Misschien was het een reactie op de o zo aardige openingspost. Denk dat infantiel gedrag aan beide kanten voorkomt, trouwens.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef Batsnek het volgende:
Je ziet in dit topic al:
Dit soort mensen bevestigen die zelfaangemeten verheven status van vegetariers:
Help, mammie!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:03 schreef Leef het volgende:
[..]
NOU NOG 1X OVER VLEESETERS BEGINNEN EN IK SLA JE OP JE BEK VERDOMME! IK ROS JE HELEMAAL DE TYFES!!!!!!!!!!!!!!![]()
Weet je wel hoe groot een koe is?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef Buschetta het volgende:
Alsof ze zich schuldig voelen over het feit dat zij kleine diertjes eten en anderen dat bewust niet willen.
Ach ja. Een vegetarier heeft de atoombom uitgevonden dus laat die vlees eters maar komen met hun geweertjes en speertjesquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter een holbewoner dan zo'n mager, verzwakt papventje als jij . Als er oorlog uitbreekt zijn wij de voorsten in de linie, en jij zit dan te huilen in een hoekje omdat je nog geen geweer op kan tillen en oorlog 'eng'vindt.
Hmm ik ben er wel trots op dat vegetariers aan de top staan qua hersenontwikkeling en dus in staat zijn om complexe wetenschappelijke doorbraken te verichtten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Leef het volgende:
Ja, echt iets om trots op te zijn voor het vegetarierdom!
Van harte gefeliciteerd!
Ik stel voor om als teken van trots nu voortaan stickers van paddestoelwolkjes op alle vegetarische producten te plakken!
En 6 augustus uit te roepen tot nationale vegetarierdag!!!
Dat is gewoon vegetarische propaganda, het is nooit aangetoond dat vega's slimmer zouden zijn dan niet-vega's.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hmm ik ben er wel trots op dat vegetariers aan de top staan qua hersenontwikkeling en dus in staat zijn om complexe wetenschappelijke doorbraken te verichtten.
Dat canivoren vervolgens die doorbraken weer voor hun eigen oorlogen gaan gebruiken ligt meer aan het intellect en aard van de carnivoren.
Nergens, al een tijdje niet meer als je het nog niet doorhad.quote:
Jij bent ook niet echt lekker bezig hè? En dat zeg ik als vegetariër. Met zo'n houding schep je wel twee kampen, en dat komt het begrip ook niet bepaald ten goede.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef Buschetta het volgende:
Zielig hier al die testosteron gevulde aggresieve vleeseters die zich ook nog eens erg bedreigd lijken te voelen wanneer iemand zegt geen vlees te willen eten. Alsof ze zich schuldig voelen over het feit dat zij kleine diertjes eten en anderen dat bewust niet willen. Alsof ze denken dat ze op een lager niveau staan omdat zij nog als hole mensen hun dagelijkse portie vlees nodig hebben om te overleven.
Terwijl vegetariers overduidelijk dat niet nodig hebben en meestal gezonder leven.
Dank je. Je begrijpt dat het voor jou te laat is om nog uber mens te worden daar je hersenen al volgroeid zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Dat is gewoon vegetarische propaganda, het is nooit aangetoond dat vega's slimmer zouden zijn dan niet-vega's.
Wat dat betreft lijken vega's wel een soort extremisten in de trant van de NSDAP enzo. Aan willen tonen dat ze beter zijn.
Ja je hebt gelijk, jullie zijn echt ubermenschen.
quote:NOU NOG 1X OVER VLEESETERS BEGINNEN EN IK SLA JE OP JE BEK VERDOMME! IK ROS JE HELEMAAL DE TYFES!!!!!!!!!!!!!!
quote:Als je hulp nodig hebt: 06300-schijtgeit, keb ook wel zin om wat vega's te remodificeren.
Met non argumenten en zwakte boden proberen de in het nauw gedreven vleeseters de discussie te winnen. De laatste spartelingen voor de genade slag.quote:Beter een holbewoner dan zo'n mager, verzwakt papventje als jij . Als er oorlog uitbreekt zijn wij de voorsten in de linie, en jij zit dan te huilen in een hoekje omdat je nog geen geweer op kan tillen en oorlog 'eng'vindt.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hmm ik ben er wel trots op dat vegetariers aan de top staan qua hersenontwikkeling en dus in staat zijn om complexe wetenschappelijke doorbraken te verichtten.
Dat canivoren vervolgens die doorbraken weer voor hun eigen oorlogen gaan gebruiken ligt meer aan het intellect en aard van de carnivoren.
Dat schreef ik ook. Maar door overmatige vleesconsumtie zijn je ogen aangetast. Het is dus ook wetenschappelijk bekend dat jagers (mannen) een ander blikveld hebben als vrouwen (verzamelaars) waardoor mannen vaak aan tunnelvisie lijden. Vegetariers hebben een verder geevolutioneerd gezichtsveld door die twee te combineren. Vleeseters proberen anderen op fouten te betrappen en daardoor zichzelf beter te laten lijken en door afwijkende hersenpatronen zelfs fouten te creeren in hun hersenen die er helemaal niet zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Ok, je hebt gelijk, jullie zijn idd. slimmer.
(btw. het is mammoet, ubermensch)
Oftewel overleven.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:07 schreef zwambtenaar het volgende:
Carnivoren zijn de domste schepselen op aarde. Ze leven maar voor één ding: het bloed van hun prooi.
Mijn ogen mogen dan door al dat afschuwelijke vlees bagger zijn, ze doen alsnog pijn door je verschrikkelijke slechte grammatica.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:08 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook. Maar door overmatige vleesconsumtie zijn je ogen aangetast. Het is dus ook wetenschappelijk bekend dat jagers (mannen) een ander blikveld hebben als vrouwen (verzamelaars) waardoor mannen vaak aan tunnelvisie lijden. Vegetariers hebben een verder geevolutioneerd gezichtsveld door die 2 te combineren. Vleeseters proberen anderen op fouten te betrappen en daardoor zichzelf beter te laten lijken en door afwijkende hersenpatronen zelfs fouten creeren in hun hersenen die er helemaal niet zijn.
Dit zijn dan ook vrij enstige neven verschijnselen die op treden na veelvuldige vlees consumtie.
Door dit soort posts gaan m'n vingers toch zo jeuken om door te stoken hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Buschetta het volgende:
Bedankt voor de bevestiging.
heerlijkquote:navorens
Natuurlijk zullen jullie vooraan staan in de voorste linie. Een hoger doel hebben jullie niet. Laat de meer intellectuele ondernemingen maar over aan vegetariërs, dan mogen jullie lekker schieten met geweertjes en pistooltjesquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter een holbewoner dan zo'n mager, verzwakt papventje als jij . Als er oorlog uitbreekt zijn wij de voorsten in de linie, en jij zit dan te huilen in een hoekje omdat je nog geen geweer op kan tillen en oorlog 'eng'vindt.
Handig he, zo'n edit-functie.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:08 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook. Maar door overmatige vleesconsumtie zijn je ogen aangetast. Het is dus ook wetenschappelijk bekend dat jagers (mannen) een ander blikveld hebben als vrouwen (verzamelaars) waardoor mannen vaak aan tunnelvisie lijden. Vegetariers hebben een verder geevolutioneerd gezichtsveld door die twee te combineren. Vleeseters proberen anderen op fouten te betrappen en daardoor zichzelf beter te laten lijken en door afwijkende hersenpatronen zelfs fouten te creeren in hun hersenen die er helemaal niet zijn.
Dit zijn dan ook vrij enstige neven verschijnselen die op treden na veelvuldige vlees consumtie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |