Alsof ik jouw nummer weet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Joh, ik kan kebab laten brengen voor 2.50 per broodje en ze zijn nog groot ook nog![]()
Maar had een maat dan laten bellen
What the hell? Hier betaal je zoiezo wel 4 euro, overal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Joh, ik kan kebab laten brengen voor 2.50 per broodje en ze zijn nog groot ook nog![]()
Maar had een maat dan laten bellen
Open een topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
What the hell? Hier betaal je zoiezo wel 4 euro, overal.
Turken die Prijsafspraken maken![]()
Maar maar bij de 2.50 krijg je gratis poepbacterien misschien !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
What the hell? Hier betaal je zoiezo wel 4 euro, overal.
Turken die Prijsafspraken maken![]()
Knappe kerel die jou een boete durft te geven voor het trekken aan de noodrem als de deuren niet open kunnen terwijl je er uit wil...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef Dingest het volgende:
En dan een fijne boete krijgen... Zo triest zijn we hier nou ook weer niet, en ik had toch niet zoveel haast.
Zijn ook de enige trams die jij kentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
gewoon tram 2 of 5 pakken vanaf het CS
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef sander89 het volgende:
Soms laten ze de deuren ook gewoon open staan tijdens het rijdenOok handig
![]()
http://media.putfile.com/deuropen
Dit is echt bizarquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef sander89 het volgende:
Soms laten ze de deuren ook gewoon open staan tijdens het rijdenOok handig
![]()
http://media.putfile.com/deuropen
Ik denk niet dat het missen van je station omdat de deuren niet open gingen onder 'nood' valtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef MREn het volgende:
[..]
Knappe kerel die jou een boete durft te geven voor het trekken aan de noodrem als de deuren niet open kunnen terwijl je er uit wil...
Leukste gevalletje noodrem dat ik mee heb gemaakt was dat de trein vertrok terwijl nog een van de twee conducteurs buiten stond te kijken of alle deuren netjes dicht waren.
Mja idd vergeet ff de 24 en de 16quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn ook de enige trams die jij kent!
Welk wereldschokkend bericht heb ik gemist, dat ik niet weet wie Herman is? De bekendste herman, is een stier en die is dood. De andere heet Brood, en die is ook niet meer zo fris.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |