Linkje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Carlaa het volgende:
Ik lees net het blog van Denniks, maar aan zijn taalgebruik en het gebrek aan leestekens te zien heeft hij nooit de VMBO afgemaakt?
Die blogs zijn allemaal nep..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Carlaa het volgende:
Ik lees net het blog van Denniks, maar aan zijn taalgebruik en het gebrek aan leestekens te zien heeft hij nooit de VMBO afgemaakt?
Hoofdluis houder ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef braaksel het volgende:
Sorry, maar de kop 'Waar het hoofdhuishouding een verrassing heeft' klopt grammaticaal niet.
Het is 'hoofd huishouding' en niet 'hoofdhuishouding' of je moet de huishouding van iemands hoofd bedoelen.![]()
Ik zie het inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die blog is niet van hem, die is van iemand die doet alsof hij Dennis is.
Nee, dan zouden de badjassen verloot worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Gisteren een 'wie mag naar de buurtsuper?' stemming, vandaag nieuwe badjassen. Het Live & Cooking publiek wordt gepaaid?
Ik heb mijn VMBO ook niet afgemaakt, is het te zien?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef Carlaa het volgende:
Brian praat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff wat een herrie...
Het verklaart waarom je Amanda zo leuk vindt. . .quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb mijn VMBO ook niet afgemaakt, is het te zien?
Spamquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:46 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qJ-53Y9Kqf0
R-CANE ft. NOWLIVE.EU - Welcome To The Cage
Dan vraag ik me af welke opleiding jij afgerond hebt, als je weer eens kwijlt op Natasia.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het verklaart waarom je Amanda zo leuk vindt. . .
De PI was een knipoog, maar blijkbaar kun je de humor niet waarderenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af welke opleiding jij afgerond hebt, als je weer eens kwijlt op Natasia.
Misschien moet je dan de smileys eens gaan gebruiken, dan komen dit soort misverstanden er niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
De PI was een knipoog, maar blijkbaar kun je de humor niet waarderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |