Mijn zusquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Had je je diploma maar niet moeten halen![]()
Tjah, de school moet ergens mee patsen he.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kan morgen ook mn lol op in het amc.
mn zus gaat afstuderen en dan heb je ook dat officiele geneuzel..
Wat hij zegtquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach zovaak zit je niet bij een diplomauitrijking
Mijne komt over 2 jaar denk ik hoop ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgend jaar!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne komt over 2 jaar denk ik hoop ik
En ook niet bij een diplomauitreikingquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ging eerder, die borrel met leraren (quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*eens is, net 3 uur daar gezeten
Boeiend..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
En ook niet bij een diplomauitreiking![]()
HOAX, --> TTKquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
En ook niet bij een diplomauitreiking![]()
Hier was het vooral kuttigheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef hoM3r het volgende:
Bij elk niets-zeggend meisje werd weer het gezegde "stille wateren hebben diepe gronden" aangehaald. En ik wist zeker dat die meisjes geen diepe gronden hadden. En natuurlijk: "Hockey/voetbal/tennis/pianospelen is je passie, en soms hadden we het idee dat je huiswerk daar wel een beetje onder leed, maar daarom is het des te knapper dat je nu je diploma hebt!".
Zekers te weten, je wordt er mee doodgegooidquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:19 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Oh, kuttigheid, ja dat is ook vervelend natuurlijk.
Erger als bij ons kon het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef DRNKnHGH het volgende:
daar kom ik net vandaan
Van die leuke "bands", "orginele" pianostukjes
om te huilen was het
Uhm in gewone kleding.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Houtspeer het volgende:
Het gaat juist leuk worden en spannend
Oh ja Paaskonijn, hoe was iedereen gekleed?
1 ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:55 schreef Houtspeer het volgende:
Dus de leerlingen enzo niet in pak?
In principe had je de uitslag al moeten weten hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Houtspeer het volgende:
Het gaat juist leuk worden en spannend
Oh ja Paaskonijn, hoe was iedereen gekleed?
?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Houtspeer het volgende:
Zozo, dus ik voorkom een blunder a.s. donderdag
Voor wat ben je geslaagd? =Dquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zat net te denken of ik mijn pak zou aandoen
Toch iets minder, maar goed gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef Houtspeer het volgende:
100%?! niet slecht, ik ook VWO en 11 mensen zijn gezakt.
11 van de 55
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef dreugkleut het volgende:
Ja dat gezeik er omheen , pleur gewoon dat papiertje door me brievenbus en voor de rest kappen met dat geslijm.
Dat is ook één van mijn sterke kanten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef mcDavid het volgende:
+10 ladingdekkende TT.
Nou dat is beter dan op mijn uitreiking, daar hadden ze helemaal geen idee van wat studenten nu echt interesseerde. Vriend van mij wordt naar voren geroepen, nou gefeliciteerd met je diploma en succes met het café wat je wilt gaan beginnen. Die gast had er nog nooit bij nagedacht om ook maar een café te beginnen. Dus dan vind ik die reacties bij jou beter, daar geven ze tenminste nog enigszins de illusie dat ze daadwerkelijk iets van de studenten afweten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:16 schreef hoM3r het volgende:
Bij elk niets-zeggend meisje werd weer het gezegde "stille wateren hebben diepe gronden" aangehaald. En ik wist zeker dat die meisjes geen diepe gronden hadden. En natuurlijk: "Hockey/voetbal/tennis/pianospelen is je passie, en soms hadden we het idee dat je huiswerk daar wel een beetje onder leed, maar daarom is het des te knapper dat je nu je diploma hebt!".
Was dat toevallig bij scholengemeenschap Stevensbeek?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
..moeten die dodelijk saaie diploma-uitrijkingen zolang duren?
Maar onze school had wel een slagingspercentage van 100% op het VWO..
Zal ik over 2 jaar eens verlagen =D
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 17:36 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Was dat toevallig bij scholengemeenschap Stevensbeek?![]()
Bij Stevensbeek hadden ze ook al 100% op VWOquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee
Jan van Brabant College, Molenstraat 121
ofzo
Zal wel vaker voorkomen,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:59 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Bij Stevensbeek hadden ze ook al 100% op VWO![]()
Jij pwnd natuurlijk iedereen door vrijwillig te gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Verplicht met je ouders naar de diploma uitreiking van je zus moeten
Ik ben stoer dus hoef dat niet !
Dat dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ff? Duurde 3 uur manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat interesseert het nou dat je ff mee moet. Als je zusje het gaaf vind dat je mee gaat dan is dat toch tof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |