Mijn zusquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Had je je diploma maar niet moeten halen![]()
Tjah, de school moet ergens mee patsen he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kan morgen ook mn lol op in het amc.
mn zus gaat afstuderen en dan heb je ook dat officiele geneuzel..
Wat hij zegtquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach zovaak zit je niet bij een diplomauitrijking
Mijne komt over 2 jaar denk ik hoop ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgend jaar!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne komt over 2 jaar denk ik hoop ik
En ook niet bij een diplomauitreikingquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ging eerder, die borrel met leraren (quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*eens is, net 3 uur daar gezeten
Boeiend..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
En ook niet bij een diplomauitreiking![]()
HOAX, --> TTKquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
En ook niet bij een diplomauitreiking![]()
Hier was het vooral kuttigheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef hoM3r het volgende:
Bij elk niets-zeggend meisje werd weer het gezegde "stille wateren hebben diepe gronden" aangehaald. En ik wist zeker dat die meisjes geen diepe gronden hadden. En natuurlijk: "Hockey/voetbal/tennis/pianospelen is je passie, en soms hadden we het idee dat je huiswerk daar wel een beetje onder leed, maar daarom is het des te knapper dat je nu je diploma hebt!".
Zekers te weten, je wordt er mee doodgegooidquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:19 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oh, kuttigheid, ja dat is ook vervelend natuurlijk.
Erger als bij ons kon het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef DRNKnHGH het volgende:
daar kom ik net vandaan
Van die leuke "bands", "orginele" pianostukjes
om te huilen was het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |