Grappig toch dat zulke dingen in verschillende landen anders zijn, ik wilde zoiets al voorstellen maar wist niet hoe ik het moest omschrijven maar het mág dus ook gewoon niet. Succes bij de makelaar in elk geval.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
De nieuwe trapversie werkt geloof ik wel. En dat ziet er ook best vet uit. Hier schijnen ze geen draaiende trappen te mogen bouwen, zoals in Nederland vaak voorkomt, met een of twee bochten erin. Te gevaarlijk...
Morgen weer afspraak met de makelaar
Frustrerend he, dat wachten. *aai over bol geeft*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef Nanook24 het volgende:
7 uur en nog niets gehoord van de bieder...het word hier dus nog een weekendje op hete kolen zitten vrees ik![]()
Wat lekker goedkoop zeg, hier (Zaltbommel en omg.)zou je voor zo'n huis minimaal 230.000 moeten neerleggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
Jaaaa, ik ook, ik ook, ik ook!!!
Sinds vandaag zijn we weer in onderhandeling met een eerder afgehaakte bieder op ons huis en daar horen we morgen of maandag van of hij akkoord gaat met onze finale vraagprijs en dan snel contact opnemen met de makelaar die ons droomhuisje in de verkoop heeft.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef fratsman het volgende:Afspraak moeten verzetten, nou wordt het woensdag pas tekenen.
Kijk, dat zijn dan weer goede berichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef fratsman het volgende:
Heb de makelaar al gebelt, en hij wist te vertellen dat het andere stel vorige week al afgehaakt was (teveel werk, mietjes!) dus we zijn gelukkig de enige.
Komt goed, heb er alle vertrouwen in.
Laat zien dan!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met floorplanner het huidige plan aan het invullen met meubels. Ik hoop echt at het doorgaat, het is perfect!
quote:
Het kantoor was de dining room, vandaar die indeling. En daar had ik nog niet eens over nagedacht, eigenlijk, maar het boeit me niet zo. Er zitten geen deuren tussen het halletje en de keuken dus geen gedoe met glazen en deuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef Nanook24 het volgende:
LOL, da's inderdaad wel lastig je huis binnen gaan dan ja.![]()
Ik heb maar 1 opmerking over de indeling nl. dat naar mijn idee de keuken niet heel practisch ligt ten opzichte van de woonkamer. Je moet nu altijd via het halletje of het kantoor als je iets te drinken in wilt schenken. Maar daar hebben jullie vast over nagedacht voor jullie voor deze indeling kozen.
Ze hebben geen sporttoestellen in floorplanner dus dat is de hometrainerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef Nanook24 het volgende:
Wat doet die fiets trouwens op de bovenverdieping![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
Nieuwbouw in Hartje Amsterdam? Kan dat?
Heb je foto's?
Heb wel even gesnuffeld maar ik heb te weinig infoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja dat kan. En nee ik plaats geen foto's. Misschien kan Google helpen?
![]()
Yeah, dit zijn allemaal nog voorlopige plannen (het moet sowieso gespiegeld worden in verband met de zon enzo (een slaapkamer op het zuid-oosten ... neequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
Wonderer, Zoals ik al zei je kunt je altijd nog bedenken. Heb je al een deadline wanneer de uiteindelijke tekening klaar moet zijn of staat deze indeling al vast en moet je daar alleen je meubels nog zo tactisch mogelijk in plaatsen?
De goede man helpt ons gewoon heel goed, heel duidelijk en uitgebreid alles uitleggen enzo. Ik heb meerdere mensen gehad die dachten dat ze het wel ff konden vertellen. Eigenlijk is dit gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef Nanook24 het volgende:
fratsman, Ga je dat doen? Of zit je eigenlijk niet zo verlegen om die beertender.![]()
Ah, ok dus jullie zaten al bij die meneer. Ik dacht dat deze tussenpersoon voor jullie nog nieuw was. Dan is die beertender idd een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:52 schreef fratsman het volgende:
De goede man helpt ons gewoon heel goed, heel duidelijk en uitgebreid alles uitleggen enzo. Ik heb meerdere mensen gehad die dachten dat ze het wel ff konden vertellen. Eigenlijk is dit gewoon een leuke bijkomstigheid.
Ik ga voor een hypotheek die voor ons het meest gunstig is!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ah, ok dus jullie zaten al bij die meneer. Ik dacht dat deze tussenpersoon voor jullie nog nieuw was. Dan is die beertender idd een leuke bijkomstigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |