Yepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:09 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, 5 uur op om op 7:30 in Eindhoven te zijn voor overleg.
Dat zijn Struik-tijden
Dus jij Sorry maar dat gaat niet, ik moet nu al ieder weekend weer kennis maken met mn dochterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Yep
Dacht vandaaagg;
Vrijdagbijna weekend
kom ik binnen;; kun jij morgen komen werken ?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hype duurde zoals gewoonlijk weer ns langer dan het daadwerkelijke spelen![]()
Nee, dat gelukkig niet, Ik ben meestal rond 16.00 weer thuis heyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij Sorry maar dat gaat niet, ik moet nu al ieder weekend weer kennis maken met mn dochter
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:32 schreef Bastard het volgende:
Weekend staat weer voor de deur, ik zie mn moppies weer de komende dagen
Vanmorgen tilde ik Jasmijn uit bed "hoppeteeee"![]()
Was te makkelijk Gijs, sorryquote:
Het belang van slaap wordt inderdaad overdreven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
We beginnen morgen om 03.00 uur `s ochtens, dan hebben we nog wat aan de dag als we klaar zijn rond een uurtje of 12 ........
Mijn pa zweert erbij, afwisselende tijden. Soms lekker op tijd klaar en soms lekker wat later beginnen.quote:
Wij draaien geen ploegen hoorquote:
Ik ben na 10 jaar wisseldiensten toch blij dat ik nu regelmatig werk heb zeg maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn pa zweert erbij, afwisselende tijden. Soms lekker op tijd klaar en soms lekker wat later beginnen.
Hoezo die rare werktijden dan? Of is het omdat wegwerkers, als zij beginnen om 9:00 uur, moeten beschikken over vers asfalt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Wij draaien geen ploegen hoor
alleen als er nachtwerk is, maar da`s maar een paar weken per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |