abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51308297
Nog twee weken
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:19:18 #202
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_51311053
Thanks voor de reacties hier! Een augustus hopen we erin te zitten.

Alleen is de huisbaas op vakantie en buiten mondelinge overeenkomsten heb ik nog niks op papier. Voor mijn gevoel is 't nog niet geregeld dus. Het is wel geregeld, maar toch

Nu maar hopen dat mijn budget nog wat mee rekt om spulletjes te kopen...
(aangezien morgen mijn auto uit de garage komt)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:54:55 #203
161756 hierissiedan
second first impression
pi_51311821
Ik meld me! Ik ben nu al bezig met de inrichting van mijn huis dat ik überhaupt nog moet vinden en wat zeker nog een jaar duurt, maar eigenlijk ben ik gewoon continu bezig met inrichting enzo, vanaf mijn 8ste wou ik al uit huis zodat ik het helemaal zelf kon inrichten enzo.... Erg he?
Maar vind het wel erg leuk een beetje een hobby van mij.

Morgen komen trouwens deze stoeltjes in mijn bezit:
http://www.marktplaats.nl(...)eetkamerstoelen.html
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:08:11 #204
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51315515
Nanook, da's toch niet normaal, dat mensen in zo'n fase "niet bereikbaar" zijn?
Zou het een -strategisch- of -psychologisch- (flauw) spelletje zijn?
Ik hoop dat jullie vandaag iets horen en duidelijkheid krijgen, potver !

Toffe pa heb jij Wonderer! En wat die toiletten betreft; hangtoiletten zijn tegenwoordig zo'n beetje standaard aan deze kant van de oceaan. Ik mag dus wel aannemen dat ze goed getest zijn.
Misschien dat het gemiddelde gewicht in de USA reden is dat ze het daar niet zo snel doen?

Twentemeisje, gefeliciteerd met je huis. Leuk huis hoor!

Juweel, de goedkoopste meubelen vind je via marktplaats, of kringloop winkel. Met name in het laatste geval is het natuurlijk "ouderwets", maar als je ervan houdt kun je een geweldig retro huis inrichten met die spulletjes. Als je iets moderner wil gaan, is marktplaats een goede optie.
Als je liever nieuw wil, gok ik dat Ikea de laagste prijzen heeft, gemiddeld genomen dan. Misschien dat een Leenbakker of zo goedkoper is, maar dat is qua kwaliteit vaak wat minder. Zaken als Kwantum, Xenos en zo zijn ook leuk om eens te checken. Of online via Wehkamp of zo.
Genoeg keuze!!

Poepoog, wat is er over 2 weken? Verhuizen? Klus klaar? Meubels binnen?

Hey Hierissiedan. Ik moest lachen, want je volgorde zou voor sommige mensen "not done" zijn. Als je nog niet weet welk huis het wordt, hoe kun je dan al aan inrichten beginnen? Past het in de sfeer van het huis? Past het qua afmetingen? Etc. etc.
Ik trek me daar overigens ook weinig van aan. Maar mijn zus zou het verfoeien.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:11:04 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51315549
Wat een leuk topic is dit zeg! Leuk, al dat enthousiasme!
pi_51315969
hoe kan je nou niet enthousiast worden van verhuizen?
Ja doei.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:44:13 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51316150
Ja, ik ben er gek op, maar dat vindt niet iedereen.
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat er leuk aan is eerlijk gezegd Ik vond het in ieder geval een verschrikkelijke periode en ik heb dan nog niet moeten verhuizen.
Gewoon, de sfeer, het klussen, nieuwe kleuren en dingen verzinnen. Ja hoor, kom maar op!
pi_51316231
het is dat het elke keer zoveel geld kost, maar anders
Ja doei.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:50:31 #209
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_51316272
Wij hebben ook een nieuw huisje gekocht!!!! We hebben er echt super veel zin in ..

Effe een plaatje .....

Het zijn veranda woningen met een veranda aan de voorkant dus....
pi_51317581
Grappige woningen meneerdeman, leuk!

Thanks Pluphy, ik zat ook al te denken om even te gaan kijken bij de kringloopwinkel; als het oubollig is schuur en lak ik het gewoon net zo lang tot het cool is
Maar ik vermoed dat we het meeste via Ikea of Marktplaats gaan kopen. Gisteren al een grappig badkamerkastje gekocht voor een tientje. I Likeee!
pi_51317711
In het weekblad in de buurtkrant staan ook vaak nog leuke advertenties voor 2e hands spul, toen wij op ons zelf gingen was alles 2e hands en langzaam aan vervangen..
Hier voorlopig geen verhuisplannen, wel verbouw/klus plannen op termijn..(woon hier net sinds oktober )
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:10:43 #212
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_51318351
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Juweel het volgende:
Grappige woningen meneerdeman, leuk!
Ja echt leuk, en niet grappig

Voorkant is dus van hout (met steen erachter) en de rest is normaal met steen.... Lekker veel ruimte en eeen stuk gras voor mijn deur ipv auto's .... is ook voor mijn dochtertje dus ideaal
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:14:19 #213
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_51318438
Ik word zo blij van dit topic tijdens het schrijven van mijn scriptie dat ik me ook maar even kom melden! Over 3 weken krijg ik de sleutel van mijn 1e eigen appartementje, en kan ik na 7 jaar eindelijk mijn studentenkamer verlaten! De verhuisdozen staan inmiddels (nog wel leeg) al thuis, en ik ben nu druk bezig met het uitzoeken en aanschaffen van een complete inboedel (van 17m2 naar 90m2 is nogal een aanpassing ).
Nulla verba sed acta
pi_51321667
Phluph, ik weet niet wat het is met die bieders. Ze komen uit de kop van Noord Holland waar de huizen nog goedkoper zijn dan hier in de stad (Alkmaar) ze zitten al vanaf het begin te zeuren dat ze het huis zo duur vinden en ik zie ze ervoor aan om straks toch weer met een lager tegenbod te komen ondanks dat wij gezegd hebben dat dit de prijs is en blijft.

Tot nu toe nog niets gehoord, ik word er zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van moet ik zeggen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:07:44 #215
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51324025
Wat een bijzonder huis, meneerdeman.

Welkom Leonoor. Wat een cultuurshock zal het worden voor jou!! Heerlijk vooruitzicht, en dat inrichten is gewoon een luxe probleem.

Nanook, onderhandelen jullie rechtstreeks met hun dan, niet via een makelaar?
... ♥ ik mis je ♥
pi_51324150
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef meneerdeman het volgende:

[..]

Ja echt leuk, en niet grappig

Voorkant is dus van hout (met steen erachter) en de rest is normaal met steen.... Lekker veel ruimte en eeen stuk gras voor mijn deur ipv auto's .... is ook voor mijn dochtertje dus ideaal
Ik vind het leuk én grappig
pi_51324229
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Leonoor het volgende:
Ik word zo blij van dit topic tijdens het schrijven van mijn scriptie dat ik me ook maar even kom melden! Over 3 weken krijg ik de sleutel van mijn 1e eigen appartementje, en kan ik na 7 jaar eindelijk mijn studentenkamer verlaten! De verhuisdozen staan inmiddels (nog wel leeg) al thuis, en ik ben nu druk bezig met het uitzoeken en aanschaffen van een complete inboedel (van 17m2 naar 90m2 is nogal een aanpassing ).
Ik snap je! Vanwege centraalheid en enorm lage huur hebben wij heeel lang inj een studentenhuis gewoond. Wel met eigen tuin en keuken maar badkamer, opgang en wc moesten we delen. Het vooruitzicht van een huisje waarin je alles voor jezelf hebt is bijna onwaarschijnlijk he?

Genietze van het vooruitzicht!!
pi_51324818
Net lief gesproken en onze makelaar heeft de voicemail van die mensen ingesproken dus als het een beetje meezit gaan ze daarop reageren.

Phluphy, We onderhandelen dus wel via een makelaar maar die makelaar spreekt wel namens ons dus vandaar mijn manier van schrijven.

En dan nu toch even globaal proberen te reageren op diverse posters.

We hebben er in elk geval weer een aantal nieuwe huizenbezitters bij...gefeliciteerd allemaal!!!

Leonoor, Ga je dat wel redden je scriptie schrijven en over 3 weken verhuizen?

Meneerdeman, Ik vind het ook hele leuke woningen. Het hout aan de voorkant zal wel wat onderhoud vergen maar dat is gelukkig maar eens in de zoveel jaar dus geen jaarlijks terugkomend 'probleem'

Hierissiedan, Meubels uitzoeken is altijd leuk natuurlijk. Daarwerkelijk beslissen wat er straks in je huis past is natuurlijk andere koek.

*weer verder afwachten gaat
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:43:36 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51325200
I meubels uitzoeken!

Dit vind ik zo leuk, met een bankje... en nog stoelen aan de andere kant natuurlijk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:56:49 #220
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_51325631
Wat een lieve reacties allemaal! Ja het gaat zeker een cultuurshock worden, na 7 jaar alles delen opeens je eigen badkamer en keuken, eten aan een tafel, en niet meer je bed en je computer en je bank in dezelfde ruimte!

Scriptie moet volgende week eigenlijk in 1e versie af zijn van mezelf, dus 2 weken de tijd om in te pakken (meer dan 10 dozen worden het toch niet...).

En onderhandelen kan een crime zijn, ik weet het, vooral het (schijnbaar) eindeloze wachten... Nanook, succes
Nulla verba sed acta
pi_51326869
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef twentemeisje het volgende:
I meubels uitzoeken!

Dit vind ik zo leuk, met een bankje... en nog stoelen aan de andere kant natuurlijk
[afbeelding]
Inderdaad leuk!!

Ik heb net een mooie lange eetkamertafel gevonden...hopelijk krijg ik een reactie op mijn bod
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:19:12 #222
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51328280
Nanook, al iets gehoord?
Ik zit me hier plaatsvervangend te ergeren aan de laksheid van die mensen. Bah!
Hopelijk hoor je snel iets.

Hey Leonoor, niet te veel FOK!ken, anders komt je scriptie niet op tijd af.
Alhoewel, denk je echt 2 weken nodig te hebben om in te pakken?
Bedoel je niet 2 dagen?

Wonderer, ben jij al iets wijzer geworden?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:40:14 #223
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51329155
Leuk, nog meer nieuwe voorpretters Ik zie allemaal leuke dingen langskomen (al blijft het enigszins lastig om bij te houden wie waar in het proces zit, sorry ).

Gisteravond belde die financieel dinges die de makelaar had aangeraden, als we de papieren (loonstrookje, bankafschrift) hebben, maken we een afspraak.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:23:18 #224
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_51332526
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef phluphy het volgende:
Nanook, al iets gehoord?
Ik zit me hier plaatsvervangend te ergeren aan de laksheid van die mensen. Bah!
Hopelijk hoor je snel iets.

Hey Leonoor, niet te veel FOK!ken, anders komt je scriptie niet op tijd af.
Alhoewel, denk je echt 2 weken nodig te hebben om in te pakken?
Bedoel je niet 2 dagen?

Wonderer, ben jij al iets wijzer geworden?
Oh 2 dagen is wel genoeg, maar ik wil ook nog een klein beetje vakantie hebben (want op 1 augustus begin ik ook met werken, officieel...).
Nulla verba sed acta
pi_51334701
Ze zijn akkoord!!! Het huis is verkocht!!!*O*

Later terug voor meer nu even vieren met iets lekkers bestellen om te eten.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:31:53 #226
71919 wonderer
pi_51335024
Gefeliciteerd, Nanook! Wat een opluchting
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:39:03 #227
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51335303
Yeah gefeliciteerd !!

Niet vergeten morgen te bellen voor je droomhuisje!
... ♥ ik mis je ♥
pi_51336224
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
Niet vergeten morgen te bellen voor je droomhuisje!
Wat denk je zelf!?!

Duimen jullie alleen nog even mee dat ze akkoord gaan met de aanvaardingstermijn? De mensen die ons huis kopen willen nl. aanvaarden per 1 november en de verkopende partij van ons huis per hal september. (Maar stiekem zou ik 1 november wel een stuk minder stressvol vinden.)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:04:03 #229
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_51336290
Yes!!!
Gefeliciteerd Nanook!
En succes met de aanvaardingstermijnen!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:45:43 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_51337742
Gefeliciteerd Nanook!

Ik heb vandaag het concept koopcontract gekregen, ga dat zo maar eens even grondig doornemen.
pi_51338453
Kreeg vandaag te horen dat mijn collega zaterdag begint met verhuizen, dus wellicht kan ik volgende week ook al wat dingen over gaan brengen
pi_51343718
Gefeliciteerd Nanook!
pi_51345287
Ik meld me achteraf ook even hier. We zijn voorlopig nog niet uit de dozen, omdat we te kieskeurig zijn met kasten kopen. Wel beginnen we aan de euforie over onze nieuwe stek te wennen.
Waarom ik hier uit lurkmode kom; Een paar maanden geleden merkte ik dat er heel veel informatie op internet is over verhuizen, maar heel weinig over het het eigenlijke verhuizen. Meeste tips zijn een variatie op geef uw huisdier een dag van tevoren uit logeren en parkeer uw harddisk .

Er bestaan voor zover ik weet geen vergelijk sites met weetjes over verhuisbedrijven en wat aan service te verwachten. Voor ons was het de eerste keer dat we daar mee te maken hadden en gelukkig met vier offertes ook een goed en redelijk goedkoop bedrijf gevonden die maatwerk heeft geleverd.

Wat als je voor een officiele verhuizer gaat; Een offerte bezoek aan huis is gratis en verplicht tot niets (hooguit dat je wel op z'n tijd een antwoord geeft). Dozen kunnen ze gratis of tegen betaling leveren. Zelf dozen kopen heeft weinig zin, ze hebben het liefst hun eigen dozen want die zijn stevig van kwaliteit en daarom makkelijker hanteerbaar. (een Gamma doos is daar bij vergeleken een paptatzak).

Er bestaan ook doe het zelf verhuizers (waar je zelf aan geeft wat je voor transport nodig hebt; verhuislift, vrachtwagen met chauffeur, sjouwers, dozen enzodoor) Helaas zijn vrienden die dat pas hebben gedaan erachter gekomen dat het wel goedkoper is maar niet spectaculair, uiteindelijk kost het meer dan verwacht; meer regelwerk, tijd, geld plus vrienden hun rug. (verborgen kosten zijn bv straat blokkeer en verhuislift vergunningen in de stad)

Als je in nieuwe huis kasten tekort gaat komen houd dan ook met inpakken rekening dat je na een maand wel eens wat anders wilt dan altijd kleding en eeuwig diezelfde dvd; stop in de doos met noodzakelijkheden ook iets om jezelf te 'verwennen'. Maak fotos van je oude woon situatie. Ik hoop dat jullie net als wij mega genieten van jullie nieuwe huis.

woensdag 11 juli 2007 @ 09:23:08 #234
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51351443
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef lieksepieks het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat mijn collega zaterdag begint met verhuizen, dus wellicht kan ik volgende week ook al wat dingen over gaan brengen
Ga jij je collega helpen verhuizen? Of hij jou?
Of ga jij in zijn huis?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:25:18 #235
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51351483
Dat zijn goeie tips dual.flipflop!
Was er geen topic met verhuistips in dit subforum? Je zou er anders één kunnen starten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_51351825
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Dual.Flipflop het volgende:

Als je in nieuwe huis kasten tekort gaat komen houd dan ook met inpakken rekening dat je na een maand wel eens wat anders wilt dan altijd kleding en eeuwig diezelfde dvd; stop in de doos met noodzakelijkheden ook iets om jezelf te 'verwennen'. Maak fotos van je oude woon situatie. Ik hoop dat jullie net als wij mega genieten van jullie nieuwe huis.
wij hebben ook nog geen kasten omdat we van een huis met inbouwkasten naar een huis zonder zijn gegaan.
tot we iets naar onze smaak en budget hebben gevonden hebben we het tijdelijk zo opgelost, omdat ik ook gek werd van alle spullen die ik niet meer kon vinden.

hier liggen nu meer kleren in....toen moest er nodig gestreken worden haha.
pi_51351930
ziet er niet eens heel debiel uit
Ja doei.
pi_51352113
hahaha...staat wel op zolder, waar niemand komt hoor haha.
zou zoiets niet in mn huiskamer zetten...en in mijn slaapkamer staat ook nog een "kledingkast"
pi_51353111
Gefeliciteerd Nanook!

Ons nieuwe huis stikt werkelijk van de inbouwkasten, voor ons geen probleem dus!

(We zijn gisteren goedgekeurd door de huisbaas, verhuizing is dus een echt feit nu!)
pi_51355461

werd ik toch net gebeld.. had op een woning gereageerd via de sociale woningbouw.. (bovenstaande)

was eerste maar was maar 1 grote kamer (wel alles voor mezelf verder) en in die flat..

zit ik nu toch leuker.. het was ietsje goedkoper, maar heb wel aparte slaapkamer nu
Ja doei.
pi_51356974
Haha die kast, dat is precies waar ik bang voor ben wat mijn geliefde als noodkast voor altijd zal accepteren...midden in de woonkamer
Het ziet er te goed uit als prikkel om dringend door te zetten met afronden van verhuizing.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:57:49 #242
16245 CarOnline
met lange O
pi_51357455
Wij zijn ook bezig met een ander huis. Grond hebben we al, tekeningen ook, alleen moet ons eigen huis nog van de hand. En dat wil maar niet vlotten.
We hebben nog tot September '08 maar daarvoor moet ons huis wel verkocht zijn! We moeten binnen 2 jaar beginnen met bouwen, en het eerste jaar is al bijna voorbij zonder koper! We hadden mensen die zeer enthousiast waren, t huis helemaal geweldig vonden en alles al hadden opgemeten. Ze wilden zelfs dingen overnemen, tot dat ze zouden bieden. Toen zagen ze er toch maar vanaf.
Ik ben het inmiddels schijtzat al die kijkers

Heb er momenteel weinig vertrouwen in, er staat in Enschede gewoon veel te veel te koop.
Heb zelfs geen zin meer in ons nieuwe huis. Balen!

Leuke huizen hier in dit topic, en Truttebosje, die kast is echt leuk gevonden
Screw them.
We're going home.
pi_51360212
Caronline, Ik kan me je weerzin tegen het te koop hebben van je huis helemaal voorstellen. Ik ben vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens 'voor mijn plezier' het huis aan het schoonmaken. De afgelopen weken was het steeds verplicht op de meest onmogelijke momenten omdat er weer eens kijkers kwamen en wassen deed ik alleen in het weekend want wat als er onverwacht kijkers zouden komen en ik had een rek vol was hangen. Ik ben echt zó blij dat we daar vanaf zijn.

Maar als jullie nog moeten beginnen met bouwen dan hebben jullie toch nog wel even de tijd? De bouw vergt ook weer tijd en wij hebben met het huizen kijken wel gemerkt dat lange aanvaardingstermijnen helemaal niet meer zo gewoon zijn.

Dual.Flipflop, Bedankt voor je verhuizers tip wij zijn er nog niet helemaal uit wat we zullen doen. We hebben hier een offerte liggen van een bevriende verhuizer maar ik vind het toch nog wel een hoop geld. Maar aan de andere kant is zelf dozen kopen ook geen goedkoop grapje en 10 keer heen en weer rijden kost ook benzine dus misschien gaan we het toch wel laten doen.

Motorbloempje, Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu nog blijer bent met je nieuwe huisje. Zo'n een kamer flat in zo'n woontoren zou mij ook absoluut niet aanspreken.

Juweel, Gefeliciteerd met de definitieve goedkeuring.

Lieksepieks, Leuk!! Ik ga je topic zeker volgen.

Twentemeisje, Onze overburen hebben die tafel ook en ik vind hem echt super gaaf!!!

Wonderer, De papieren al de deur uit naar de financierings meneer?

Zo, de vloeren zijn droog, ik ga weer even aan de opruim.
pi_51360307
Ohja, ik vergeet nog de vorderingen te melden.

De verkopend makelaar van ons droomhuis is aan het overleggen met de verkopende partij over de aanvaardingstermijn in combinatie met ons al eerder geaccepteerde bod dus we wachten het weer even af.

Ik heb er wel een goed gevoel over dus maak ik me hier lang niet zo druk over als over de verkoop van ons eigen huis de afgelopen dagen.
pi_51363289
Caronline, spannende tijd voor jullie. Dan denken dat de verkoop van het huis zo dichtbij is en er dan toch van af zien. Dat is balen.

Juweel gefeliciteerd!

Nanook fijn dat je wat meer rust hebt nu.

Hier is het nog steeds afwachten of de hypotheekaanvraag definitief wordt goedgekeurd.
Ze zijn er nu mee bezig dus met een beetje geluk weten we aan het eind van de week meer.
pi_51363390
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:27 schreef Nanook24 het volgende:
Ohja, ik vergeet nog de vorderingen te melden.

De verkopend makelaar van ons droomhuis is aan het overleggen met de verkopende partij over de aanvaardingstermijn in combinatie met ons al eerder geaccepteerde bod dus we wachten het weer even af.

Ik heb er wel een goed gevoel over dus maak ik me hier lang niet zo druk over als over de verkoop van ons eigen huis de afgelopen dagen.
spannend

Een droomhuis gevonden hebben en dan wachten of alles rondkomt lijkt me zo spannend

had het al een beetje met het huis wat ik nu achterlaat: perfect huisje voor een startertje als ik toen (19 jaar) en stond 3e (huur he ) en toen ik hoorde dat die eerste twee 't niet wilden wat blij was ik.. was zo spannend
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:02:01 #247
71919 wonderer
pi_51363672
Wat is een aanvaardingstermijn eigenlijk?
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:09:32 #248
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51363955
Truttebosje, slim opgelost!

Juweel "aangenomen"

Caronline, wij moesten vorig jaar 2 huizen verkopen, en ééntje duurde ook zo vreselijk lang. Zelfde probleem: te veel aanbod in de buurt. Maar het cliché is wel waar: er hoeft er maar ééntje te zijn die valt voor je huis en het echt wil hebben. En opeens kan het dan heel snel gaan.
Succes met alle kijkers.

Appelsap, ik hoop dat jullie deze week duidelijkheid krijgen.
Ben je erg zenuwachtig?
... ♥ ik mis je ♥
pi_51364765
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
Wat is een aanvaardingstermijn eigenlijk?
Een aanvaardingstermijn is niet meer en niet minder dan de datum waarop het huis op jouw naam komt te staan en je dus eindelijk een topic kunt openen hier in K&W.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 juli 2007 @ 16:32:54 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51364895
Psstt Phluphy, bij mij in de straat komen op termijn (lees medio 2008) twee huizen vrij
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')