Je hebt gelijk, maar het is meestal zo dat brian zo tegen amanda praatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
A? Moet dat niet N zijn? Of heb ik iets gemist mbt Amanda?
Precies, ik mag hopen dat ze er mee stoppen. Want ze spelen niet alleen tegen vieze huichelachtige miljonairs, maar ze hebben ook het personeel tegen. Kijken of Tien dan nog zo gelukkig is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:08 schreef farceman het volgende:
Lieke en Huub kunnen het beter opogeven; r valt niet tegen het personeel EN de bewoners te spelen.
Te oneerlijk allemaal
precies...heel goed omschreven hoe Brian in elkaar zitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:09 schreef Katewalker het volgende:
Wat zit Brian nou te lullen naar Natasia?...Jaap hun afgeluisterd?..Aan Huub en Lieke verteld?...Dat Lieke daarom als een actrice aardig deed tegen Natasia?
Volgens mij bewijst dit dat Brian constant heeft nagedacht naar een manier om het aardig zijn van Lieke naar Natasia zo om te buigen dat Natasia weer lullig gaat doen naar Lieke...Brian is een eng manipulatief mannetje...![]()
Dream on.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat die nieuwe bewoonster zich aansluit bij lieke en huub en ze van veel informatie voorziet
Precies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dream on.
Die nieuwe bewoner wordt een BAN aanhangsel.
Of een Dennis aanhangsel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dream on.
Die nieuwe bewoner wordt een BAN aanhangsel.
Nee het klopt wat Brian zegt. Jaap zat in het kantoor na die trap van Natasia. Toen stonden Brian & Natasia bij het paard en kon Jaap hun horen via het raam van het kantoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:09 schreef Katewalker het volgende:
Wat zit Brian nou te lullen naar Natasia?...Jaap hun afgeluisterd?..Aan Huub en Lieke verteld?...Dat Lieke daarom als een actrice aardig deed tegen Natasia?
Volgens mij bewijst dit dat Brian constant heeft nagedacht naar een manier om het aardig zijn van Lieke naar Natasia zo om te buigen dat Natasia weer lullig gaat doen naar Lieke...Brian is een eng manipulatief mannetje...![]()
Als het Nena is, dan hebben ze er een leuke medestander bijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat die nieuwe bewoonster zich aansluit bij lieke en huub en ze van veel informatie voorziet
Lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:12 schreef Liess het volgende:
Of een Dennis aanhangsel.
Het enige wat dit bewijst is volgens mij de paranoia van Brian. Hij vult het verder lekker in zijn eigen straatje in.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nee het klopt wat Brian zegt. Jaap zat in het kantoor na die trap van Natasia. Toen stonden Brian & Natasia bij het paard en kon Jaap hun horen via het raam van het kantoor.
Ach ik dacht met deze clip bepaalde mensen hier een plezier te doen maarruh ik zal het niet meer doenquote:
Die dag ervoor had Natas haar dochter gebeld, omdat ze naar SU ging. Toen kwam Lieke al als enige naar haar toe om haar te troosten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee het klopt wat Brian zegt. Jaap zat in het kantoor na die trap van Natasia. Toen stonden Brian & Natasia bij het paard en kon Jaap hun horen via het raam van het kantoor.
Wat heeft dat mens in d'r mond? Of is dat haar gespleten slangentong?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
Lachen met Opperzwabber, NOT dus.
[afbeelding]
Lieke troost haar wel vaker idd....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Die dag ervoor had Natas haar dochter gebeld, omdat ze naar SU ging. Toen kwam Lieke al als enige naar haar toe om haar te troosten.
Een of andere paprika of zo, die was niet goed meer en die heeft ze toen schoongemaakt en daar loopt ze mee in haar mond door het huis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft dat mens in d'r mond? Of is dat haar gespleten slangentong?
das geshopped en het verlengde tong..dacht dat geshoppte foto's voor een speciaal DGK forum was.?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verrotte paprika.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat t een worst was, past ook welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een verrotte paparika.Past goed bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |