Doe het beter dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Maisnon het volgende:
oude reclames zijn cool, maar na de eerste pagina had ik de onoriginele seksgrappen al wel gehad hoor

Iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Tja de sexgrappen zijn gewoon te makkelijk![]()
[afbeelding]

Mwah... die kan op twee manieren bekeken worden Zhenar. Jij van alle mensen op FOK had ik het niet verwacht dat je die twee manieren niet zou vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Dizer heeft met de verkeersagent laten zien dat het ook anders, maar toch hilarisch kan![]()

Ik zag er optie 1 in en die vond ik lekker droogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... die kan op twee manieren bekeken worden Zhenar. Jij van alle mensen op FOK had ik het niet verwacht dat je die twee manieren niet zou vinden.
1. De verkeersagent die graag een grapje wil uithalen...
2. De verkeersagent die fan is van Michael Jackson en zijn liefde voor kinderen....

I knowquote:

sssssssssssstquote:

quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Wát een geniaal topic![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()

Dat staat toch in de OPquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef latexpiepbeestje het volgende:
waar halen jullie die plaatjes vandaan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
Deze site bevat een heleboel kekke reclame-uitingen die erom vragen gephotoshopt te worden. De perfecte prodent-lachjes, de ideale gezinnen, de kneuterigheid die ervan afstraalt, de typische jaren-vijftigsfeer, de onschuldigheid bij al die lelijke mormels...![]()
Ga uw gang en máák er wat van!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |