Gewoon, de sfeer, het klussen, nieuwe kleuren en dingen verzinnen. Ja hoor, kom maar op!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er leuk aan is eerlijk gezegdIk vond het in ieder geval een verschrikkelijke periode en ik heb dan nog niet moeten verhuizen.
Ja echt leuk, en niet grappigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Juweel het volgende:
Grappige woningen meneerdeman, leuk!
Ik vind het leuk én grappigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Ja echt leuk, en niet grappig![]()
Voorkant is dus van hout (met steen erachter) en de rest is normaal met steen.... Lekker veel ruimte en eeen stuk gras voor mijn deur ipv auto's .... is ook voor mijn dochtertje dus ideaal
Ik snap je! Vanwege centraalheid en enorm lage huur hebben wij heeel lang inj een studentenhuis gewoond. Wel met eigen tuin en keuken maar badkamer, opgang en wc moesten we delen. Het vooruitzicht van een huisje waarin je alles voor jezelf hebt is bijna onwaarschijnlijk he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Leonoor het volgende:
Ik word zo blij van dit topic tijdens het schrijven van mijn scriptie dat ik me ook maar even kom melden! Over 3 weken krijg ik de sleutel van mijn 1e eigen appartementje, en kan ik na 7 jaar eindelijk mijn studentenkamer verlaten! De verhuisdozen staan inmiddels (nog wel leeg) al thuis, en ik ben nu druk bezig met het uitzoeken en aanschaffen van een complete inboedel (van 17m2 naar 90m2 is nogal een aanpassing).
Inderdaad leuk!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef twentemeisje het volgende:
Imeubels uitzoeken!
Dit vind ik zo leuk, met een bankje... en nog stoelen aan de andere kant natuurlijk
[afbeelding]
Oh 2 dagen is wel genoeg, maar ik wil ook nog een klein beetje vakantie hebben (want op 1 augustus begin ik ook met werken, officieel...).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef phluphy het volgende:
Nanook, al iets gehoord?
Ik zit me hier plaatsvervangend te ergeren aan de laksheid van die mensen. Bah!
Hopelijk hoor je snel iets.
Hey Leonoor, niet te veel FOK!ken, anders komt je scriptie niet op tijd af.![]()
Alhoewel, denk je echt 2 weken nodig te hebben om in te pakken?
Bedoel je niet 2 dagen?![]()
Wonderer, ben jij al iets wijzer geworden?
Wat denk je zelf!?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef phluphy het volgende:
Niet vergeten morgen te bellen voor je droomhuisje!![]()
Ga jij je collega helpen verhuizen? Of hij jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef lieksepieks het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat mijn collega zaterdag begint met verhuizen, dus wellicht kan ik volgende week ook al wat dingen over gaan brengen
wij hebben ook nog geen kasten omdat we van een huis met inbouwkasten naar een huis zonder zijn gegaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Als je in nieuwe huis kasten tekort gaat komen houd dan ook met inpakken rekening dat je na een maand wel eens wat anders wilt dan altijd kleding en eeuwig diezelfde dvd; stop in de doos met noodzakelijkheden ook iets om jezelf te 'verwennen'. Maak fotos van je oude woon situatie. Ik hoop dat jullie net als wij mega genieten van jullie nieuwe huis.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:27 schreef Nanook24 het volgende:
Ohja, ik vergeet nog de vorderingen te melden.
De verkopend makelaar van ons droomhuis is aan het overleggen met de verkopende partij over de aanvaardingstermijn in combinatie met ons al eerder geaccepteerde bod dus we wachten het weer even af.
Ik heb er wel een goed gevoel over dus maak ik me hier lang niet zo druk over als over de verkoop van ons eigen huis de afgelopen dagen.
Een aanvaardingstermijn is niet meer en niet minder dan de datum waarop het huis op jouw naam komt te staan en je dus eindelijk een topic kunt openen hier in K&W.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef wonderer het volgende:
Wat is een aanvaardingstermijn eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |