Uhu. Dat zei ik bij de lokale omroep ook altijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mail je nummer ff, telefoonprobleem!
Check je fax!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mail je nummer ff, telefoonprobleem!
Hee Domien! Had je mijn mail nog gelezen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Uhu. Dat zei ik bij de lokale omroep ook altijd![]()
(Grapje, jongens. Geintje.)
Yepp! En is doorgestuurd aan de persoon die er over gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hee Domien! Had je mijn mail nog gelezen?
Thnx!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yepp! En is doorgestuurd aan de persoon die er over gaat.
Goed gedaan!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Check je fax!
Of anders gewoon de e-meeuw.
Jup, dat is meestal zo met de radio edits.. In dit geval wel jammer want het scratch stukje voor het solo rap stukje is echt geweldig. De power spat uit de speakers!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Misschien is die 'geknipte versie' wel gewoon de Radio Edit?![]()
Goeie... Paul is ook op vakantie namelijk. Bart of Martijn misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Wie doen er morgen Ekstra Weekend?Michiel samen met ... ?
Guess!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Samen met jou?quote:
Het begint met een R en eindigt op Ob Stenders!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |