Yepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, 5 uur op om op 7:30 in Eindhoven te zijn voor overleg.
Dat zijn Struik-tijden
Dus jij Sorry maar dat gaat niet, ik moet nu al ieder weekend weer kennis maken met mn dochterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Yep
Dacht vandaaagg;
Vrijdagbijna weekend
kom ik binnen;; kun jij morgen komen werken ?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hype duurde zoals gewoonlijk weer ns langer dan het daadwerkelijke spelen![]()
Nee, dat gelukkig niet, Ik ben meestal rond 16.00 weer thuis heyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij Sorry maar dat gaat niet, ik moet nu al ieder weekend weer kennis maken met mn dochter
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
Weekend staat weer voor de deur, ik zie mn moppies weer de komende dagen
Vanmorgen tilde ik Jasmijn uit bed "hoppeteeee"![]()
Was te makkelijk Gijs, sorryquote:
Het belang van slaap wordt inderdaad overdreven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
We beginnen morgen om 03.00 uur `s ochtens, dan hebben we nog wat aan de dag als we klaar zijn rond een uurtje of 12 ........
Mijn pa zweert erbij, afwisselende tijden. Soms lekker op tijd klaar en soms lekker wat later beginnen.quote:
Wij draaien geen ploegen hoorquote:
Ik ben na 10 jaar wisseldiensten toch blij dat ik nu regelmatig werk heb zeg maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn pa zweert erbij, afwisselende tijden. Soms lekker op tijd klaar en soms lekker wat later beginnen.
Hoezo die rare werktijden dan? Of is het omdat wegwerkers, als zij beginnen om 9:00 uur, moeten beschikken over vers asfalt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Wij draaien geen ploegen hoor
alleen als er nachtwerk is, maar da`s maar een paar weken per jaar
Ik ben toch echt van de 08:00 - 16:30quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:36 schreef Bastard het volgende:
Ik ben na 10 jaar wisseldiensten toch blij dat ik nu regelmatig werk heb zeg maar.
Pas maar op, je werk nu voor een commercieel bedrijf, geen overheidquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben toch echt van de 08:00 - 16:30
Wegwerkers beginnen om 07.00 uur ja !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo die rare werktijden dan? Of is het omdat wegwerkers, als zij beginnen om 9:00 uur, moeten beschikken over vers asfalt?
kan je niet gewoon op een knopje drukkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wegwerkers beginnen om 07.00 uur ja !
Dus de vrachtwagens komen hier laden op z`n laatst om 06.00 uur. En die kunnen niet allemaal tegelijk. Dus die laden hier tussen 4 en 6 voor hun eerste vracht zeg maar.
Dan moet je hier dus beginnnen met asfalt produceren om een uurtje of 3.30 !
Ja hoor, tis net een senseoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je niet gewoon op een knopje drukken
alles 's avonds klaar zetten en dan op afstand dat ding aanzetten
heb je er ook 150 verschillende nodig om 3:30?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Hele verassing zeker als ik vertel dat alleen wij hier alleen al een dikke 150 verschillende soorten asfalt hebben![]()
niet alleen de files, alles is de schuld van de asfaltboeren!!! Ook de schrale hardware van de 360quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef Bastard het volgende:
Beetje overtrokken om 150 soorten asfalt te hebben... je hebt er maar 1 nodig... misschien 2 of 3. Vind je het gek dat wegen aanleggen zo duur is met 150 verschillende soorten! Nee zo blijven we lekker allemaal in de file staan, het is te duur om extra wegen neer te leggen.
Dus eigenlijk.. eigenlijk zijn de files de schuld van de asfaltboeren... jij dus
Der is zeker ook maar 1 soort computer nodig en 1 soort software programma voor de hele wereldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:51 schreef Bastard het volgende:
Beetje overtrokken om 150 soorten asfalt te hebben... je hebt er maar 1 nodig... misschien 2 of 3. Vind je het gek dat wegen aanleggen zo duur is met 150 verschillende soorten! Nee zo blijven we lekker allemaal in de file staan, het is te duur om extra wegen neer te leggen.
Dus eigenlijk.. eigenlijk zijn de files de schuld van de asfaltboeren... jij dus
DAT !!! is zeker waarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:59 schreef kepler het volgende:
[..]
niet alleen de files, alles is de schuld van de asfaltboeren!!! Ook de schrale hardware van de 360
Toch wel een stuk of 9 hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je er ook 150 verschillende nodig om 3:30?
Windowsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Der is zeker ook maar 1 soort computer nodig en 1 soort software programma voor de hele wereld
kijk zijn er alweer maar 9, wordt steeds minder zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Toch wel een stuk of 9 hoor
Planning voor komende maandag :
STAB 0/22 vk3/4 pr
DAB 0/8 vk2/3
STAB 0/16 vk3/4 pr
Gietasfalt 40%pr
DAB 0/11 vk4
EME 0/16 30%pr
STAB 0/16 vk3/4 pr 60%
Gietasfalt 30%pr
Gietasf.halfproduct.4%bit - 40%pr
Uit welke kleuren kun je kiezen dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Hele verassing zeker als ik vertel dat alleen wij hier alleen al een dikke 150 verschillende soorten asfalt hebben![]()
Apple + Mac OSXquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Der is zeker ook maar 1 soort computer nodig en 1 soort software programma voor de hele wereld
Polen zijn goedkoper.quote:
Je hebt er geen verstand vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
kijk zijn er alweer maar 9, wordt steeds minder zo
waarschijnlijk is het verschil tussen de soort verschillende verhoudingen tussen de ingredienten? Dat is allemaal wel aan te passen met een een programma natuurlijkLekker alles automatiseren
Je kiest voor het bestequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb weer eens een krat Grolsch beugels gehaald. Had er zin in
Lekker toch? Hoef jij ze niet terug te brengenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:44 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben 2 lege kratten bier gestolen uit mijn tuin![]()
Wilde ze vandaag inleveren!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker toch? Hoef jij ze niet terug te brengen
Onwijs vet jaquote:
Thanks, ben nog brakquote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef gijsje79 het volgende:
En dat was het weekend weer.![]()
Was gezellig B.
Nee uurtje of 2200 gister alquote:Op maandag 2 juli 2007 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vandaag wel.
Lag er ook pas rond half 1 in vanacht.
Vond het wel een goeie film dus een keer voor de 2e keer kijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee uurtje of 2200 gister al
Heb revolver gekeken, leuke film .. maar snap er geen hol vanTam en ik dachten dat het allebei anders was.
Snakes on a Plane oooooooooookquote:Op maandag 2 juli 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond het wel een goeie film dus een keer voor de 2e keer kijken.
Gisteren Ghost Rider, Dirty Deeds en Snakes on a Plane gezien.
Stink Strol, heeftie een 360 EN 2x Forza gekocht, rijd tie al 2 weken niet, en ik maar wachten op m`n 360quote:strolie75 3690 Offline Last seen 19/06/07 playing Xbox 360 Dashboard
Is het alweer 2 weken geleden?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Stink Strol, heeftie een 360 EN 2x Forza gekocht, rijd tie al 2 weken niet, en ik maar wachten op m`n 360![]()
Serieus vond ik hem niet, maar leuk om een keer weg te kijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Snakes on a Plane oooooooooook
ben benieuwd of die van origine als een serieuze film bedoeld is![]()
ik moest het ook uitzoeken voor mn moederquote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe meer ik me erin verdiep, hoe meer ik zoiets heb van: laat maar
Waarom heb jij 2 internetabbos ?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie nog tips?
Momenteel beschik ik over de volgende abonnementen:
Internet:XS4ALL Lite ADSL: ¤ 20 p.m. KPN ADSL: ¤ 19.95
Bellen:KPN bel Budget: ¤ 8,95 p.m. + gesprekskosten, BTW, etc…
Mobiel:Vodafone 150: ¤ 22,50 p.m.
TV:Multikabel analoge TV: ¤ 15,75 p.m.
Nu heb ik het idée dat dit me allemaal onnodig veel geld kost. Vooral de Internet/Bellen combinatie is onnodig duur. Welke mogelijkheden/combinaties zijn er om deze kosten omlaag te brengen? Ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer!
Ik neig zelf naar een powerbundel van Multikabel (alles in één):
http://www.multikabel.nl/producten/bundels/powerbundel
ADSL verbinding van KPN + provider. Is toch normaal?quote:
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ADSL verbinding van KPN + provider. Is toch normaal?
Zo had ik hem ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Euh nee?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
kan me herinneren dat je wel een standaard KPN-abbo moet hebben om gebruik te kunnen maken van adsl, geen idee hoe dat precies zitquote:
Mijn ouders hebben KPN bel basis ofzo om te bellen en ADSL van Demon (tegenwoordig ook XS4All geloof ik) en dat is het.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef kepler het volgende:
[..]
kan me herinneren dat je wel een standaard KPN-abbo moet hebben om gebruik te kunnen maken van adsl, geen idee hoe dat precies zit
http://www.xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/specificaties.phpquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Euh nee?
Je hebt alleen een telefoonverbinding nodig, die je daaronder hebt staan is al voldoende, die budget bellen![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/specificaties.php
quote:
Tiscali ADSL T12 + Telefonie 12288/1024 29,95
Via het netwerk van Tiscali, beschikbaar op:
- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 augustus en u kunt gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland*, u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. ¤ 74,95, u krijgt een GRATIS draadloos modem t.w.v. ¤ 139,00 en u kunt kiezen voor een installatie door Tiscali vanaf slechts ¤ 29,95.
Exclusieve aanbieding: Bestelt u deze aanbieding op deze site, dan ontvangt u gratis een digitale fotolijst t.w.v. ¤ 149,95.
Let op: Nu ook te bestellen indien u geen telefoonlijn heeft van KPN.
Dat was ik ook kwijt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven
Ik ben dus 28,95 kwijt voor onbeperkt bellen naar vaste nummer en een 6000/1000 verbinding incl 8,95 voor KPN
Daar zou ik dus bij XS4ALL 59,59 voor kwijt zijn excl bellen ?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook
Goeie film hoor
Alleen dat slissen van die neger
Ja dat denk ik welquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Duurt ook best wel lang.
Wat word het vanavond dan, Next?
Ff zien wat ik doe als Sander langs komt zouden we wel film kijken, anders de laatste paar rondjes rijden.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef Bastard het volgende:
Struik, heb je nou al nieuws dat je xbox weer geshipped is?
je staat machteloos hey, kunt wel kwaad worden maarja ......quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken het.. spelbeleving is verneukt wat MP betreft
Geen Wii?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef Bastard het volgende:
Ik koop nog eerder een Ps3.. en die kans is al zeer klein.
Tegenwoordig goed verkrijgbaar bij de MM hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik wil een gameconsole, geen fisher price ........
Zelda is geen "echt" gamen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Bastard het volgende:
Ach ik zou me best een avondje vermaken met een WII.. maar dan met de wetenschap dat ik als ik echt wil gamen zo de 360 kan aanzetten
Dat is waar, als je een hele beperkte blik op gamen heb is, is de Wii niks voor jou.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs, ik leef voor racesims en shooters, wat moet ik dan met de Wii
Niet voor mij nee!quote:
Beperkte blikquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is waar, als je een hele beperkte blik op gamen heb is, is de Wii niks voor jou.
Wees blij met 2 jaar garantie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
je staat machteloos hey, kunt wel kwaad worden maarja ......
de Wii heeft zelf een heel beperkt blik gamesquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is waar, als je een hele beperkte blik op gamen heb is, is de Wii niks voor jou.
Beter een beperkte blik dan onwetendheid over je eigen mening zoals jijquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En weer kopen en dan vervolgens in de hoek mikken en er niet mee spelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, nee, toch maar weer verkopen...
Dan ga je klagen en zeuren net zolang tot je een oplossing hebt. Twee keer kapot in 2 jaar tijd is niet normaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot januari 2008.....en alstie dan voor de derde keer kapot gaat......
Dan gaat ie bij het grofvuilquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot januari 2008.....en alstie dan voor de derde keer kapot gaat......
ik heb nog tot december dit jaar...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ga je klagen en zeuren net zolang tot je een oplossing hebt. Twee keer kapot in 2 jaar tijd is niet normaal
Hoeveel manuren moet je maken om een extra koeling er op te zetten dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nog tot december dit jaar...
ik hoop stiekem dat tie daarvoor nog kapot gaat, want dan wordt die wel goed gefixed
geldt ook voor die van jullie B. en Struik. Grote kans dat ze er nu extra koeling opzetten het probleem dat voorgoed weg is. Kan ook wel eens de reden zijn dat het nu wat langer duurt
het zijn er niet weinig waar die nieuwe koeling op moetquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel manuren moet je maken om een extra koeling er op te zetten dan tegenwoordig?
Nee de rede is dat je niet meer een gereviseerde terug krijgt, maar dat ze echt die van jou repareren. Wat daar het voordeel van is is mij nog niet bekend, zeker niet als je bedenkt dat 1 op de 3 van de 360's word terug gestuurd, dan wil je er toch doorloop in hebben lijkt mij zo.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter een beperkte blik dan onwetendheid over je eigen mening zoals jij
Wel niet wel niet wel niet wel niet wel niet WEL KOPEN!
Ligt misschien ook aan klacht? Een los schroefje is makkelijker te fixen dan een nieuw moederbord bijv.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Lees maar even de laatste paar pagina`s hier; http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2410304#post2410304
Er is geen touw aan vast te knopen.. Heleboel die `m in de 2de week van juni ofzo hebben opgestuurd krijgen `m nu al terug. Andere hebben `m eind mei begin juni al opgestuurd en die horen helemaal niets
Vakantieperiode, tent afgefikt, geen zin, stakersquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Lees maar even de laatste paar pagina`s hier; http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2410304#post2410304
Er is geen touw aan vast te knopen.. Heleboel die `m in de 2de week van juni ofzo hebben opgestuurd krijgen `m nu al terug. Andere hebben `m eind mei begin juni al opgestuurd en die horen helemaal niets
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Lees daar ook dat er maar at compensatie krijgen in de vorm van een nieuwe draadloze corntoller of een spel(len)
Ik ga maar weer eens ff bellen nu
Gewoon een gratis wireless headsetquote:;2melmicUit pure nieuwsgierigheid net weer gebeld: Uitgelegd dat morgen de 15 werkdagen voorbij zijn en ik dus de console terugverwacht. Mw. ging het nakijken en het blijkt dat vanaf vrijdag 6 juli het nog 2 weken extra gaat duren. Uitgelegd dat dit niet acceptabel is, aangezien ik helemaal niks te maken heb met de 20-25 dagen regel, aangezien dit niet met mij is afgesproken. Mw. ging overleggen of een 'extra' compensatie voor mij mogelijk is. Dit bleek het geval te zijn. Ik kon kiezen uit PGR3, Kameo, PDZ, GoW, CD, of een controller, memorycard wireless headset. Heb gekozen voor de headset, deze wordt binnen 10 werkdagen geleverd.
Preciesquote:
Speel ik wel op de PS2 of Wii. Genoeg games voor beide liggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop zo dat die 360's vandaag van Strol en Gijsje79 ontploffen.. piepen ze wel anders
En dat dan ook die ds en ps mee in de fik vliegtquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop zo dat die 360's vandaag van Strol en Gijsje79 ontploffen.. piepen ze wel anders
Stel lafaards zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:08 schreef Bastard het volgende:
Gedood onder de ogen van 2 agenten
Wat een land
Serieus, ik denk regelmatig aan mn 2 dochters die moeten opgroeien in zo'n samenleving, hoe is het over 10 jaar of 20 jaar dan?
Ja joh?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Magneet het volgende:
Transformers krijgt van mij net een 6,5 btw.
Mijn conclusie : teveel mensen, te weinig robots en de actie is veel te chaotisch en haast niet te volgen. In de eerste helft zit er best wel wat humor in maar dat komt in de tweede helft helemaal niet terug wat ik wel jammer vind.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja joh?
Nou ben wel benieuwd
Gisteren film Next gezien.. goeie film ook! Alleen dat einde, ik had het idee dat ik een level overnieuw moest gamen, heel vervelend
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:54 schreef Magneet het volgende:
ohja en het einde is gewoon weer typisch hollywood bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehehquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:14 schreef kepler het volgende:
[Racing] Champcar 2007 Deel 5 : Robert Doornbos!
Moet je ff bekijken/lezen (race-fans dan)
Doornbos heeft dus zijn eerste champcar race gewonnen, maar de nr 2 vond dat Doornbos hem blokte, wat helemaal niet waar was. Nr 2 werd geinterviewd voor het publiek na de race, en terwijl hij zegt dat Doornbos hem blokte begint het publiek hem uit te fluiten
Vervolgens weigert hij ook nog eens Doornbos een hand te geven op het podium, en daar zijn deze foto's vanDoornbos maakt hem compleet belachelijk op het podium en ook de nr 3 kan er wel om lachten
Gisteren ook gezien.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja joh?
Nou ben wel benieuwd
Gisteren film Next gezien.. goeie film ook! Alleen dat einde, ik had het idee dat ik een level overnieuw moest gamen, heel vervelend
Ja misschien, vond ze beide goed hoor..quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren ook gezien.
Vond Shooter wel leuker.
Ghost Rider vond ik ook wat tegen vallen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja misschien, vond ze beide goed hoor..
Vond iig Nicolas een betere rol hebben dan in Ghost Rider, lag het allemaal zo dik bovenop ook .
Ja... maar jij bent de doelgroep... die dus net schaamhaar hebben!quote:
vermaak is anders dan goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van jou had ik iets meer verwacht, jammer
Ik heb de gehele originele serie op DVDquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... maar jij bent de doelgroep... die dus net schaamhaar hebben!
Ik speelde vroeger nog met transformers, en keek skychannel waar het iedere keer op was!
Ik heb er nog origineel speelgoed vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de gehele originele serie op DVD
Gijs I don't give a shitquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef -Struikrover- het volgende:
* Vervangende Xbox geregeldt *
&
xbox support ligt trouwens op z`n gat, systeem is vastgelopen ( al van vanaf vanochtend 10 uur ofzo) ze kunnen nergens bij ( klantnummer, console status enz )
Hun systeem loopt vast op windows![]()
![]()
![]()
Zeikmode:quote:
Jij snapt ook wel dat er verschillende soorten films zijn. Transformers valt gewoon in de categorie "meer dan prima vermaak zonder diepgang vooral tof vanwege nostaligsche gevoelens" Vergelijkbaar met Jurassic Park.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeikmode:
Wat is de definitie van 'meer dan prima vermaak' wat is de overtreffende trap dan?
Ik zou denken, goed![]()
meer dan prima vermaak: leuk om te maken zonder bij na denken, met veel actie en mooie beeldenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeikmode:
Wat is de definitie van 'meer dan prima vermaak' wat is de overtreffende trap dan?
Ik zou denken, goed![]()
En hoe komt het dan op je TVquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:27 schreef Bastard het volgende:
wireless laptopje gijs
filmpie gestart uit de videotheek van tele2 erbij
Okay!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf bij XS4ALL, maar krijg wel een nieuw modem zodat ik via VOIP kan bellen.
quote:
Nee.. het gaat over dezelfde internetlijn. Tv en pc.. draait als een tierlierquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En hoe komt het dan op je TV
s-video ziet er niet uit
Serieus... HALO2 bleef ik spelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
HYPE +10
ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n zin in het spel![]()
Vooral doordat ik praktisch verslaafd was aan de beta
Euh jah, maar via welke kabel gaat het dan naar je tvquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. het gaat over dezelfde internetlijn. Tv en pc.. draait als een tierlier
Gewoon zo'n scart blok. dvd kwaliteit tv kijken hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 06:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Euh jah, maar via welke kabel gaat het dan naar je tv
Voordat hij hem terug heeft zijn die 3 jaar ook al verlopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Microsoft verlengt garantie Xbox 360 naar 3 jaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikrover:
Microsoft verlengt garantie Xbox 360 naar 3 jaar
Hij is nog steeds niet verzonden hey, hij ligt daar te wachten in een doos op UPS.......al meer dan een weekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voordat hij hem terug heeft zijn die 3 jaar ook al verlopen.
Tof, heb ik met kerst gedaan, 6 avonden achter elkaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:22 schreef gijsje79 het volgende:
Dit weekend es de Star Wars films kijken.
ik hoop het ook voor je alhoewel je niet voorbij dat punt hoeft dat afgesloten word. Anders via de a15 en de a50 naar Son alhoewel dat ook een puinhoop is meestal. Het is hier wel al vakantie dat scheelt een hoop drukte.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:48 schreef Bastard het volgende:
Zo, Maandag en Dinsdag naar Son... hoop dat Maandagochtend de A2 weer open is dan
Magneet Magneet XLquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor je alhoewel je niet voorbij dat punt hoeft dat afgesloten word. Anders via de a15 en de a50 naar Son alhoewel dat ook een puinhoop is meestal. Het is hier wel al vakantie dat scheelt een hoop drukte.
ah Ekkersrijt dus of het sciencepark.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Het is niet zo moeilijk.. die A2 helemaal naar beneden rijden, klein stukje A58 en dan er meteen weer af, link, weer links.. ergens weer links en ik ben er.
Asjeblieftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Het is niet zo moeilijk.. die A2 helemaal naar beneden rijden, klein stukje A58 en dan er meteen weer af, link, weer links.. ergens weer links en ik ben er.
Hoe leuk die dingen ook zijn.. ik kom er nog altijd goed uit met mijn geprinte versie van de route en mijn Hollandse mond. maw, ik ga geen 350 euro uitgeven daaraan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Asjeblieft![]()
GPS voor beginners
[afbeelding]
Ik ook niet, ik neem volgende keer gewoon een mobieltje waa r het bij in zitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe leuk die dingen ook zijn.. ik kom er nog altijd goed uit met mijn geprinte versie van de route en mijn Hollandse mond. maw, ik ga geen 350 euro uitgeven daaraan.
We zien je post weer tegemoet waarin je zegt dat je een boete hebt voor telefoon vasthouden tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik neem volgende keer gewoon een mobieltje waa r het bij in zit
Ik hang `m dan wel in z0`n klem hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zien je post weer tegemoet waarin je zegt dat je een boete hebt voor telefoon vasthouden tijdens het rijden
Daar is het scherm te klein voor om nog te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik hang `m dan wel in z0`n klem he![]()
360 weer terug?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik hang `m dan wel in z0`n klem he![]()
Nope, heb die van Jupiler 2 dagen gearresteerdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
360 weer terug?
Zag je namelijk vandaag weer online.
Dat je zo'n Mario auto koopt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, heb die van Jupiler 2 dagen gearresteerd
Gisteren nog na xboxsupport gebeld maar zelf het telefoonnummer ligt nu plat, ze zijn niet te bereiken
nieuwe auto`s
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je trouwens maar 5 foto`s uploadenHeb er een stuk of 10 naar forzamotorsport ge-upload maar ik zie er maar 5
Dat's wel makkelijk meteen is je draad opgeruimd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
Wist trouwens niet dat je ook wireless met een usb stick kon .. bij de MM 1 gehaald, in de pc gestoken, geconfigureerd en hop.. internet wireless![]()
Klopt, of ik nou een netwerkkabel aanschaf of het zo oplos.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat's wel makkelijk meteen is je draad opgeruimd.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, of ik nou een netwerkkabel aanschaf of het zo oplos.
Kan mischien de pc ook wel gewoon naar boven ofzo... we zijn ook aan het kijken voor een laptop, pc maakt teveel herrie.
Speelhoek van maken ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach de pc staat op een goeie plek je hebt er weinig last van.
Wat wou je er dan neerzetten.
was ook meer voor noot bedoeld die foto1squote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat je zo'n Mario auto koopt.
En ja de laatste 5 foto's die je upload houd ie vast.
Zien er goed uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
was ook meer voor noot bedoeld die foto1s
deze zijn voor jou
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was verder wel een saaie racequote:Op zondag 8 juli 2007 15:43 schreef gijsje79 het volgende:
Dat's mooi.
Zo weer wat puntjes verdiend met de F1.
ook zoiets ja maar dat duurt nog ff, weer 200 euro want we moeten er dan wel weer 2 hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:35 schreef Bastard het volgende:
Ja wij moeten denk onderhand weer eens een autostoel er bij kopen.
Ja je hebt er 2 nodig.. en als ze 4 zijn moeten ze in een grotere autostoel...x2.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ook zoiets ja maar dat duurt nog ff, weer 200 euro want we moeten er dan wel weer 2 hebben.
moet je wel checken of het goedgekeurde zijn MEt sticker anders kan je een bon krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je hebt er 2 nodig.. en als ze 4 zijn moeten ze in een grotere autostoel...x2.
Kijk wel ff tweedehands ergens of op aanbiedingen natuurlijk, kan je de helft schelen.
bij die DUitse site gekocht? hopelijk zit er dan die sticker op maar dat zal wel. WIj hadden ze bij kinderstoeltje.nl gekocht, nog steeds de goedkoopste sitequote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Wij heben pas 2 maxi cosi toby`s gehaald. Aanschaf hoor![]()
http://www.maxicosi.nl/maxicosi/productdetail.aspx?id=10
kwam het beste uit bij de consumentenbond
[afbeelding]
Nope, gewoon bij de babydump hier in roosendaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
bij die DUitse site gekocht? hopelijk zit er dan die sticker op maar dat zal wel. WIj hadden ze bij kinderstoeltje.nl gekocht, nog steeds de goedkoopste site
nog beter geregeldquote:Op zondag 8 juli 2007 21:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, gewoon bij de babydump hier in roosendaal.
Heb de goedkoopste prijs op inet gezocht en uitgeprint. Mee naar babydump gelopen en gezegd dat hun laagste prijsgarantie hadden. Kreeg ik `m voor die prijs mee
easy normal of hard?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef gijsje79 het volgende:
Die moet ik nog gisteren met de R1 auto gedaan.
shit, jij welquote:Op maandag 9 juli 2007 14:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een windhoos gezien hier
die had ik nog nooit in het echt gezien !
Had die R4 op Hard staan ( staat tie altijd op, ben nog niet zover in het spel ) maar kwam met geen mogenlijkheid voorbij nr 1 ( zelfde auto ) Zet ik `m terug naar normal, zelfde verhaalquote:Op maandag 9 juli 2007 16:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Normal lijkt me nog wel normal.
Sommige races ook wel op easy gedaan hoor.
Dat was de rust.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Morgen komt m`n schatje weer thuis na 6 weken .... en er is niemand thuis overdag
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Da`s wat voor Kepler
haalt tie makelijk !!
40 dagen en 40 nachten zonder seks
Mooie foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Waterhoos boven waddenzee, Texel
PMquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Die Hard 4.0 goeie film.
Morge.
Weekend gaat nog door B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |