quote:Dat doet Fortuyn al
Op zaterdag 09 februari 2002 16:24 schreef Jarno het volgende:
Druk je nou ajb niet in zo'n slachtofferrol.
quote:Bij mij ook
Op zaterdag 09 februari 2002 16:25 schreef R@b het volgende:[..]
Bij de VVD is de Volkskrant vanochtend juichend ontvangen.
quote:Maar tegelijkertijd gaat het wel beter als ooit met 'ons'. Er is amper (echte) armoede, werk voor iedereen die wil en oorlogen en rampen worden ons keer op keer bespaard. Waar komt dan die vreselijke onvrede vandaan?
Op zaterdag 09 februari 2002 16:21 schreef R@b het volgende:[..]
Het is heel simpel, Leefbaar Nederland haalde zijn stemmen omdat de mensen balen van het feit dat de politiek een hoop zaken laat liggen of onbespreekbaar heeft gemaakt.
Fortuyn maakte het meest hekele onderwerp bespreekbaar.
Het feit alleen al dat LN op 22 zetels kan (of beter gezegd KON) rekenen, een nieuwe partij notabene, geeft al aan dat de politiekepartijen de fout bij zichzelf moeten zoeken.
Kijk, Paars heeft aardig wat laten liggen (gezondheidszorg, asielzoekersproblematiek) maar op andere fronten ook behoorlijk gescoord en zeker financieel gezien orde op zaken gesteld, niet in het minste geval door minister Zalm. Waarom Paars keer op keer uitgekotst moet worden, is mij echt een raadsel.
quote:*Weerhoudt zichzelf ervan, toe te geven aan de neiging om hier op in te gaan*
Op zaterdag 09 februari 2002 16:20 schreef onschuldig het volgende:[..]
Hoepel zelf op! Mag toch wel mijn mening uiten! Vind Pim gewoon een 2e Hitler! Aleen heeft deze Hitler het gemund op Moslims!
*Begint te wankelen*
*Besluit kort doch krachtig te spreken*
Woordenschat van onschuldig: Moslims, Knesset, terrorisme, Hitler,
quote:Heb je niets beters te melden?
Op zaterdag 09 februari 2002 16:27 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
*Weerhoudt zichzelf ervan, toe te geven aan de neiging om hier op in te gaan*
*Begint te wankelen*
*Besluit kort doch krachtig te spreken*
Woordenschat van onschuldig: Moslims, Knesset, terrorisme, Hitler,
quote:Pot verwijt de ketel Onschuldig, pot verwijt de ketel...
Op zaterdag 09 februari 2002 16:28 schreef onschuldig het volgende:
Heb je niets beters te melden?
quote:Nee..
Op zaterdag 09 februari 2002 16:16 schreef golfer het volgende:[..]
2Vandaag vanavond wordt gepresenteerd door de Tros, nou niet bepaald het bolwerk van links Nederland, dacht ik....
Maar wie bepaalt de inhoud, wie doet de redactie? Is dat de NOS of degeen die het presenteert.
quote:laten we het netjes houden en er niet meer op ingaan
Op zaterdag 09 februari 2002 16:30 schreef Scipio het volgende:[..]
Pot verwijt de ketel Onschuldig, pot verwijt de ketel...
quote:Gebeurt niet.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:22 schreef Koekepan het volgende:
Ik vind het wel jammer als F. zou vertrekken bij LN.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 09-02-2002 16:33]
Komt allen kies Fortuyn
quote:Neem maar van mij aan dat die niets zegt voordat het bestuur heeft vergaderd, het leven van de partij hangt aan een zijden draadje (het leven van een grote partij worden).
Op zaterdag 09 februari 2002 16:27 schreef _Hummer_ het volgende:
Weet iemand of er al iets vernomen is vanuit de richting van Jan Nagel.
Maar Nagel heeft eerder to het ANP verklaard eerst met Fortuyn te willen spreken. En van Fortuyn is ook nog niets vernomen.
quote:Wake up call: er is geen Nederland meer, alleen nog maar Europa. Er valt niks te behouden in dit geval.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:33 schreef BAD-ASS het volgende:
Waarom is het altijd zo dat een persoon die pleit voor het behoud van het nederlandse volk een Nazi, Racist of ander uitschot wordt genoemd? Ik denk dat LN een stuk meer kan bijdragen aan het behoud van nederland en helemaal eens een stokje steken tussen de nederlandse tollerantie!Komt allen kies Fortuyn
quote:Wat wil je hiermee zeggen? Dat veel Joden fascistisch zijn?
