abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:48:06 #101
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_50964839
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:41
Wake up, die beesten worden [b]gekweekt om opgegeten worden
, als jij ze niet eet gaan ze toch nog dood en worden ze door iemand anders gegeten.
uhm wanneer vegetariers geen vlees eten (en de trend zet door) dan worden die beesten helemaal niet geboren en dus ook niet opgegeten....

Vraag en aanbod weet je wel?

En verder is het ERG onbeschoft om geen rekenining te houden met andermans eetpatroon als je een BBQ geeft. Is wel duidelijk dat dit je 1ste echte 'aanvaring' met een vegetarier was...
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_50965268
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:48 schreef DeletedByAdmin het volgende:

[..]

Vraag en aanbod weet je wel?
Nee dat weten ze niet, ze zijn hier namelijk nooit verder gekomen dan groep 3 van de basisschool, vandaar hun gebrekkige kennis van economie en biologie. (planten hebben ook gevoel )
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:03:06 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_50965405
Onbeschoft nog wel
Kijk, als je geen plak worst lust, volstaat ook gewoon een "nee dank je" en niet een "nee, want ik ben een vegetarier" Prima voor je dat je het bent, maar val mij daarmee niet lastig! Het komt over als "wat ben jij een vies mens dat jij onschuldige dieren op eet" en daar heb ik geen zin in
Kom je op een BBQ? Prima, maar hou verder je muil over het vlees wat word gegeten, of kom gewoon niet.. BBQ feest is geen feest voor vega's.
The truth was in here.
pi_50965432
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:39 schreef Iblis het volgende:

[..]

Er zijn voor 'conventioneel' voedsel genoeg testen die de veiligheid of giftigheid van voedsel kunnen vaststellen. Uiteindelijk is een tomaat of aardappel ook het resultaat van bepaalde genen, sommige genen zorgen ervoor dat er toxische stoffen aanwezig zijn in het eindproduct, sommige combinaties van genen zorgen dat dat niet zo is.

Dat is niet anders wanneer er genetisch gemanipuleerd is. Een andere vraag is echter wat de indirecte gevolgen zijn. Een gewas kan b.v. resistent zijn tegen een bestrijdingsmiddel, dan zal 't allicht ruim besproeid worden daarmee en moet je dat bestrijdingsmiddel in ieder geval verwijderen, maar dan hoeft het voedsel zelf natuurlijk nog niet giftig te zijn. Een andere zorg is het risico op andere gewassen. Als je alles bespuit met bestrijdingsmiddel, in hoeveelheden die normaliter voor elk gewas dodelijk zijn, houd je natuurlijk geen onkruid over, waar bep. insecten inzitten, die door bep. vogels gegeten worden, etc. etc.

Dat lijken me valide vragen, maar de vraag of het gezond is of niet, dat is meer onderbuikgevoel, aangezien er niet echt een basis is waarom de genetische manipulatie opeens een gewas op zou leveren dat op een andere manier de gezondheid schade doet dan 'reguliere' gewassen (die vaak ook onder zware menselijke druk geteeld zijn, wat allicht ook niet al te 'natuurlijk' genoemd kan worden).
Toch zijn er onderzoeken te lezen op internet die de veiligheid voor de gezondheis van de mens niet kunnen garanderen bij bepaalde gentech voedingmiddelen en welke daarom ook verboden zijn in ons land. Maar ondertussen komen deze middelen soms wel binnen in ons land en word het ook verwerkt.
pi_50965519
Vegetariërs En maar zeiken over vlees en zelf op leren laarzen lopen van Scapino.

De meeste vegetariërs die ik ken zijn fatsige vrouwen.

Vlees MOET!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:10:02 #106
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50965680
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Nee dat weten ze niet, ze zijn hier namelijk nooit verder gekomen dan groep 3 van de basisschool, vandaar hun gebrekkige kennis van economie en biologie. (planten hebben ook gevoel )
Goed argument
Lang leve mij! *O*
pi_50965691
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef Bastard het volgende:
Onbeschoft nog wel
Kijk, als je geen plak worst lust, volstaat ook gewoon een "nee dank je" en niet een "nee, want ik ben een vegetarier" Prima voor je dat je het bent, maar val mij daarmee niet lastig! Het komt over als "wat ben jij een vies mens dat jij onschuldige dieren op eet" en daar heb ik geen zin in
En je denkt niet dat dat vooral in je eigen hoofd zit? Ik denk van wel namelijk.
pi_50965744
quote:
Onbeschoft nog wel
Kom je op een BBQ? Prima, maar hou verder je muil over het vlees wat word gegeten, of kom gewoon niet.. BBQ feest is geen feest voor vega's.
Ben ik niet met je eens. Als ik iemand een plakje worst aanbied en ik weet niet dat diegene geen vlees eet zal ik het de volgende keren blijven aanbieden. Doordat de persoon het mij verteld kan ik er in het vervolg rekening mee houden.
Dat is hetzelfde met iemand die diabetes heeft en ik blijf gewoon koekjes aanbieden omdat ik het niet zou weten dat die niet gegeten word door die persoon (ik weet dat niet elke diabeet tot deze groep behoort maar mijn tante mag bijna niets eten iig.)
Als ik een BBQ organiseer en ik weet dat er mensen zijn die vegetariër hou ik daar rekening mee en zal ook ik dingen aanschaffen voor die personen. Weet ik dat niet , kan ik er ook weinig aan doen en hoop ik dat ze zelf iets hebben meegenomen omdat ze zelf weten dat ze afwijken van het normale eetpatroon op een BBQ.
BBQ kan imo heel goed ook voor vega's zijn omdat er zoveel vlees vervangers zijn tegenwoordig die ook op de BBQ kunnen.
En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die geen vlees of anderzins dierlijke produkten eet mij ging lastig vallen met hun ideeën hierover tenzij ik er zelf om heb gevraagd.
pi_50966263
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:11 schreef zout-droppie het volgende:

[..]

En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die geen vlees of anderzins dierlijke produkten eet mij ging lastig vallen met hun ideeën hierover tenzij ik er zelf om heb gevraagd.
Ik heb daarintegen erg vaak meegemaakt dat iemand die wel vlees eet mij ging lastig vallen met hun ideeën daarover terwijl ik daar niet om gevraagd had.

Het werkt van twee kanten namelijk. Ik ben geen jehova, dus zo gedraag ik me ook niet tegenover vleeseters, ik neem namelijk aan dat iedereen oud en wijs genoeg is om zelf de keuze daarin te kunnen maken. Jammer genoeg word ik wel vaak behandeld als een klein kind/ raar persoon/ afwijkende aandachtstrekker en komen de meest 'lollige' grappen en grollen voorbij. Logisch dat ik die personen verder niet serieus kan nemen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:49:13 #110
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_50967108
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik heb daarintegen erg vaak meegemaakt dat iemand die wel vlees eet mij ging lastig vallen met hun ideeën daarover terwijl ik daar niet om gevraagd had.

Het werkt van twee kanten namelijk. Ik ben geen jehova, dus zo gedraag ik me ook niet tegenover vleeseters, ik neem namelijk aan dat iedereen oud en wijs genoeg is om zelf de keuze daarin te kunnen maken. Jammer genoeg word ik wel vaak behandeld als een klein kind/ raar persoon/ afwijkende aandachtstrekker en komen de meest 'lollige' grappen en grollen voorbij. Logisch dat ik die personen verder niet serieus kan nemen.
True, so true. Je kunt gewoon niet rustig, minding your own business, je hapje eten, of er komt weer een lolbroek langs die zo nodig moet razen en tieren en een eenzijdige discussie probeert uit te lokken waarom de mens wel vlees moet eten, evolutie, gezond, blabla. Daar vraag ik toch ook niet om?

Ik denk dat dergelijke persoontjes last hebben van een welhaast Gristelijk schuldcomplex. Stiekem wel ermee zitten, maar te stoer zijn om het toe te geven. Net zoals al die macho-mannetjes die verkapte homo's zijn, maar o zo goed kunnen potenrammen.

Komen we terug op dit topic, hoe is de TS in aanraking gekomen met vega's op een BBQ, als hij ze niet heeft uitgenodigd en ook niet met ze te maken wil hebben aangaande het eten?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_50967252
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Klopt ook niet net zo min. Behandel een ander zoals jezelf behandeld wilt worden en daar horen dit soort zaken ook bij. Ik val een ander niet lastig met mijn meningen en wens ook door een ander niet lastig gevallen te worden door een ander daarmee. Tenzij we samen een discussie aan zouden gaan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:54:58 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_50967333
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Bastard het volgende:

Kortom: Vegetariers zijn aandachtsgeile mensen.
Het feit dat je er een topic over opent zegt anders meer over jou.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:05 #113
3869 David
Drum the drums
pi_50968030
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het feit dat je er een topic over opent zegt anders meer over jou.
Volledig mee eens.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:38:49 #114
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50968694
Vlees is slecht voor je denkvermogen. Bijna alle geniale mensen en wereldleiders die het ver hebben geschopt waren vegetarier.

T.S is een dwaas in zijn stelling. Als ik hier geroosterde kakkerlakken aanbiedt en sprinkhanen met meelwormen en jij eet het niet ben je dan ook een aandachts trekker ?

Of een Jood/Moslim die Kosher/helal vlees wil eten is ook een dwaas ?

TS heeft geen inlevingsvermogen en is erg kortzichtig.

(en ja die vega bond en dat soort figuren zijn wel aandachtstrekkers doe wat je wilt maar val anderen niet lastig is mijn motto dan ook )
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:48:35 #115
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50969030
Sommige mensen eten anders dan andere mensen. Get over it!

En ooit gehoort van vegetarisch BBQ'en?
Reserveer een stukje van de BBQ voor het vega gedeelte (en leg er geen vlees op want veel vega's waarderen het niet als er vleessmaak aan vega spul zit) Hierop kun je vega burgers leggen en gemarineerde tempe :-9, kaaspakketjes, chocobananen, gepofte piepers en andere vega zooi.
Wel genoeg van inslaan want vaak is het zo lekker dat de vleeseters ook willen proeven!

En hou ook rekening met de pescotariers! Die eten geen vlees maar wel vis.
Vis kun je het best klaarmaken in speciale klemmetjes zodat het niet messy uit elkaar valt.

En als je sprinkhanen serveert, vergeet dan niet de honinglaag of de chocodip.
Okay dit soort eter zullen we niet snel aantreffen...gelukkig.

En dan gewoon niet zeuren op elkaar en dan kunnen de verschillende eetwijzes heel goed samen lol hebben.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:09:04 #116
3869 David
Drum the drums
pi_50969666
Of gewoon een beetje een open geest hebben... positief blijven, en respect hebben voor anderen! Daar kom je echt ver mee TS! probeer het maar eens!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:10:09 #117
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_50969699
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef Buschetta het volgende:
Vlees is slecht voor je denkvermogen. Bijna alle geniale mensen en wereldleiders die het ver hebben geschopt waren vegetarier.
Zoals Hitler?

Wat een onzin verkoop jij zeg.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:11:51 #118
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50969740
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Zoals Hitler?

Wat een onzin verkoop jij zeg.
Ja zoals Hitler. EInstein etc. etc.

Of beweer jij soms dat Hitler niet geniaal was ? In leiderschap en strategie.

(daarmee zeg ik dus niet dat wat hij deed goed was)
pi_50969864
Vegetarische BBQ

Dat is hetzelfde als in een theewinkel koffie vragen. Of bij de Mc Donalds een groenteburger.
pi_50969885
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
Vegetarische BBQ

Dat is hetzelfde als in een theewinkel koffie vragen. Of bij de Mc Donalds een groenteburger.
Theewinkels verkopen doorgaans ook koffie en de McDonald's verkoopt heerlijke groenteburgers.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:19:29 #121
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50969955
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ja zoals Hitler. EInstein etc. etc.

Of beweer jij soms dat Hitler niet geniaal was ? In leiderschap en strategie.
De uitkomst van WO II ontkracht je standpunt wel iets he?
Lang leve mij! *O*
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:21:55 #122
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50970038
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef Echo99 het volgende:

[..]

De uitkomst van WO II ontkracht je standpunt wel iets he?
Dat had te maken met overmacht. Iets waar zelfs de meest geniale mensen zich niet aan kunnen ontrekken.
Iedereen die ontkent dat Hitler geniaal was kan niet neutraal oordelen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:27:26 #123
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50970196
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat had te maken met overmacht. Iets waar zelfs de meest geniale mensen zich niet aan kunnen ontrekken.
Iedereen die ontkent dat Hitler geniaal was kan niet neutraal oordelen.
Hitler was brutaal, charismatisch, kundig maar verre van geniaal.
Lang leve mij! *O*
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:36:04 #124
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50970450
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Hitler was brutaal, charismatisch, kundig maar verre van geniaal.
Yeah right.

Hij was de eerste persoon die gebruik maakte van briljante propaganda methodes. De eerste die gebruik wist te maken van suggestieve film methodes. De eerste die z'n leger zo structureerda dat hij zelf bedachte aanvals methodes kon uitvoeren. De eerste na 1500 jaar die de kracht van symbolisme gebruikte om een volk te binden. De eerste die via een lang van te voren uitgedachte strategie een politieke functie wist te bekleden.

Dat zijn allemaal briljante dingen. Zoals ik al zei of het goed was is een andere vraag. Maar elk geschoold persoon zal inzien dat het een gegeven feit is.
pi_50970694
Vegetariers oke maar dring je leefwijze niet op en ga geen domme opmerkingen maken over vlees crematie o.i.d. tijdens een bbq.

Een bbq is voor de gezelligheid. Als ik een vega uitnodig heb ik voor die persoon(en) vleesvervangers voor op de bbq.

Wil je toch graag je levenswijze over vlees eten bespreken doe dat niet op een bbq. Dat verpest de sfeer omdat je toch in de minderheid bent en na wat bier te hebben gedronken nuanceer ik mn opmerkingen niet meer.

Vleesvervangers vind ik overgens niet lekker smaken. Beetje droog en een smaak van een plat gedrukte loempia. Niet echt iets om me voor wakker te maken
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:26:46 #126
3869 David
Drum the drums
pi_50974520
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef von_manstein het volgende:
Vegetariers oke maar dring je leefwijze niet op en ga geen domme opmerkingen maken over vlees crematie o.i.d. tijdens een bbq.

Een bbq is voor de gezelligheid. Als ik een vega uitnodig heb ik voor die persoon(en) vleesvervangers voor op de bbq.

Wil je toch graag je levenswijze over vlees eten bespreken doe dat niet op een bbq. Dat verpest de sfeer omdat je toch in de minderheid bent en na wat bier te hebben gedronken nuanceer ik mn opmerkingen niet meer.

Vleesvervangers vind ik overgens niet lekker smaken. Beetje droog en een smaak van een plat gedrukte loempia. Niet echt iets om me voor wakker te maken
Tuurlijk, je moet respect voor elkaar hebben. Ik ga ook geen kritiek geven op vleeseters. Dat heeft op zich niks met vegetarisme, maar met respect te maken.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:27:55 #127
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_50978152
Heerlijk die aandacht in de vorm van gezeik over mijn eetgewoonten (want: beter negatieve aandacht dan geen aandacht)! TS heeft mij de ogen geopend. Ik dacht altijd dat ik vlees smerig vond, maar eigenlijk doe ik het gewoon om de aandacht. Chapeau TS
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:33:46 #128
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50978300
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:41 schreef Bastard het volgende:
Aandachtsgeil gejengel.
Laat me raden? Diezelfde vegetariër waar jij geen moeite voor wil doen heeft wel een mooie vleesBBQ voor jou klaarstaan als jij bij hem komt BBQen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:48:41 #129
40566 Ericr
Livewrong
pi_50978718
Hitler was overigens geen vegetarier, hooguit perioden dat hij vegetarische voeding tot zich nam omdat zijn gestel naar de klote was.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:03:10 #130
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50981301
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef vbmot het volgende:TS heeft mij de ogen geopend. Ik dacht altijd dat ik vlees smerig vond, maar eigenlijk doe ik het gewoon om de aandacht. Chapeau TS
Ik denk dat je gelijk hebt
En dan krijg je nog veeel meer aandacht als je insectivoor wordt.
Da's nog gezond ook. En er is volop te eten overal.
En dan een BBQ organiseren met meelwormensate en honingkrekels en iedereen ongeacht eetvoorkeuren uitnodigen.
Kun je vervolgens mooi een topic in de klaagbaak openen over mensen die te kinderachtig zijn om insecten te eten.

Mmmm...het schijnt dat meelwormen serieus heel lekker zijn...
Wie durft?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:10:26 #131
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50981538
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:36 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Maar elk geschoold persoon zal inzien dat het een gegeven feit is.
Lastig he als mensen het niet met je eens zijn. Wat je dan het beste kan doen is dat je mensen in een hokje doet: ongeschoold gajes.

Ik snap waarom je Hitler zo briljant vindt. Je bent blijkbaar niet alleen een aanhanger van de persoon maar ook van zijn idealen. Hoewel dat natuurlijk politiek incorrect is om dat zeggen.
Lang leve mij! *O*
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:13:45 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_50981669
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:03 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt
En dan krijg je nog veeel meer aandacht als je insectivoor wordt.
Da's nog gezond ook. En er is volop te eten overal.
En dan een BBQ organiseren met meelwormensate en honingkrekels en iedereen ongeacht eetvoorkeuren uitnodigen.
Kun je vervolgens mooi een topic in de klaagbaak openen over mensen die te kinderachtig zijn om insecten te eten.

Mmmm...het schijnt dat meelwormen serieus heel lekker zijn...
Wie durft?
Sprinkhanen schijnen, mits goed gemarineerd en gebakken, ook erg lekker te zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:24:35 #133
94510 BillGates
Me postcount!
pi_50982091
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef -skippybal- het volgende:
Het mooiste zijn nog die lui die geen vlees eten want dat "iS si3lug voor de beestjes ".
En ondertussen wel aan de sojazooi zitten waar tienduizenden hectares aan bos in de Amazone voor moet worden gepakt
95% van de sojaproductie uit zuid amerika is voor..
jawel, veevoer!

met jouw vleestererij vreet je indirect ook nog es 10x zoveel soja dan iemand die alleen maar 'sojazooi' eet..

stoer he?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:48:05 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_50982761
Die 'aangebrande' vega's ook hier " " kom je een keer klagen, krijg je (links)politiekcorrect gelul over je heen

He laat me lekker... ik heb een hekel aan vega's klaar.. ik vertrouw ook geen mensen die geen koffie drinken.
The truth was in here.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:59:58 #135
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_50983083
OP
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:05:11 #136
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_50983236
Vlees
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:06:40 #137
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_50983281
Vleeseters
Vleeseters stinken!
Vleeseters zijn de voornaamste oorzaak van voedseltekort op aarde.
Ik eet morgen weer lekker biologische patatten met scharreleimayonaise en een heerlijke soyaburger erbij
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_50983395
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:06 schreef ouderejongere het volgende:
Vleeseters
Vleeseters stinken!
Vleeseters zijn de voornaamste oorzaak van voedseltekort op aarde.
Ik eet morgen weer lekker biologische patatten met scharreleimayonaise en een heerlijke soyaburger erbij
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:12:48 #139
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_50983427
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:11 schreef zout-droppie het volgende:

[..]

anders reageer je even inhoudelijk
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:34:00 #140
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50984077
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Lastig he als mensen het niet met je eens zijn. Wat je dan het beste kan doen is dat je mensen in een hokje doet: ongeschoold gajes.

Ik snap waarom je Hitler zo briljant vindt. Je bent blijkbaar niet alleen een aanhanger van de persoon maar ook van zijn idealen. Hoewel dat natuurlijk politiek incorrect is om dat zeggen.
quote:
. Zoals ik al zei of het goed was is een andere vraag.
quote:
daarmee zeg ik dus niet dat wat hij deed goed was
Lastig he om posts te lezen en dan ze niet goed te kunnen interpreteren ? Helemaal moeilijk om zaken als strategie en politieke inzichten los te laten op onderwerpen met een bittere nasmaak maar zonder aanzien des persoons een oordeel te vellen over diens capaciteiten als strateeg en politiek leider.

Oftewel ik bedoelde dat je de persoon Hitler op zijn leiderschap capaciteiten kan beoordelen zonder daarbij een negatief oordeel te vellen omdat je vind dat hij een verschrikkelijk persoon was.

Ongeschoolde mensen kunnen minder goed emoties scheidden van dat soort materie. Dus vandaar die opmerking.

Maar laat maar.....Dat ik Hitler een klootzak vond kan je al niet opmaken uit mijn post dus dan zal je dit ook wel niet begrijpen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:02:28 #141
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50986965
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:48 schreef Bastard het volgende:
He laat me lekker... ik heb een hekel aan vega's klaar.. ik vertrouw ook geen mensen die geen koffie drinken.
Ik wantrouw mensen die geen olijven lusten.
Mensen die geen olijven lusten hebben een steekje los en zijn üntermenschen!
pi_50989549
Vleeseters zijn goed voor de economie. Anders kun je al die varkensboerderijen en kippenhouders wel opdoeken.Gevolg: meer werkloosheid.

Ennuh, olijven zijn vies.
Don't judge a duck by its brother
  zaterdag 30 juni 2007 @ 00:34:43 #143
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50989583
Vegetariers zijn gewoon uber cool. Ze zijn ook liev voor dieren. En ook denken andere mensen dat ze aandacht trekkers zijn. wat dus ook weer cool is.

Go VEGGIE< GO GO>
  zaterdag 30 juni 2007 @ 07:55:57 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_50993630
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Wij mogen elkaar niet
The truth was in here.
pi_50993813
Het is geen kwestie van geen vlees lusten, maar een principe van het niet willen eten.

Overigens kun je het denken met mensen die je een sigaret aanbiedt, maar afwijzen en zeggen dat ze niet roken. Evenals drinken, drugs en vele andere manieren.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:37:17 #146
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_50994079
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Ben ik een racist als ik stel alleen van groene olijven te houden?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:44:27 #147
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_50994739
quote:
Onbeschoft nog wel
Als je aan zo'n simpel zinnetje al aanstoot neemt lijkt het me de hoogste tijd voor een date met een psycholoog. Daar ligt het probleem toch echt bij jou.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 10:45:34 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_50994744
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 00:33 schreef Schijtgeit het volgende:
Vleeseters zijn goed voor de economie. Anders kun je al die varkensboerderijen en kippenhouders wel opdoeken.Gevolg: meer werkloosheid.
Joh, met al die subsidies zijn al die veeboeren al verkapte melkertbanen.
Ik ga naar huis.
pi_50996190
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 08:53 schreef Greenday het volgende:
Het is geen kwestie van geen vlees lusten, maar een principe van het niet willen eten.

Overigens kun je het denken met mensen die je een sigaret aanbiedt, maar afwijzen en zeggen dat ze niet roken. Evenals drinken, drugs en vele andere manieren.
Vlees (een primaire levensbehoefte) vergelijken met drugs en alcohol....
Inderdaad, precies hetzelfde idee...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:14:05 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_50996344
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vlees (een primaire levensbehoefte) vergelijken met drugs en alcohol....
Inderdaad, precies hetzelfde idee...
Sinds wanneer kan een mens niet zonder vlees?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')