* zoekt dekkingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
morgen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volgens Fruts en andere kattenkenners, komt er dan groen snot uit z'n neus en heeft ie vieze ogen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ie maar niet de "nies-ziekte" heeft...![]()
koude neus ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens Fruts en andere kattenkenners, komt er dan groen snot uit z'n neus en heeft ie vieze ogen...
Gelukkig is dat niet zo...![]()
Wel heeft ie koude pootjes en oren...![]()
Morgen quote-aanpassende OAquote:
Je hoeft geen dekking te zoeken hoor.... Als je dat goeie weglaat wens ik jou een bijzonder prettige dag toe!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* zoekt dekking
Goeiemorgen mpg
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, een naam topic.
Oow, wacht... jij was fruTSie... sorry... komt omdat ik ook een frustie kenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen, ik ga echt stuk zonder die dingen!
Ik kreeg het vorig jaar opeens toen we een weekendje in Friesland waren voor m'n vaders verjaardag (cadeautje voor hem!) toen zaten we lekker buiten met 25 + graden en in zag allemaal deeltjes door de lucht zweven en plotseling schoten mijn ogen vol en begon ik een niessalvo van niet minder dan 30 stuks
Toen als een razende naar huis gereden die maandag om medicijnen te halen, even van Friesland naar de Randstad binnen 1,5 uur(geen boetes
)
Ik heb toen wel lekker een paar WK-wedstrijden kunnen kijken
Ik heb Mizollen 10 mgquote:Welke gebruik jij dan?
Helaasch wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
He, een naam topic.
hé er is verandering! van de week vond je het nog primaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Een dag niet geFok!t is een dag geleefd. Serieus, ik baal wel van dat Internet dat we niet hebben thuis.
Heb ík ú al goedemorgen gewenscht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaasch wel.![]()
Heb ik u al goedemorgen gewenscht?![]()
![]()
Het is gewoon niet handig. Nu realiseer ik me pas hoeveel we opzoeken op internet enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef BrandX het volgende:
hé er is verandering! van de week vond je het nog prima
Neuh..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
koude neus ook?
die hebbe sommige 'katjes' ook
![]()
Ik doe een hoop met quotes!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen quote-aanpassende OA [afbeelding]
Ik een fristiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, wacht... jij was fruTSie... sorry... komt omdat ik ook een frustie ken
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar IKEA!
Haaiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef BrandX het volgende:
Haaiii MPG, studiefrusties?
(nee geen typo fruts [afbeelding] )
Dankjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja M, veel succes in ieder geval vanmiddag! Tot hoe laat heb je zitten leren gisteren? En hoe laat moet je weg?
Misschien tussen de douche en mn werk door. Maar bij deze; een bijzonder goedemorgen heer Frits!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ík ú al goedemorgen gewenscht?
Insgelijks waerde vrind!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien tussen de douche en mn werk door. Maar bij deze; een bijzonder goedemorgen heer Frits!![]()
![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, wacht... jij was fruTSie... sorry... komt omdat ik ook een frustie ken
Ik had laatst een Frumzel op het dak. Ik kon de hele nacht niet slapen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tuurlijk
En er is ook nog een Frumzel
Lenny![]()
Niet zelf het dak maar opgeklommen toen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had laatst een Frumzel op het dak. Ik kon de hele nacht niet slapen.![]()
Dat is nu BX!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
nog vijf minuutjes en dan ga ik aan de studie mensen.
Midden in de nacht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet zelf het dak maar opgeklommen toen?
Volgens mijn horoscoop ga ik wat de liefde betreft ronddwalen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaan jullie doen dit weekend?
euhm... uitslapen... boodschapjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Klaag dan nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Midden in de nacht?Tuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met bier
Iets met muziek
En tussendoor overdag werken
Ik ga vrijdag- en zaterdag avond naar het ZOKS festival flink zuupen[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat klusjes doen in huis en het oude flatje schoonmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
euhm... uitslapen... boodschapjes
misschien stappen...
zondag overdag me verjaardag vieren voor famile
zondagavond
en jij?
Wanneer moet je sleutel van oude flatje inleveren?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat klusjes doen in huis en het oude flatje schoonmaken.
Oh, én uitslapen.
JD's stekkie was dat: 16 juli. Maar dan hebben we dat allemaal maar gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
Wanneer moet je sleutel van oude flatje inleveren?
Vraag er dan niet naar!quote:
Zijn de limburgse kolenmijnen nog open?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bah ik wil toch maar eens wat werk hebben, iemand nog een goeie tip voor vakantiewerk?
In PTA en KPD is hij ook een graag geziene gastquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Frutsel het volgende:
OA, heeft nu echt DE ontdekt![]()
![]()
Nog een bron bekend van je laatste bericht over Griekenland OA?
3 weekjes nog dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD's stekkie was dat: 16 juli. Maar dan hebben we dat allemaal maar gehad.
Kom zelf met name in NWS, DE en hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
In PTA en KPD is hij ook een graag geziene gast [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn de limburgse kolenmijnen nog open?
Ik woon niet in limburg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn de limburgse kolenmijnen nog open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |