Polleke, kijk naar de ava!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik voelde het aan mijn knopjes![]()
Mootie er hangt nog een stuk wc papier aan de achterkant van je jurkquote:
Jij kan de achterkant van mn ava zien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie er hangt nog een stuk wc papier aan de achterkant van je jurk![]()
Yep... Heb ogen in me achterhoofdquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kan de achterkant van mn ava zien?![]()
Godsamme kijk ik naar de AVRO en naar de VARA maar snap er geen reed vanquote:
hoesow? ik vind de meneer cactusshow goed te volgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme kijk ik naar de AVRO en naar de VARA maar snap er geen reed van![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoesow? ik vind de meneer cactusshow goed te volgen![]()
![]()
![]()
je bent niet echt... jij bent hier niet geweest...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik daar intrap he ?![]()
Weet je het zeker??quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weer een zeer vredigequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik ga hier verder want ik praat te veel of topic in de cos..nou ik ben dus semi gestopt met roken en ik ben dus echt zeer sjacherijnig en daarna weer melig.
Afijn ik heb een nieuwe sig..
het leven zit vol verrassingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik ga hier verder want ik praat te veel of topic in de cos..nou ik ben dus semi gestopt met roken en ik ben dus echt zeer sjacherijnig en daarna weer melig.
Afijn ik heb een nieuwe sig..
Die krijgen zequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zie de bewoners steeds met mooie pakken en jurkjes lopen, zijn dat nou hun eigen kleren of krijgen ze die van 'de gouden kooi'?
Krijgen ze van de gouden kooi..ze hebben een stylistequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zie de bewoners steeds met mooie pakken en jurkjes lopen, zijn dat nou hun eigen kleren of krijgen ze die van 'de gouden kooi'?
Ik zou er nog niet willen zitten, al kreeg ik 10.000 euro kadoquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zou dan ook wel 10000 euro willen geven om onbeperkt te genieten van alle zorg enzo
Gewoon niet bemoeien met het gezeik, lekker lachen, dure dingen eten, zwemmen en zuipen
Nou dat denk ik juist niet. Dat word ze opgedragen zoals Lieke met trutjurken en parel kettingen loopt .. Dat zag je bij Sylvia ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat ze hun kledingstyle mogen doorgeven..zoals Amanda 'zo hoerachtig mogelijk'![]()
de patatbakkersquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:10 schreef Houtspeer het volgende:
Ja Lieke zou vlottere kleding moeten dragen, die truttige dingen kan ze altijd nog dragen wanneer ze ouder isquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat denk ik juist niet. Dat word ze opgedragen zoals Lieke met trutjurken en parel kettingen loopt .. Dat zag je bij Sylvia ook al
Idd, volgens mij had Sylvia nooit een rok/jurk aangedaan als ze de keuze had.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat denk ik juist niet. Dat word ze opgedragen zoals Lieke met trutjurken en parel kettingen loopt .. Dat zag je bij Sylvia ook al
Denk maar niet dat ik hier intrapquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het haar wel heel mooi staan, zoals dat bruine jurkje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, volgens mij had Sylvia nooit een rok/jurk aangedaan als ze de keuze had.
Dat denk ik ook, dat heeft ze zelf ook gezegdquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Miljonairsstylequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
Maar ook die mannen steeds in pak![]()
Er is zulke leuke kleding voor die mannen te koop ipv die saaie pakken![]()
Ja dat begrijp ik ook wel maar ik vind het persoonlijk niet mooi, er is echt wel leukere kleding te koop voor mannen en ook netjesquote:
En dan lekker de godganse dag met je handen in je zakken lopen. DUHquote:
Ola paardquote:
Nee jou geven we op je flikker met de defibrillatorquote:
Hoezo? Is er ergens anders wat beters te beleven?quote:
Erger dan dit wordt anders ook wel een uitdagingquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Is er ergens anders wat beters te beleven?
sexquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is rustig in het huis, misschien stilte voor de stormquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaaahhhaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |