Ja joh, ga jezelf zitten verdedigen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noj kheb vrienden en ben geen emo. k moest een foto hebben voor fotoboek dus maakte ik 1 maar ik sta altijd als een dwaas op de foto.. idem met deze
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noj kheb geen vrienden en ben geen emo. k moest een foto hebben voor fotoboek dus maakte ik 1 maar ik sta altijd als een dwaas gay op de foto.. idem met deze
Niet zo overduidelijk bashen, dan gaat er een slotje op en weten we nooit of TS haar stiefpa erbij weet te naaien...quote:
ik PM nu met haar...ze is dus aanweizgquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo overduidelijk bashen, dan gaat er een slotje op en weten we nooit of TS haar stiefpa erbij weet te naaien...![]()
Waarom houd ze ons niet meer op de hoogte hier!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik PM nu met haar...ze is dus aanweizg
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik PM nu met haar...ze is dus aanweizg
quote:nee, ik reageer er niet meero pook.
omdat jullie baggerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom houd ze ons niet meer op de hoogte hier!?
Dank u sehr.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef nattermann het volgende:
TS, complimenten![]()
Je hebt een bijzonder goed topic neergezet.
Ouders al thuis?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dank u sehr.
Dit heb ik nog noooit meegemaakt 0_0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |