quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef geenaam het volgende:
Je moet een foto nemen van je zelf naakt in bad en die posten
Eerst aanraken, dan gelovenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Okee. Ik brand van nieuwsgierigheid.
Ik was laatst - terecht overigens - verbannen voor het flamen van Armageddon. Mijn Echte Eerste Ban.
Nu schijnt er een echte galante chevalier (m/v) te hebben gepleit voor mijn vrijlating. Wie was dat? Deze nette dame heeft een paar tietenfoto's in de aanbieding.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:
Het was sigme.
kloon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Omdat jullie blijkbaar allen en bloc hadden gePMd.
Jessica Paré, mooie Francaise...quote:
Niemand wilt jouw ridder op het witte paard zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Ik was laatst - terecht overigens - verbannen voor het flamen van Armageddon. Mijn Echte Eerste Ban.
Nu schijnt er een echte galante chevalier (m/v) te hebben gepleit voor mijn vrijlating. Wie was dat? Deze nette dame heeft een paar tietenfoto's in de aanbieding.
Ja hoor, het is echt waar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Niemand wilt jouw ridder op het witte paard zijn![]()
quote:
Is Sigme geen vent danquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Het is wel een man.
Dat dan weer wel.
Oh, dan kan het KlowJow niet zijn geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Het is wel een man.
Dat dan weer wel.
Gaat heen, die is homo!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, dan kan het KlowJow niet zijn geweest.
PietVerdriet?
Jij hebt een Bubba-complex!quote:
Maar Floripas is ook een man.quote:
Ik regelde een unban voor je natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
Remlof kan niet unbannen, doei.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik regelde een unban voor je natuurlijk.
Ik heb Remlof verleid en zo hevige SM gebruikt dat hij je unbande
Ik geef hem/haar nog steeds het voordeel van de twijfelquote:
Jij weet wie ik ben, malle.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geef hem/haar nog steeds het voordeel van de twijfel
Volgens mij is het een kerel. Tenminste dat dacht ik de eerste keer dat ik in POL langskwamquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zoals met Lucille zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ey! Het gaat hier niet over mijn tulpje. Ik ben bovendien op een meet geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kerel. Tenminste dat dacht ik de eerste keer dat ik in POL langskwam![]()
Wanneer ga je weer eens met Arma op de vuist? Dat was best vermakelijk.quote:
En dan weer een banaanvraag van jou tegemoet zien? Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens met Arma op de vuist? Dat was best vermakelijk.
Bestaat HO echt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ey! Het gaat hier niet over mijn tulpje. Ik ben bovendien op een meet geweest.
That'll be the day.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dan weer een banaanvraag van jou tegemoet zien? Ik dacht het niet.
Ik snap na twee dagen pas dat hier ban-aanvraag staat en niet banaan-vraagquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dan weer een banaanvraag van jou tegemoet zien? Ik dacht het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |