abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51197543
Baniekje dat schiet ook niet op dan, gelukkig heb je het wel kunnen verlengen.
Nu is het te hopen dat het snel geregeld is.

Wonderer dat is balen. Ik hoop dat jullie er snel een oplossing voor hebben.

Leuk DaMook!! Doe jij het helemaal zelf?
Lekker hè een tuin erbij!
pi_51197906
yeah!!!

vandaag echt naar twee kamers kijken

een met een balkon en 1 kamer van 21m2 dus

de ander (mijn voorkeur) met slaapkamertje van 6m2 en een woonkamer van 17m2

Ben zoooo benieuwd

jullie horen vanavond of 't wat was
Ja doei.
pi_51198011
Spannend, succes ermee. Ik hoop voor je dat er wat leuks tussenzit.
pi_51198507
Waarschijnlijk hang ik komende tijd ook regelmatig rond hier, vorige week een appartement gekocht onder voorbehoud van een bodemonderzoek wat gedaan was en waar iets uitgekomen was. Vandaag te horen gekregen dat dat niet schokkend was, dus maandag financiering gaan regelen... Erg spannend, hopelijk wordt het voorlopig koopcontract dit weekend getekend!
;)
pi_51198644
Motorbloempje, Veel plezier met kijken vandaag. Ik ben benieuwd of een van de twee jouw droomhuisje is en dat het dan gaat lukken allemaal.

Ms_Furious, Begrijp ik uit het bodemonderzoek verhaal dat jullie een appartementje op de begane grond hebben met tuin??? Succes met de financiering e.d. in elk geval.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:23:18 #106
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_51202592
Motorbloempje: veel plezier met kijken!

MS_furious: Ik wens jullie minder problemen toe met jullie financiëring.

Nanook: Veel plezier met het vieren van de verjaardag!

Net nog maar eens de Hypotheker gebeld. De medische afdeling is goedgekeurd, nu de rest nog.
Daarna de makelaar van de verkoper op de hoogte gebracht en die was niet zo heel blij met het feit dat er nog niet meer bekend was.
De volgende keer laat ik de Hypotheker wel bellen want ik zit niet te wachten op nog meer stress en zij hebben waarschijnlijk vaker met dit bijltje gehakt.

Verder wens ik iedereen een prettig(klus)weekend toe.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:10:21 #107
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51204346
De nieuwe trapversie werkt geloof ik wel. En dat ziet er ook best vet uit. Hier schijnen ze geen draaiende trappen te mogen bouwen, zoals in Nederland vaak voorkomt, met een of twee bochten erin. Te gevaarlijk...

Morgen weer afspraak met de makelaar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51205605
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
De nieuwe trapversie werkt geloof ik wel. En dat ziet er ook best vet uit. Hier schijnen ze geen draaiende trappen te mogen bouwen, zoals in Nederland vaak voorkomt, met een of twee bochten erin. Te gevaarlijk...

Morgen weer afspraak met de makelaar
Grappig toch dat zulke dingen in verschillende landen anders zijn, ik wilde zoiets al voorstellen maar wist niet hoe ik het moest omschrijven maar het mág dus ook gewoon niet. Succes bij de makelaar in elk geval.

Baniekje, Volgende keer inderdaad gewoon lekker de hypotheker laten bellen daar zijn die mensen voor en het is tenslotte niet jullie schuld dat het allemaal niet soepeltjes verloopt.

Muurbloempje heb je al nieuws??? (Of ben ik nu te ongeduldig. )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_51210131
7 uur en nog niets gehoord van de bieder...het word hier dus nog een weekendje op hete kolen zitten vrees ik
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:19:17 #110
71919 wonderer
pi_51210445
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef Nanook24 het volgende:
7 uur en nog niets gehoord van de bieder...het word hier dus nog een weekendje op hete kolen zitten vrees ik
Frustrerend he, dat wachten. *aai over bol geeft*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:47:39 #111
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_51211498
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
Jaaaa, ik ook, ik ook, ik ook!!!

Sinds vandaag zijn we weer in onderhandeling met een eerder afgehaakte bieder op ons huis en daar horen we morgen of maandag van of hij akkoord gaat met onze finale vraagprijs en dan snel contact opnemen met de makelaar die ons droomhuisje in de verkoop heeft.
Wat lekker goedkoop zeg, hier (Zaltbommel en omg.)zou je voor zo'n huis minimaal 230.000 moeten neerleggen.
even ter vergelijking, een woning in Zaltbommel.

http://www.vanderwal.nl/aanbod.asp?CLSID=582
pi_51212827
Dit huis komt ook van die prijs af hoor KD maar er staan op dit moment in die buurt gewoon zo veel huizen te koop dat deze mensen hun huis gewoon niet kwijt raken. Het staat al 7 maanden te koop en half september word hun nieuwe huis opgeleverd dus ze zitten omhoog. Als het allemaal doorgaat kopen we dit huis zelfs nog voor iets meer dan 10.000 Euro onder de verkoopprijs.

Enne, wonderer...dank je wel, die aai had ik net even nodig
pi_51213478
Afspraak moeten verzetten, nou wordt het woensdag pas tekenen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:44:46 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51213539
Baniekje, nog even geduld hebben dus. Hopelijk met goed resultaat.
En ik geef je groot gelijk om met name de vervelende gesprekken maar tussen de "vaklui" te laten plaatsvinden.

MsFurious wat leuk! Spannend!

Wonderer ook weer een stapje treetje verder! Cool!

Nanook. Bummer.

Motorbloempje kom op! Hou ons niet in spanning!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:45:18 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51213559
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef fratsman het volgende:
Afspraak moeten verzetten, nou wordt het woensdag pas tekenen.
Waarom?
Balen voor je!
... ♥ ik mis je ♥
pi_51213583
*aai aan fratsman doorgeeft*

ook al wachten dus...
pi_51213659
Mjah, we willen na het tekenen direct de hypotheek in gang zetten, alleen was de werkgeversverklaring van mijn vriendin niet in orde, en aangezien de NHG hier zwaar aan tilt, willen we dat even goed rond hebben.

Heb de makelaar al gebelt, en hij wist te vertellen dat het andere stel vorige week al afgehaakt was (teveel werk, mietjes! ) dus we zijn gelukkig de enige.

Komt goed, heb er alle vertrouwen in.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:51:57 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51213725
Mooi zo fratsman, hou de moed erin!

Zo duurt de voorpret wat langer.
... ♥ ik mis je ♥
pi_51213760
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef fratsman het volgende:
Heb de makelaar al gebelt, en hij wist te vertellen dat het andere stel vorige week al afgehaakt was (teveel werk, mietjes! ) dus we zijn gelukkig de enige.

Komt goed, heb er alle vertrouwen in.
Kijk, dat zijn dan weer goede berichten
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:56:53 #120
71919 wonderer
pi_51213858
Ik ben met floorplanner het huidige plan aan het invullen met meubels. Ik hoop echt at het doorgaat, het is perfect!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:05:58 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51214139
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met floorplanner het huidige plan aan het invullen met meubels. Ik hoop echt at het doorgaat, het is perfect!
Laat zien dan!
... ♥ ik mis je ♥
pi_51214367
Wat/waar/hoe is floorplanner?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:17:03 #123
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51214497
http://www.floorplanner.nl/weblog/homev2

Een programmatje waarmee je je huis alvast virtueel kunt inrichten. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar heb het al vaak gezien hier in K&W.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:37:20 #124
71919 wonderer
pi_51215109
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef phluphy het volgende:

[..]

Laat zien dan!

Whehe. Zie net dat ik de voordeur vergeten ben Maar die zit dus bij de deurmat en de buitenlamp
pi_51215427
LOL, da's inderdaad wel lastig je huis binnen gaan dan ja.

Ik heb maar 1 opmerking over de indeling nl. dat naar mijn idee de keuken niet heel practisch ligt ten opzichte van de woonkamer. Je moet nu altijd via het halletje of het kantoor als je iets te drinken in wilt schenken. Maar daar hebben jullie vast over nagedacht voor jullie voor deze indeling kozen.
pi_51215496
Wat doet die fiets trouwens op de bovenverdieping
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:57:40 #127
71919 wonderer
pi_51215753
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Nanook24 het volgende:
LOL, da's inderdaad wel lastig je huis binnen gaan dan ja.

Ik heb maar 1 opmerking over de indeling nl. dat naar mijn idee de keuken niet heel practisch ligt ten opzichte van de woonkamer. Je moet nu altijd via het halletje of het kantoor als je iets te drinken in wilt schenken. Maar daar hebben jullie vast over nagedacht voor jullie voor deze indeling kozen.
Het kantoor was de dining room, vandaar die indeling. En daar had ik nog niet eens over nagedacht, eigenlijk, maar het boeit me niet zo. Er zitten geen deuren tussen het halletje en de keuken dus geen gedoe met glazen en deuren.

Het plan is trouwens om in de hoek van de woonkamer een "wet bar" te maken, met een spoelbakje. Voor de drank
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef Nanook24 het volgende:
Wat doet die fiets trouwens op de bovenverdieping
Ze hebben geen sporttoestellen in floorplanner dus dat is de hometrainer
pi_51215939
Ach, je moet nog gaan bouwen dus je kunt je altijd nog bedenken, toch? Ik vind die woonkeuken in elk geval wel héél gaaf zo!

En ik vemoedde al dat het iets van een fitness apparaat moest zijn. Lief is hier ook bezig geweest met floorplanner en was soms ook heftig gefrustreerd dat sommige dingen er niet in stonden.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:08:05 #129
71919 wonderer
pi_51216083
misschien dat het eetgedeelte en het kantoor omgedraaid kunnen worden nu de deur naar de kelder niet meer rechts onderin bij de trap zit, maar in het halletje...
pi_51216144
yay

terug ik ga er nog een nachtje over slapen, maar ik denk dat ik morgen de 'huisbaas' ga bellen om te vragen of ik in zijn huis mag gaan wonen

leuk meisje die met mij op de vedieping dan komt te wonen heeft het huis laten zien, en het zag er best ok uit rustig huis, vrij ruim en nou ja, voor een student vooral ruim

foto's:

foto vanuit de ene hoek gericht op het keukenblok dus, geen kookmogelijkheid, maar wel iig iets

foto vanaf naast het keukenblok.. de posters gaan wel weg

raampjes

slaapkamertje, loose the curtains

gezamelijke keuken beneden kookt zelden iemand zei ze, dus kan daar lekker mn gang gaan potjes, pannetjes, allemaal leuke dingetjes

denk dat ik 't wel ga doen
Ja doei.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:11:38 #131
640 snoopy
peanuts
pi_51216224
Ik kom me ook melden.
Hoi Phluph

Wij hebben vorig jaar zomer een nieuwbouw huis in Amsterdam gekocht. Het is eind dit jaar/begin volgend jaar klaar. We wonen nu op een woonboot in het centrum. Helemaal geweldig maar met 2 kindjes niet echt handig. Weinig ruimte en buitenzitten is door de superstrenge regelgeving van de gemeente ook geen optie. We hadden een prachtig mooi dakterrasje maar dat is door de welstandscommissie afgekeurd
De boot gaat binnenkort in de verkoop. Dus dat is ook best spannend.

Ons nieuwe huis is 170 m2 en heeft 3 etages. Het is maar 5 minuten fietsen van waar we nu wonen.
Maar toch moet ik nog erg wennen aan het idee dat we hier weggaan.

Vorige week mochten we voor het eerst in ons nieuwe huis kijken. Het bestaat echt alleen nog uit vloeren en muren, verder niets. Maar op zich wel fijn om even een idee te krijgen van de ruimte etc. En we hebben kennis gemaakt met onze toekomstige buren.

Tot zover mijn verhaal. Als ik nieuws heb kom ik dat natuurlijk even melden.

Ik wens iedereen iig veel sterkte met het zoeken naar woonruimte, regelen van de Hypotheek, klussen en/of verhuizen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:19:57 #132
71919 wonderer
pi_51216495
Je zou zelfs nog zo'n elektrisch kookplaatje met twee pitten neer kunnen zetten om te koken, mocht je dat willen
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:21:03 #133
71919 wonderer
pi_51216528
Nieuwbouw in Hartje Amsterdam? Kan dat?

Heb je foto's?
pi_51216627
Ik krijg net een sms van mn vriendin. Als we [tussenpersoon] de hypotheek laten regelen, krijg ik een Beertender, en zij een douglas-bon van 50 euro. Lang leve mensen die voor provisie werken.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:32:13 #135
640 snoopy
peanuts
pi_51216892
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
Nieuwbouw in Hartje Amsterdam? Kan dat?

Heb je foto's?
ja dat kan. En nee ik plaats geen foto's. Misschien kan Google helpen?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:41:11 #136
71919 wonderer
pi_51217179
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef snoopy het volgende:

[..]

ja dat kan. En nee ik plaats geen foto's. Misschien kan Google helpen?
Heb wel even gesnuffeld maar ik heb te weinig info Later? Ga je je eigen topic openen als je er eenmaal zit?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:42:52 #137
640 snoopy
peanuts
pi_51217238
Nee, ik ga geen eigen topic openen. Dat wordt me iets te persoonlijk. Ik wil wel graag mijn ervaringen hier delen en tips krijgen etc.
pi_51217247
Hè snoopy wat flauw de foto's maken het verhaal juist leuk... Maar wel spannend om straks jullie woonboot in de verkoop te hebben. Volgens mij verkoopt dat wel vrij snel (het is toch iets bijzonders en er zullen er geen 10 te koop staan) of valt daar niets over te zeggen?

fratsman, Ga je dat doen? Of zit je eigenlijk niet zo verlegen om die beertender.

Motorbloempje, Eindelijk dan een berichtje. Ziet er goed uit allemaal tot zo ver. We gaan hier voor je duimen dat het lukt in elk geval.

Wonderer, Zoals ik al zei je kunt je altijd nog bedenken. Heb je al een deadline wanneer de uiteindelijke tekening klaar moet zijn of staat deze indeling al vast en moet je daar alleen je meubels nog zo tactisch mogelijk in plaatsen?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:49:04 #139
71919 wonderer
pi_51217429
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
Wonderer, Zoals ik al zei je kunt je altijd nog bedenken. Heb je al een deadline wanneer de uiteindelijke tekening klaar moet zijn of staat deze indeling al vast en moet je daar alleen je meubels nog zo tactisch mogelijk in plaatsen?
Yeah, dit zijn allemaal nog voorlopige plannen (het moet sowieso gespiegeld worden in verband met de zon enzo (een slaapkamer op het zuid-oosten ... nee ). Als die trap zo definitief doorgaat, vraag ik wel even hoe het ook nog anders kan. Bedankt dat je het even gemeld hebt in ieder geval!
pi_51217550
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef Nanook24 het volgende:

fratsman, Ga je dat doen? Of zit je eigenlijk niet zo verlegen om die beertender.
De goede man helpt ons gewoon heel goed, heel duidelijk en uitgebreid alles uitleggen enzo. Ik heb meerdere mensen gehad die dachten dat ze het wel ff konden vertellen. Eigenlijk is dit gewoon een leuke bijkomstigheid.
pi_51217649
Dat is het voordeel als je nog eens iemand anders naar je plannen laat kijken die zijn soms dingen die je zelf niet ziet.

En over je trap gesproken, ik had nog willen zeggen dat dat een sjieke oplossing is zo.
pi_51217714
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:52 schreef fratsman het volgende:
De goede man helpt ons gewoon heel goed, heel duidelijk en uitgebreid alles uitleggen enzo. Ik heb meerdere mensen gehad die dachten dat ze het wel ff konden vertellen. Eigenlijk is dit gewoon een leuke bijkomstigheid.
Ah, ok dus jullie zaten al bij die meneer. Ik dacht dat deze tussenpersoon voor jullie nog nieuw was. Dan is die beertender idd een leuke bijkomstigheid.
pi_51217807
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ah, ok dus jullie zaten al bij die meneer. Ik dacht dat deze tussenpersoon voor jullie nog nieuw was. Dan is die beertender idd een leuke bijkomstigheid.
Ik ga voor een hypotheek die voor ons het meest gunstig is! wat dacht je, die Beertender trekt hem over de streep!?!
pi_51218067
Checkt fobo...tja, het zou gekunt hebben
pi_51218322
Dat zijn foto's van 5 jaar oud.
pi_51222772
Vandaag huurcontract getekend

Super appartementje, midden in de buurt van Brussel waar ik vroeger op kot zat, heerlijke hoge plafonds, mooie valse parket... Heerlijk.

Nu beetje knoeien met de floorplanner, op zoek naar meubeltjes en toebehoren en dan vanaf 16 juli verhuizen. Zie het helemaal zitten!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 09:02:52 #147
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51224638
Wonderer, leuke plaatjes !
Het omruilen van woonkeuken/kantoor is misschien zo gek nog niet, je kan natuurlijk ook de woonkamer verplaatsen (naar "rechts" op het plaatje). Waar zit de tuin? Of zit die rondom?
Op zich lijkt het me wel ideaal om de keuken in de hoek tussen woonkamer en dining te hebben.

Hoera voor Motorbloempje!
Ziet er leuk uit! En qua koken, tja, voor snelle hapjes kun je een magnetron in je kamer zetten.

Heya Snoopy. Nice to see you here. In hoeverre heb je eigenlijk al last van kriebels / voorpret? Of ben je nog te veel bezig met afscheid nemen van de boot?

Fratsman! * Burp *

Gefeliciteerd BrusselseSpruit! Brussel is mooi! Nog maar 2 weken en dan zit je er al in, leuk hoor.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 7 juli 2007 @ 09:07:39 #148
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51224671
Oh ja, niet te veel typen het weekend, want ik ben een paar dagen weg.

We gaan weer een weekendje naar Limburg, waarschijnlijk (hopelijk) stiekum alvast een beetje rondkijken naar leuke en mooie plekjes/huisjes.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 7 juli 2007 @ 09:37:36 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51224913
Dit topic is zo slecht voor mij.
Ik wil ook gelijk weer als ik al die voorpret lees. En dat terwijl we toch echt een paar jaar moeten blijven zitten nu hier.
Maar het is zo leuk, verhuizen, nieuwe huizen zoeken etc. etc.
pi_51225303
@motorbloempje: gaannnnn!
@BrusselseSpruit: gefeliciteerd! Je mag je nu elke maand je geld afstaan aan iemand anders... Ga je ook schilderen enzo? Want wij willen dan foto's zien
@phluphy: gewoon maandag een half uurtje in je agenda reserveren om dit topic te lezen...
Da gao nie nou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')