar je moet wel goede alternatieven bedenken, in vlees zitten veel belangrijke stoffen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:02 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als je geen vlees eet wordt je juist een slap vaatdoekje.
Jongen, jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet waar. Mensen zijn alleseters, dus vlees hoeft niet per se. Maar je moet wel goede alternatieven bedenken, in vlees zitten veel belangrijke stoffen.
Je klinkt ook dom, laat ik er dan ook maar vanuit gaan dat..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef WeebI het volgende:
Oh jawel, ik neem regelmatig een cheeseburger.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Het is "in dierlijke producten zitten belangrijke stoffen"quote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet waar. Mensen zijn alleseters, dus vlees hoeft niet per se. Maar je moet wel goede alternatieven bedenken, in vlees zitten veel belangrijke stoffen.
Vitamine b12 vindt je nergens, behalve in vlees.Daarom is vlees belangrijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh jawel, ik neem regelmatig een cheeseburger.
Ja, je kunt voor alles wel een alternatief vinden, maar of het lekker is is een tweedequote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Het is "in dierlijke producten zitten belangrijke stoffen"
Want het is moeilijk in puur plantaardig voedsel genoeg eiwitten te vinden. Het is mogelijk maar moeilijk.
Maar echt onmogelijk is B12 en wel de juiste vorm van B12. De soorten in zeewier enzo zijn helaas niet goed opneembaar.
Tegenwoordig kun je daarvoor tabletjes nemen dus tegenwoordig kunnen we geheel veganist zijn zonder tekorten op te lopen.
Maar vroeger had je toch eitjes moeten eten. Gelukkig leggen vogels heel veel eitjes en die zijn lang niet allemaal bevrucht, dus over lijken hebben we nooit perse hoeven gaan.
Vlees is gewoon makkelijk.......en veel te lekker.
Bij de weg. Insecten zijn makkelijker te verteren en veel primaten eten daar bergen van omdat het lekker en gezond is.
Eigenlijk moeten we insecten gaan eten..... (huivert)![]()
He, mij hoor je niet zeggen dat vlees niet belangrijk is. Ik ken vegetariërs die geen last hebben van wat jij beschrijft.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:35 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Vitamine b12 vindt je nergens, behalve in vlees.Daarom is vlees belangrijk.
M'n ex-vriendin had ook tekort aan b12 en die kon op het laatst bijna niet eens meer zelfstandig opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |