bhoer?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Word b(h)oer.
Ja, een B-hoer, bijdehandte slet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:32 schreef L-IS het volgende:
[..]
bhoer?
mensen die slim denken te zijn maar zelf het iq van een bosmongool hebben.
doe je toch snel verzinnen in 3 minutenquote:
Waarom zou een jongere anders gaan werken, omdat ie van zn 15e tot zn 65e wil werken? Tuurlijk voor 't geld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:40 schreef flipster112 het volgende:
Werk zelf ruim 10 jaar in de horeca; verschillende baantjes gehad, maar de laatste 5 jaar meestal achter de bar gestaan. In mijn huidige baan neem ik ook personeel aan, maar ik zou jou nooit accepteren; aangezien je jong bent en te weinig ervaring hebt. Verder staat me niet aan dat je alleen maar voor de zomer een baan wil hebben; je hebt zeker een half jaar inwerktijd nodig om goed en volledig mee te kunnen draaien met de ervaring die jij hebt.
Wat ik graag wil horen is als ik met iemand een gesprek heb: een goede uitleg van waarom je bij ons wil komen werken, en niet als antwoord zoiets als "leek me leuk" of "geld nodig" of "het is gezellig hier", maar iets in de trant van dat je weet hoe het loopt in deze tent, wat wij graag willen uitstralen, en aanbieden en dat jij je hierbij thuisvoelt.
Overigens zou je het altijd wel bij die grote ketens kunnen proberen; vander Valk ed. Daar worden nog wel jonge mensen aangenomen. Anders is het uitzendbureau geen slechte keuze.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:01 schreef spanishgirl het volgende:
In wat voor sector zoek je een baantje?
In de prostitutie?quote:En ik heb wél ervaring met achter de bar staan (niet met bedienen zelf, maartoch), ben echt vet lang beschikbaar..
Of door je ultieme lelijkheidquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:46 schreef Liefste. het volgende:
Ik word ook nooit aangenomen. Zelfs niet bij de C1000. Ik houd me dan altijd maar voor dat het komt door mijn te hoge intelligentie.
Wel eens meegemaakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nah, volgens mij ben ik best neukbaar.
Bij uitzendbureau's werkt dat zelfs nog beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef Hagelkaas het volgende:
Je moet overigens wel langs gaan bij de winkel zelf hé, een een beetje opdringen kan nooit kwaad. Meerdere malen mailen, meerdere malen langskomen, formulieren invullen etc. Ook als ze zeggen 'we bellen je nog over de uitslag', gewoon de volgende dag terugbellen.
we wachten op de pics.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nah, volgens mij ben ik best neukbaar.
maar het gaat om volle borden, zonder tapverlies of rekenfouten en mèt een glimlach...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef Oksel het volgende:
Dat je niets kan maakt niet uit, binnen een dag kan elke debiel 3 borden vasthouden.
Haar stress is haar probleem. Jij wilt weten wat er aan je schort, en je kunt ze maar beter meteen duidelijk maken dat ze er geen doekjes om moeten winden. Daar hebben ze op lange termijn zelf ook baat bij. Mailtje moet je niet doen, àls je al antwoord krijgt, weet je niet wat de gemoedstoestand was waarin het geschreven is. Gewoon binnenlopen en op het ergste rekenen, dan valt 't altijd mee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Liebe het volgende:
btw: reden vragen.. ? Dat enge mens nog een keer aanspreken? Liever niet, ik zou haar een mailtje kunnen sturen, uiteraard. Maar ze leek me al gestresst genoeg,
Nah gewoon doorgaan, ik heb ook bijna een jaar geen werk gehad (behalve als uizendkracht) Oke is was mss soms wel eens te beroerd om te solliciteren, maar heb nu wel een hele leuke (bij)baan. Dus gewoon doorgaan dan komt er vanzelf wel ietsquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef Liebe het volgende:
Bedankt voor de steun. Ik vind het vooral heel stoer van jullie, zo achter je pc een klein meisje proberen zich rot te laten voelen.
Met m'n uiterlijk is niks mis hoor, of naja, ik ben geen verminkte dwerg oid. Ik baal gewoon, als jullie es wisten hoeveel moeite ik er voor doe. Maar eigenlijk heb ik gewoon veel te veel hoop. Elke keer ga ik er stiekem van uit dat ik toch wel aangenomen word (misplaatst zelfvertrouwen :p?)
En ja, een baantje in de vakantie om iets te doen te hebben, natuurlijk, het geld is een fijne bijkomstigheid, ik sta vrijwillig achter de bar in een voetbalkantine, maar aangezien het seizoen enz is afgelopen houdt dat nu ook op. Vriendinnen gaan allemaal lang op vakantie of hebben een baan, en de rest woont te ver weg om regelmatig te zien. Verder is het toch wel een beetje voor het geld want ik ben te blut om leuke dingen te gaan doen :p. En het leek me een goede mogelijkheid om gewoon mensen te leren kennen ofzo.
Maar a la, de meeste mensen hier schijnen vooral grappig te willen doen, mensen die wel poging tot opvrolijken doen: thx.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |