quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat al die dames hier toch niet onbeheerd achter laten![]()
Net kwam er ook al een jong gozertje en ik was er gelijk 1 kwijt
Stel je voor wat er gebeurd als Coos de weg terug nog kan vinden![]()
Wil je een massage?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een zware dag achter de rug, ja!
See ya ...quote:
Ik ben toch sjaggo en niet liev!?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zou me helpen rellen... En nou vinden ze mij chago en jou nog steeds heel lief![]()
Ik vind jullie allebei heul lievquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben toch sjaggo en niet liev!?
WTF!?
Wel als mijn pc deaudt is maar daar hebben jullie geen last van gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat ben jij nooit lang, dat geloof ik niet![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel als mijn pc deaudt is maar daar hebben jullie geen last van gehad![]()
Nee!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Alles goed, Lithski?
Ik ben net op. En 'KZ' wasquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op hoor!![]()
Ik ga zo mijn nieuwe monitorrrrrr beschtellen![]()
Spaar nou gewoon even een paar maandjes en koop gewoon een pc.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben net op. En 'KZ' was![]()
. Heul romantisch
.
En daarna ging ik nog andere films kijken.
Ik heb een laptop op het oog voor ¤20,-- per maand, dus mijn broertje moet z'n pas even lenen, dan stort ik het gewoon op zijn rekening elke maand en moet 'ie niet zeuren want anders zou het heul gemeen zijn. Als ik vanavond nog geen snelle kompjoeter heb, oeh
.
Wacht ff, hoe lang loopt die 20 euro per maand door? Zit je niet aan een gruwelijke rente vast?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben net op. En 'KZ' was![]()
. Heul romantisch
.
En daarna ging ik nog andere films kijken.
Ik heb een laptop op het oog voor ¤20,-- per maand, dus mijn broertje moet z'n pas even lenen, dan stort ik het gewoon op zijn rekening elke maand en moet 'ie niet zeuren want anders zou het heul gemeen zijn. Als ik vanavond nog geen snelle kompjoeter heb, oeh
.
Dat ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wacht ff, hoe lang loopt die 20 euro per maand door? Zit je niet aan een gruwelijke rente vast?
Sowieso denk ik dat ze beter gewoon een pc kan halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je voor dat geld 2 lapjes kopen.
Valt mee. Denk ik. 18% rente. En de laptop is zo'n zevenhonderd euro dus dan zal het bijna tweehonderd euro zijn? Da's redelijk toch? Maar ja, sowieso, ik heb geen keusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je voor dat geld 2 lapjes kopen.
DOE FF NORMAAL!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Valt mee. Denk ik. 18% rente. En de laptop is zo'n zevenhonderd euro dus dan zal het bijna tweehonderd euro zijn? Da's redelijk toch? Maar ja, sowieso, ik heb geen keus.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat ze beter gewoon een pc kan halen.
Het is niet 18% op de 700, dat is dus verspreid over (reken reken) 35 maanden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Valt mee. Denk ik. 18% rente. En de laptop is zo'n zevenhonderd euro dus dan zal het bijna tweehonderd euro zijn? Da's redelijk toch? Maar ja, sowieso, ik heb geen keus.
Pardon? Dat is toch Fok!king niet normaal als mijn online praktijken niet kan voortzettenquote:
Format C die meuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Pardon? Dat is toch Fok!king niet normaal als mijn online praktijken niet kan voortzetten. Ik heb besloten dat ik eerst nog ga trachten 'em enigzins ga repareren. Ik had 'em al opengegooid maar daar zit de fout niet dus ik ga nu heul veul verwijderen en kijken of dat helpt. Er staat heul de tijd: 'Fatal Error!'
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |