is het al sinterklaasquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Dat gedicht was echt van groep 6 niveau
Amanda; "Mooiste gedicht wat ik ooit heb gehoord"
ik heb spijt....het was nog erger als ik dachtquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Ik mute het gedicht! Voel me zo sterk en volwassen nu. Als ik dit gevoel blijf volhouden dan mute ik Amanda daarna ook.
En vragen of ze het gedicht mogen hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke lachen ook Amanda uit![]()
![]()
Dat is dé manier
Het was een parodie op een gedicht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Dat gedicht was echt van groep 6 niveau
Ik snap het niet Amanda en Brian vallen Lieke aan op het neuken met Huub, maar wat doen ze zelf ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke lachen ook Amanda uit![]()
![]()
Dat is dé manier
Is Amanda al geweest? Hij is nog steeds uit. Ik ben zo goed bezig!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb spijt....het was nog erger als ik dacht
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Desii het volgende:
Huub tegen Brian
Dus het meest romantisch wat je ooit voor jou meisje hebt gedaan, heb je nu ook voor de mijne gedaan![]()
Nee ze heeft het hoogste woord dus ik zou even wachtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Is Amanda al geweest? Hij is nog steeds uit. Ik ben zo goed bezig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |