VC games zijn te updaten. Als je met het internet verbinding maakt en daarna op een VC game klikt waar een update voor beschikbaar is zal hij de update downloaden. Is bijvoorbeeld al gebeurd bij Mariokart 64 & Lylat Wars.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef GGMM het volgende:
lijkt me sterk dat je bomberman kan updaten. zou niet weten hoe je dat moet doen. Maar zou wel vet zijna ls hij online zou kunnen.
Dat zijn dan bugfixes. Extra mogelijkheden zullen ze er niet aan toevoegen lijkt mequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef BMH het volgende:
[..]
VC games zijn te updaten. Als je met het internet verbinding maakt en daarna op een VC game klikt waar een update voor beschikbaar is zal hij de update downloaden. Is bijvoorbeeld al gebeurd bij Mariokart 64 & Lylat Wars.
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zijn dan bugfixes. Extra mogelijkheden zullen ze er niet aan toevoegen lijkt me
Ik zei ook niet dat je dat zei. Het was alleen extra informatie voor ggmmquote:
Online duiken en... vissen/zoogdieren aaien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb echt geen fokking clue wat ik me bij dit spel voor moet stellen...![]()
jij hebt dus ook geen idee...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Online duiken en... vissen/zoogdieren aaien?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
NintenDolphins dus.
[afbeelding]
Laat maar.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
STEVE! KIJK UIT! ACHTER JE!!!!!!!!!!!!!!!
een soort pokémon dus...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef speknek het volgende:
[..]
.
Zoiets is volgens mij sowieso alleen leuk als het MMO is, en ze telkens tijdelijk nieuwe dieren toevoegen die je dan moet gaan zoeken.
Zoals pokemon zou moeten zijn ja..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef BroesWillems het volgende:
een soort pokémon dus...
haal zelda. fuk mario partyquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef _Flea_ het volgende:
Is er voor Mario Party 8 een Nunchuck vereist?
Ga straks een Wii halen hier in Malden. Ze hebben er daar weer genoeg op voorraad
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
STEVE! KIJK UIT! ACHTER JE!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |