VC games zijn te updaten. Als je met het internet verbinding maakt en daarna op een VC game klikt waar een update voor beschikbaar is zal hij de update downloaden. Is bijvoorbeeld al gebeurd bij Mariokart 64 & Lylat Wars.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef GGMM het volgende:
lijkt me sterk dat je bomberman kan updaten. zou niet weten hoe je dat moet doen. Maar zou wel vet zijna ls hij online zou kunnen.
Dat zijn dan bugfixes. Extra mogelijkheden zullen ze er niet aan toevoegen lijkt mequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef BMH het volgende:
[..]
VC games zijn te updaten. Als je met het internet verbinding maakt en daarna op een VC game klikt waar een update voor beschikbaar is zal hij de update downloaden. Is bijvoorbeeld al gebeurd bij Mariokart 64 & Lylat Wars.
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zijn dan bugfixes. Extra mogelijkheden zullen ze er niet aan toevoegen lijkt me
Ik zei ook niet dat je dat zei. Het was alleen extra informatie voor ggmmquote:
Online duiken en... vissen/zoogdieren aaien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb echt geen fokking clue wat ik me bij dit spel voor moet stellen...![]()
jij hebt dus ook geen idee...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Online duiken en... vissen/zoogdieren aaien?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
NintenDolphins dus.
[afbeelding]
Laat maar.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
STEVE! KIJK UIT! ACHTER JE!!!!!!!!!!!!!!!
een soort pokémon dus...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef speknek het volgende:
[..]
.
Zoiets is volgens mij sowieso alleen leuk als het MMO is, en ze telkens tijdelijk nieuwe dieren toevoegen die je dan moet gaan zoeken.
Zoals pokemon zou moeten zijn ja..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef BroesWillems het volgende:
een soort pokémon dus...
haal zelda. fuk mario partyquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef _Flea_ het volgende:
Is er voor Mario Party 8 een Nunchuck vereist?
Ga straks een Wii halen hier in Malden. Ze hebben er daar weer genoeg op voorraad
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
STEVE! KIJK UIT! ACHTER JE!!!!!!!!!!!!!!!
Staat nog op de planningquote:
In de handleiding staat dat er EEN minigame is waarin je hem nodig hebt. Dus noodzakelijk is het zeker niet. Ben hem nog niet tegengekomen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef _Flea_ het volgende:
Is er voor Mario Party 8 een Nunchuck vereist?
Ga straks een Wii halen hier in Malden. Ze hebben er daar weer genoeg op voorraad
Het is ook een game die je los kan spelen, onder de gewone gameplay kom je hem niet tegen ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef WasQ het volgende:
[..]
In de handleiding staat dat er EEN minigame is waarin je hem nodig hebt. Dus noodzakelijk is het zeker niet. Ben hem nog niet tegengekomen...
Tof. En legaal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen met een omgebouwde Wii die graag games downloaden, bekende van me is een site begonnen waar alle releases op komen te staan!
http://www.fok.nl
Ban in 5-4-3-2-1quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen met een omgebouwde Wii die graag games downloaden, bekende van me is een site begonnen waar alle releases op komen te staan!
http://www.fok.nl
Gast, 't enige wat je er vind zijn nfo's.quote:
Mensen die de grens opzoekenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gast, 't enige wat je er vind zijn nfo's.
Sinds wanneer zijn nfo's niet toegestaan?
Jij snapt 't. De site die ik aangaf komt dus vol met Wii releases te staan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:27 schreef Koentje3 het volgende:
Nou ik gebruik sites als nforce en gbatemp puur en alleen om te zien wanneer releases zijn..
Als een game PAL uit is, duurt 't echt niet lang meer voordat hij in de winkels ligt / hij ligt al in de winkels... Stukken betrouwbaarder dan al die release-datums..!
nuttigquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij snapt 't. De site die ik aangaf komt dus vol met Wii releases te staan.
Lees die quote nog eensquote:
quote:Stukken betrouwbaarder dan al die release-datums..!
quote:
De doelgroep kennelijk. Ga niet lopen zeuren over nfo bestanden. De site is gewoon gemaakt voor mensen die te beroerd zijn om hun games te kopen. Niet welkom dus.quote:Voor de mensen met een omgebouwde Wii die graag games downloaden
1. De link was spam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:54 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar zijn NFO files ook al zwaar illegaal
Wat als het antwoord allebij kut is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Lemming22 het volgende:
Een simpele vraag: Wat is leuker; Wario Wares of Mario Party 8?
Wario Ware zijn microgames van niet langer dan 5 sec. Mario Party zijn minigames die langer duren. Heb vandaag mijn Wario Ware gewisseld voor Red Steel met iemand, ik had Wario Ware dus al op mijn DS en vond deze Wii versie niet echt een toevoeging geven... de geintjes die je met een remote uit kan halen hebben ze al laten zien in Wii Sports & Play. Dus voor mij liever een 'echte' game dan microgames. Mario Party 8 is ook alleen maar leuk met meerdere mensen... heb je Zelda al ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Lemming22 het volgende:
Een simpele vraag: Wat is leuker; Wario Wares of Mario Party 8?
Zelda nooit leuk gevonden ???quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Lemming22 het volgende:
Zelda heb ik nog niet nee![]()
Maar Zelda trekt me ook echt totaal niet, nooit leuk gevonden, dus deze zal ik ook niet leuk vinden.
Goed, 1-0 voor Mario Party dus
alleen de figures van will en maccus zijn er nog rest is al weer weg.quote:Ga vlug naar de sterrencatalogus en scoor een exemplaar van Pirates of the Caribbean: At World's End voor Wii of Nintendo DS!
Nu dat de Wii- en Nintendo DS-spellen die op de filmreeks gebaseerd zijn in de winkel liggen, heb jij de unieke kans om zelf deel uit te gaan maken van het piratenavontuur. Kruip in de huid van kapitein Jack Sparrow, Will Turner en Elizabeth Swan en voorkom dat Jacks duistere verleden hem achterhaalt.
Beide spellen zijn behoorlijk actierijk en gaan verder dan de films zelf. Ze bevatten extra locaties, legendarische piraten en een uitgebreidere verhaallijn. Zoals je wellicht al verwachtte, zal in de Wii-versie de Wii-afstandsbediening fungeren als zwaard. Hierdoor kun je de ene na de andere landrat aan je degen rijgen via simpele armbewegingen. De DS-versie mag dan eveneens vol met actie zitten, de nadruk ligt daar wat meer op platformsituaties. Tijdens speciale gevechten verandert je stylus in een zwaard en zul je creatief kunnen duelleren door steekbewegingen met je stylus te maken.
Behalve de spellen zelf, hebben we ook drie verschillende actiefiguren uit de tweede film aan de sterrencatalogus toegevoegd. Jack Sparrow, Will Turner of de gehaaide Maccus kunnen nu van jou zijn! Bestel ze snel, want op is op…
Pirates of the Caribbean: At World's End is nu verkrijgbaar voor Nintendo DS en Wii.
Nascars zijn sowieso altijd lelijk qua livery's dus deze is ook niet veel mooier dan de rest.quote:Nintendo zoekt tegenwoordig steeds nieuwe manieren om een grotere markt te bereiken. Om de racefanaten atent te maken van de Wii, heeft Nintendo besloten een Nascar racewagen te sponsoren. De wagen is van Greg Biffle en is een Ford Fusion. De wagen krijgt de typische kleuren van de Wii en zal te zien zijn in de Nextel Cup op 12 augusten en de Dover 400 op 23 september.
Voor de liefhebbers verschijnt er ook een mini versie van deze wagen op schaal 1/24. Hier nog een prent van hoe de wagen eruit komt te zien.
Ah bedankt voor de tip. Heb maar de action figure van Will Turner genomen, had liever Jack Sparrow, maarja, zoals je weet zijn al die nieuwe sterrencatalogus updates meteen weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 06:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
alleen de figures van will en maccus zijn er nog rest is al weer weg.
Ik was bij 92, ging ik doodquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef SebasC het volgende:
Gister Super Paper mario Gefinished. Tof Spel.. Tijd voor de Pit of 100 Trials!
al die verschillende aanvalbewegingen was ik ook na vijf minuten weer vergetenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan ga je het nog moeilijk krijgen
Tot nu toe heb ik alles zonder opzoeken gedaan, en dat probeer ik zo te houden
Wii-k in review: http://wii.ign.com/articles/802/802196p1.htmlquote:Alone in the Dark confirmed for Wii, DS
July 6th, 2007
Thanks for making us sweat this one out Atari! The new Alone in the Dark has finally been confirmed for Wii and DS after months of rumors. You can find some details on each version below.
- DS version based on console versions
- Wii version - Wiimote controls camera, aims and shoots your weapon, and use various objects found in the game. Nunchuck moves your character
- DS version will feature gameplay elements much like the PC game Missing: Since January. You can read details on that game here.
lego starwars : eerst lightsaber game!quote:- Pokemon Battle Revolution == teh sux
- Transformers talk
- Bozon references that NeoGAF thread about broken Driver game. Doesn't actually mention NeoGAF specifically.
- Geometry Wars Galaxies. 60 planet types. Game looks "more vibrant" on 360. "Vertical Scrolling level". Both seemed to prefer dual-analog style of play. Number of enemies and effects on the screen can make it difficult to see the red laser guide on the IR control. Classic controller support probable, GCN controller not so much.
- Hori fighting stick talk. Hori wanted IGN to write a review with ONLY PICTURES.
- BUY ZACK AND WIKI. "If you are not stupid you will like that game"
- Matt will be playing a private demo of Metroid Prime at E3.
- Matt calls DK Bongo Blast "pretty assy". No bongo controller support. Wii controller doesn't work well for the game.
- FIFA talk. Minigames like Foosball included.
- de Blob. They said it was interesting. Music is "sucky". ( veel mensen kijk hier na uit toch knap voor wat als een studenten project begon
- Everybody makes fun of the "Pickman" incident. Also Geist for N64 incident.
- Mario and Sonic shown behind closed doors at E3.
- Bozon says they don't know anything about what is going to happen at E3. Says they they well be screwed because everything is so spread out.
- Rayman Raving Rabbids 2 coverage on Monday.
- Soul Calibur Legends coverage soon. Craig Harris played it.
- Red Steel 2 not at show. Other games are being held until after E3.
- READER MAIL
- Forever Blue. Matt and Bozon like it. Peer doesn't. Matt says it's a completely different game from its predecessors.
- A Nintendo franchise will be brought back from the dead and shown at E3.
- DIRECT QUOTE (IE, Could be real or not) "There is a Tales of Symphonia sequel coming to Wii." Hinted it last week, Matt wants to confirm it this week. There's so much laughing and failure to bleep here that we can't really know if they are kidding or not.
- Graphics discussion. =/
- Matt hates lack of Smash Bros at E3.
- Matt hoping for a Wii Health Pack surprise.
- Matt says Nintendo or Microsoft will win E3. Bozon says Nintendo. Jessica says Nintendo. Peer says Microsoft.
- Rockstar not at E3.
Swing Swing golf 2 is ook niet onlinequote:Lego Star Wars: The Complete Saga preview (Wii control details)
July 6th, 2007
While it isn’t a review, I wanted to post some direct paragraphs from GameSpy’s hands on with Lego Star Wars: The Complete Saga. They have some very good things to say about the Wii controls.
To use the Wii’s functionality, the Complete Saga team essentially added a layer of motion-sensing controls over the primary set. You can press the Z button to build, but if you piston your arms up and down to pantomime the character’s animation, you’ll build much faster. Similarly, you can just press the Z button to use your Force powers, but if you direct them with the Wii’s controls you’ll get a much faster or more powerful response. Although it might not make it into the final build, blaster characters will probably be able to fire their grapples by flicking the remote from down to up. And, finally, you can use the Wii Remote to swing your lightsaber.
If you waggle the Wii Remote, a character armed with a lightsaber will swing it with the same abandon you swing. If you jump or double jump first, you’ll perform a slam or super slam attack. In addition, if you swing when a bolt is incoming, you’ll be able to swat away blaster fire (rather than just having to hold your lightsaber still). Swinging the lightsaber with the Wii Remote is a bit faster than just pressing the trigger, and the effects you generate more powerful, but the real payoff is simply swinging your “lightsaber” in real life.
quote:1UP: Do you plan -- or has Nintendo even shared the programming tools necessary -- to include online play?
KS: There will be no online play for this game. We're focusing on the new party mode and tour mode to enhance the play experience.
1UP: Will you implement Miis into the game?
KS: No, we don't plan to implement Miis; however, with an abundant selection of costumes and interesting characters, you're certain to find what you like.
Was in arnhem ook, Media markt had ze niet, bart smit had ze niet, v&d had ze niet meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:53 schreef Xrenity het volgende:
Net even bij de Media Markt geweest. Tijdje niet geweest, maar damn wat staat er veel Wii spul
Enorm veel games in verhouding tot de andere consoles en dan ook nog een hoop accesoires en stuff.
Geen Wii zien staan trouwens, wel een vracht aan PS3's
Je kunt Mariokart DD iig niet spelen met de classic controllerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:57 schreef Timmai het volgende:
Mm, beter een 2e hands gamecube halen of een Wii + 2 classic controller en mario kart DD ?
quote:- A Nintendo franchise will be brought back from the dead and shown at E3.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef alex4allofyou het volgende:
Nintendo zou reclame moeten maken op Live Earth, ze zijn de enigsten die een console maakten die zuiniger is dan de voorloper terwijl de concurrentie energieverslindende CO2 totaal-niet-neutrale consoles gemaakt hebben. Het lijkt wel of ze t voorzien hebben, die film van Al Gore![]()
Toen ik de Wii net had heb ik de hele middag en avond staan tennisen en boksen. En de volgende ochtend ging ik naar Pilatesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:51 schreef F- het volgende:
Ik heb gewoon 3 dagen spierpijn gehad na een weekend wii-en, vanavond hem maar weer eens aansluiten
Das waar maar mensen gaan sowieso wel gamen op next gen consoles, hoe populairder de Wii hoe meer energie bespaard wordt omdat er niet of minder gespeeld wordt op de stroomverslinders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet gamen op de Wii is nog beter voor het milieu.
De wii is ook voor non-gamers. Hoe meer non-gamers gaan gamen. Hoe meer stroom er word verbruikt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Das waar maar mensen gaan sowieso wel gamen op next gen consoles, hoe populairder de Wii hoe meer energie bespaard wordt omdat er niet of minder gespeeld wordt op de stroomverslinders.
Volgens mij kan je met een zonnepaneel de Wii al wel aanzetten![]()
Zolang ze maar verzwijgen dat dat ding de hele dag stand-by staatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:48 schreef alex4allofyou het volgende:
Nintendo zou reclame moeten maken op Live Earth, ze zijn de enigsten die een console maakten die zuiniger is dan de voorloper terwijl de concurrentie energieverslindende CO2 totaal-niet-neutrale consoles gemaakt hebben. Het lijkt wel of ze t voorzien hebben, die film van Al Gore![]()
Dat kost volgens Nintendo minder dan een gloeilamp. Gewoon alle overige apparaten van de standby af en je houdt energie over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:17 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zolang ze maar verzwijgen dat dat ding de hele dag stand-by staat
Klopt, hopen dat ze meer achter de Wii zitten ipv een tripje maken met de autoquote:De wii is ook voor non-gamers. Hoe meer non-gamers gaan gamen. Hoe meer stroom er word verbruikt.
Dat ding staat net zo standby als een ps3, x360 en jouw tv dat doen. Dat jij dat connect24 aanzet is je eigenschuldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:17 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zolang ze maar verzwijgen dat dat ding de hele dag stand-by staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |