Zeg, ik werk bij de radio......(ja dus.;))quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Toad het volgende:
Wat gebeurd er? Maricha verlegen voor de camera?
Hebben jullie elkaar mogen kiezen: Producer en Dj. Of "zo-hup-bij-elkaar-gegooit" en het kwam toevallig goed qua klik enzo? Lijkt me, dat je het goed kan horen als luisteraar als de dj en prod. niet echt goed klikken; ging ineens door mijn hoofd...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg, ik werk bij de radio......(ja dus.;))
Awwquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg, ik werk bij de radio......(ja dus.;))
Nee hoor! Michiel heeft mij gekozen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar mogen kiezen: Producer en Dj. Of "zo-hup-bij-elkaar-gegooit" en het kwam toevallig goed qua klik enzo? Lijkt me, dat je het goed kan horen als luisteraar als de dj en prod. niet echt goed klikken; ging ineens door mijn hoofd...![]()
(* ik twijfel ook nog voor een request. Weet niet welke; hoewel ik Felix toch wel wil horen in het kader van "het origineel")
Ik heb al een requestje gestuurd! Fallen Leaves van Billy Talent. En wolfmotherquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar mogen kiezen: Producer en Dj. Of "zo-hup-bij-elkaar-gegooit" en het kwam toevallig goed qua klik enzo? Lijkt me, dat je het goed kan horen als luisteraar als de dj en prod. niet echt goed klikken; ging ineens door mijn hoofd...![]()
(* ik twijfel ook nog voor een request. Weet niet welke; hoewel ik Felix toch wel wil horen in het kader van "het origineel")
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor! Michiel heeft mij gekozen!![]()
Mijn contract bij BNN eindigde en Rinse (mijn voorganger) zei zijn baan op....
Michiel en ik kenden elkaar al best goed en qua werkt klikt het ook echt super (gelukkig)
Lekker, dankjequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef MutZ het volgende:
* MutZ deelt haar laatste bokkepootjes uit
Zo voorbij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:58 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik heb al een requestje gestuurd! Fallen Leaves van Billy Talent. En wolfmotherOmdat het gewoon een geweldige band is, en australisch en mijn beste vriendinnetje vandaag voor zes weken naar Australië is vertrokken
![]()
Bedankt, dat is ook fijn compliment!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En dat missen sommige radioprogramma`s op de diverse zenders. En dat hoor je dus, in my opinion.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef MutZ het volgende:
* MutZ deelt haar laatste bokkepootjes uit
Das nog veel langer! Zes weken valt ook mee, maar mis r tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo voorbij.Mijn beste vriendin zit voor 7 maanden in Maleisie...
![]()
[quote=Johan]quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:04 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Das nog veel langer! Zes weken valt ook mee, maar mis r toch![]()
Misschien is die 'geknipte versie' wel gewoon de Radio Edit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Hilarisch om die Veenstra Veenstra te volgen via de cam.![]()
Make my day(hopelijk niet geknipt en MET het scratch gedeelte erin)
edit: geknipte versie dus..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Vergeet ik nog bijna dat ik mee wilde doen![]()
Mail je nummer ff, telefoonprobleem!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ja hoor... nu is er geen doorkomen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |