abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3106068
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:24 schreef Jarno het volgende:
Druk je nou ajb niet in zo'n slachtofferrol.
Dat doet Fortuyn al
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_3106077
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:25 schreef R@b het volgende:

[..]

Bij de VVD is de Volkskrant vanochtend juichend ontvangen.

Bij mij ook Ben blij dat deze wolf in schaapskleren is ontmaskerd!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_3106079
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:21 schreef R@b het volgende:

[..]

Het is heel simpel, Leefbaar Nederland haalde zijn stemmen omdat de mensen balen van het feit dat de politiek een hoop zaken laat liggen of onbespreekbaar heeft gemaakt.

Fortuyn maakte het meest hekele onderwerp bespreekbaar.

Het feit alleen al dat LN op 22 zetels kan (of beter gezegd KON) rekenen, een nieuwe partij notabene, geeft al aan dat de politiekepartijen de fout bij zichzelf moeten zoeken.

Maar tegelijkertijd gaat het wel beter als ooit met 'ons'. Er is amper (echte) armoede, werk voor iedereen die wil en oorlogen en rampen worden ons keer op keer bespaard. Waar komt dan die vreselijke onvrede vandaan?

Kijk, Paars heeft aardig wat laten liggen (gezondheidszorg, asielzoekersproblematiek) maar op andere fronten ook behoorlijk gescoord en zeker financieel gezien orde op zaken gesteld, niet in het minste geval door minister Zalm. Waarom Paars keer op keer uitgekotst moet worden, is mij echt een raadsel.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3106083
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:20 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Hoepel zelf op! Mag toch wel mijn mening uiten! Vind Pim gewoon een 2e Hitler! Aleen heeft deze Hitler het gemund op Moslims!

*Weerhoudt zichzelf ervan, toe te geven aan de neiging om hier op in te gaan*

*Begint te wankelen*

*Besluit kort doch krachtig te spreken*

Woordenschat van onschuldig: Moslims, Knesset, terrorisme, Hitler,

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3106086
Weet iemand of er al iets vernomen is vanuit de richting van Jan Nagel .
pi_3106096
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:27 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

*Weerhoudt zichzelf ervan, toe te geven aan de neiging om hier op in te gaan*

*Begint te wankelen*

*Besluit kort doch krachtig te spreken*

Woordenschat van onschuldig: Moslims, Knesset, terrorisme, Hitler,

Heb je niets beters te melden?
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:30:10 #232
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_3106109
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:28 schreef onschuldig het volgende:
Heb je niets beters te melden?
Pot verwijt de ketel Onschuldig, pot verwijt de ketel...
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:30:39 #233
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3106111
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:16 schreef golfer het volgende:

[..]

2Vandaag vanavond wordt gepresenteerd door de Tros, nou niet bepaald het bolwerk van links Nederland, dacht ik....

Nee..

Maar wie bepaalt de inhoud, wie doet de redactie? Is dat de NOS of degeen die het presenteert.

pi_3106114
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:30 schreef Scipio het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel Onschuldig, pot verwijt de ketel...

laten we het netjes houden en er niet meer op ingaan
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:32:32 #235
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3106122
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:22 schreef Koekepan het volgende:
Ik vind het wel jammer als F. zou vertrekken bij LN.
Gebeurt niet.
Ik zie eerder Westbroek vertrekken...gelukkig.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:33:00 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3106127
Inderdaad was dit een keer een beschaafde, redelijk inhoudelijke discussie.
Dus laten we stoppen met op elkaar te reageren en het verder weer inhoudelijk proberen te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 09-02-2002 16:33]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:33:08 #237
22506 BAD-ASS
I want cheetagirly
pi_3106130
Waarom is het altijd zo dat een persoon die pleit voor het behoud van het nederlandse volk een Nazi, Racist of ander uitschot wordt genoemd? Ik denk dat LN een stuk meer kan bijdragen aan het behoud van nederland en helemaal eens een stokje steken tussen de nederlandse tollerantie!

Komt allen kies Fortuyn

Kerrigan my queen infest me like ur slaves. Or let me feel your blades and die for the swarm
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:34:08 #238
272 R@b
No-nonsens
pi_3106135
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:27 schreef _Hummer_ het volgende:
Weet iemand of er al iets vernomen is vanuit de richting van Jan Nagel .
Neem maar van mij aan dat die niets zegt voordat het bestuur heeft vergaderd, het leven van de partij hangt aan een zijden draadje (het leven van een grote partij worden).

Maar Nagel heeft eerder to het ANP verklaard eerst met Fortuyn te willen spreken. En van Fortuyn is ook nog niets vernomen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_3106139
Bovendien hoeven Joden helemaal geen hekel aan fascisten te hebben. Tijdens de Tweede Wereldoorlog konden ze het niet beter treffen dan in Italie en Spanje, twee fascistische staten.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3106142
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:33 schreef BAD-ASS het volgende:
Waarom is het altijd zo dat een persoon die pleit voor het behoud van het nederlandse volk een Nazi, Racist of ander uitschot wordt genoemd? Ik denk dat LN een stuk meer kan bijdragen aan het behoud van nederland en helemaal eens een stokje steken tussen de nederlandse tollerantie!

Komt allen kies Fortuyn

Wake up call: er is geen Nederland meer, alleen nog maar Europa. Er valt niks te behouden in dit geval.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_3106149
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:34 schreef SportsIllustrated het volgende:
Bovendien hoeven Joden helemaal geen hekel aan fascisten te hebben. Tijdens de Tweede Wereldoorlog konden ze het niet beter treffen dan in Italie en Spanje, twee fascistische staten.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat veel Joden fascistisch zijn?
pi_3106150
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:33 schreef BAD-ASS het volgende:

Komt allen kies Fortuyn

De vraag is of hij nog wel verkiesbaar is straks.
Het is of de een eruit of de ander eruit. Ik denk dat Westbroek kan vertrekken aangezien Pim bijna LN is!.

[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 09-02-2002 16:36]

zaterdag 9 februari 2002 @ 16:35:50 #243
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_3106152
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:32 schreef X-Ray het volgende:
Gebeurt niet.
Ik zie eerder Westbroek vertrekken...gelukkig.
Als de partij karakter heeft en overtuiging wel. Fortuyn vaart te veel zijn eigen koers, zonder naar de partij te kijken die hem aan deze positie heeft geholpen. Ik denk echter dat hij rustig mag blijven zitten en dat voorlopig alles met de mantel der liefde wordt bedekt.
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_3106160
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef _Hummer_ het volgende:

[..]

De vraag is of hij nog wel verkiesbaar is straks.
Het is of de een eruit of de ander eruit. Ik denk dat Westbroek kan vertrekken aangeziern Pim bijna LN is!.

Het is maar net de vraag hoe de machtsverhoudingen liggen in de partij. PF is dan wel lijsttrekker, maar dat betekent nog niet dat -ie zich van alles kan permitteren.
pi_3106161
al die boeren moeten gewoon hun kop een keer houden, en paar jaartjes in amsterdam centrum of amsterdam west komen wonen, kijken of je het dan nog zo leuk vind om met die T*ring marokanen samenen te wonen, en kom nou niet met die bullshit van ze zijn niet allemaal zo, nee het is enkelt 99 % in rotterdam, en zo'n 80 % in Amsterdam, gewoon die berggeiten terugsturen naar land van herkomst

SIM-POL

bla
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:37:23 #246
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3106162
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:34 schreef R@b het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat die niets zegt voordat het bestuur heeft vergaderd, het leven van de partij hangt aan een zijden draadje (het leven van een grote partij worden).

Maar Nagel heeft eerder to het ANP verklaard eerst met Fortuyn te willen spreken. En van Fortuyn is ook nog niets vernomen.

Crisis is wel het juiste woord voor deze situatie. Zeer benieuwd wat er vanavond besloten wordt.
pi_3106169
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:37 schreef Predjeee het volgende:
al die boeren moeten gewoon hun kop een keer houden, en paar jaartjes in amsterdam centrum of amsterdam west komen wonen, kijken of je het dan nog zo leuk vind om met die T*ring marokanen samenen te wonen, en kom nou niet met die bullshit van ze zijn niet allemaal zo, nee het is enkelt 99 % in rotterdam, en zo'n 80 % in Amsterdam, gewoon die berggeiten terugsturen naar land van herkomst

SIM-POL

Ik pleit ervoor deze post te verwijderen en Predjeee een permanente ban te geven aangezien de inhoud zeer discriminerend overkomt! Golfer, wakker worden!
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:39:14 #248
272 R@b
No-nonsens
pi_3106175
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:37 schreef Sniper het volgende:

[..]

Crisis is wel het juiste woord voor deze situatie. Zeer benieuwd wat er vanavond besloten wordt.

Miischien trekt hij zijn uitspraken terug

Teletekst meldt:

Politiek Den Haag is geschokt door de uitspraken van Pim Fortuyn in de Volkskrant.Kamerbreed worden zijn uitspraken over asielzoekers verworpen. De VVD meent dat Fortuyn nu ontmaskerd is.De PvdA vindt dat het voor iedereen tijd is geworden om wakker te worden. D66 constateert dat Fortuyn "echt gek is geworden".Het CDA vindt dat hij problemen veroorzaakt in plaats van oplost. LN-voorzitter Nagel wil eerst Fortuyn spreken voor hij met een reactie komt. Vice-voorzitter Schnetz wil dat Fortuyn zijn woorden terugneemt."Anders is het: hij eruit of ik eruit."

Dus: Vice-voorzitter Schnetz wil dat Fortuyn zijn woorden terugneemt. "Anders is het: hij eruit of ik eruit."

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 9 februari 2002 @ 16:39:33 #249
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3106178
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef Scipio het volgende:

[..]

Als de partij karakter heeft en overtuiging wel. Fortuyn vaart te veel zijn eigen koers, zonder naar de partij te kijken die hem aan deze positie heeft geholpen. Ik denk echter dat hij rustig mag blijven zitten en dat voorlopig alles met de mantel der liefde wordt bedekt.

Ja..de storm in het glas zogezegd.

Blijkt alles achteraf geregisseerd door de campagne leider LN..

zaterdag 9 februari 2002 @ 16:39:47 #250
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3106180
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Dat veel Joden fascistisch zijn?

Je begrijpt echt niks he?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')