Op zaterdag 09 februari 2002 16:34 schreef SportsIllustrated het volgende:
Bovendien hoeven Joden helemaal geen hekel aan fascisten te hebben. Tijdens de Tweede Wereldoorlog konden ze het niet beter treffen dan in Italie en Spanje, twee fascistische staten.
quote:De vraag is of hij nog wel verkiesbaar is straks.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:33 schreef BAD-ASS het volgende:
Komt allen kies Fortuyn
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 09-02-2002 16:36]
quote:Als de partij karakter heeft en overtuiging wel. Fortuyn vaart te veel zijn eigen koers, zonder naar de partij te kijken die hem aan deze positie heeft geholpen. Ik denk echter dat hij rustig mag blijven zitten en dat voorlopig alles met de mantel der liefde wordt bedekt.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:32 schreef X-Ray het volgende:
Gebeurt niet.
Ik zie eerder Westbroek vertrekken...gelukkig.
quote:Het is maar net de vraag hoe de machtsverhoudingen liggen in de partij. PF is dan wel lijsttrekker, maar dat betekent nog niet dat -ie zich van alles kan permitteren.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
De vraag is of hij nog wel verkiesbaar is straks.
Het is of de een eruit of de ander eruit. Ik denk dat Westbroek kan vertrekken aangeziern Pim bijna LN is!.
SIM-POL
quote:Crisis is wel het juiste woord voor deze situatie. Zeer benieuwd wat er vanavond besloten wordt.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:34 schreef R@b het volgende:[..]
Neem maar van mij aan dat die niets zegt voordat het bestuur heeft vergaderd, het leven van de partij hangt aan een zijden draadje (het leven van een grote partij worden).
Maar Nagel heeft eerder to het ANP verklaard eerst met Fortuyn te willen spreken. En van Fortuyn is ook nog niets vernomen.
quote:Ik pleit ervoor deze post te verwijderen en Predjeee een permanente ban te geven aangezien de inhoud zeer discriminerend overkomt! Golfer, wakker worden!
Op zaterdag 09 februari 2002 16:37 schreef Predjeee het volgende:
al die boeren moeten gewoon hun kop een keer houden, en paar jaartjes in amsterdam centrum of amsterdam west komen wonen, kijken of je het dan nog zo leuk vind om met die T*ring marokanen samenen te wonen, en kom nou niet met die bullshit van ze zijn niet allemaal zo, nee het is enkelt 99 % in rotterdam, en zo'n 80 % in Amsterdam, gewoon die berggeiten terugsturen naar land van herkomstSIM-POL
quote:Miischien trekt hij zijn uitspraken terug
Op zaterdag 09 februari 2002 16:37 schreef Sniper het volgende:[..]
Crisis is wel het juiste woord voor deze situatie. Zeer benieuwd wat er vanavond besloten wordt.
Teletekst meldt:
Politiek Den Haag is geschokt door de uitspraken van Pim Fortuyn in de Volkskrant.Kamerbreed worden zijn uitspraken over asielzoekers verworpen. De VVD meent dat Fortuyn nu ontmaskerd is.De PvdA vindt dat het voor iedereen tijd is geworden om wakker te worden. D66 constateert dat Fortuyn "echt gek is geworden".Het CDA vindt dat hij problemen veroorzaakt in plaats van oplost. LN-voorzitter Nagel wil eerst Fortuyn spreken voor hij met een reactie komt. Vice-voorzitter Schnetz wil dat Fortuyn zijn woorden terugneemt."Anders is het: hij eruit of ik eruit."
Dus: Vice-voorzitter Schnetz wil dat Fortuyn zijn woorden terugneemt. "Anders is het: hij eruit of ik eruit."
quote:Ja..de storm in het glas zogezegd.
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef Scipio het volgende:[..]
Als de partij karakter heeft en overtuiging wel. Fortuyn vaart te veel zijn eigen koers, zonder naar de partij te kijken die hem aan deze positie heeft geholpen. Ik denk echter dat hij rustig mag blijven zitten en dat voorlopig alles met de mantel der liefde wordt bedekt.
Blijkt alles achteraf geregisseerd door de campagne leider LN..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |