abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56501748
Ik ben in het trotse bezit van dit shirt:

Ontworpen door Rufus voor de Fashion Against Aids campagne voor H&M.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_56524083
Gewoon bij de plaatselijke H&M te koop?
pi_56525434
Ja, al komt die van mij uit Ljubljana, Slovenië. Daar was ik vorige week op excursie.
Dus als ze het daar hebben, kan je het hier zeker vinden!
Wel snel zijn, limited oplage.
pi_56565654
Klopt het dat Rufus laatst een concert in Nederland heeft gegeven of nooit gaat geven ?
Fokken! en terug komen is nou toevalig een van mijn specialiteiten
Mijn Miranda zegt dat ook altijd pa zegt ze zo als jij kan fokken ! aah fijn zo fok! ik he,
pi_56566465
Hij heeft in 2007 twee concerten gegeven.
pi_57728452
Blijf hopen dat Rufus weer naar ons land komt. De komende maanden (april - juli) is hij héél veel in Europa met solo-shows. Maar een Nederlandse datum komt er maar niet bij...
pi_57801535
Als Rufus nog eens naar Nederland komt, ga ik er ook eens heen. Ik luister steeds vaker naar Release The Stars en het is een soort groeibriljantje. Muzikaal en melodieus is het erg rijk en prettig om naar te luisteren. Ik word langzamerhand een beetje fan.
pi_57896865
Even reclame maken voor zuslief. Martha Wainwright komt namelijk eind mei kort naar Nederland!
Nieuwe plaat van mevrouw Wainwright staat voor juni op de planning!
  maandag 7 april 2008 @ 21:59:48 #109
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_57898300
Het grappige met die twee is dat ik Rufus wel trek, maar Martha juist niet... Is dat veelvoorkomend onder de fans of sta ik een beetje alleen hierin?
pi_57914320
Zeker niet, ik heb dat ook. Haar backing vocals zijn ok, maar die soloplaat van haar vind ik niet veel aan.
pi_58318500
Vrijdag 02 mei 2008 zend de NPS om 16.05 in het Uur van de wolf de documentaire ´All I want´ uit.
Zeker de moeite waard om eens te bekijken.

Het schijnt dat mr. Wainwright op dit moment alweer aan een nieuwe docu werkt. Ben benieuwd!
pi_58418805
Mooie docu, inderdaad. Is alweer lang geleden dat ik 'm gezien heb. Moet ik weer eens gaan kijken... Goed idee voor een verloren moment in 'n weekend.
Als je de docu nog niet kent, moet je zeker even naar het Uur van de Wolf kijken!
pi_58441184
Shit! Ik kwam er net te laat achter! De laatste 10 minuten nog wel gezien, maar ik wil graag de rest zien.. Weet iemand of het ergens online staat?
pi_58441806
Hij is zowieso op dvd te koop. Wel een aanrader, want er zit veel livemateriaal en andere pret in. Hij was een tijdje voor 9 euro te koop...
pi_58451268
Jup, paar maanden geleden nog bij Van Leest zien liggen in R´dam. Heb ´m zelf overigens bij Amazon gehaald.
Zeker de moeite waard.
pi_58490439
De DVD is nog steeds verkrijgbaar; bij Bol.com heb je 'm voor ¤ 8,99...
Zeker doen; is een mooie DVD!
  maandag 5 mei 2008 @ 21:50:59 #117
145257 Sprouts
Groente
pi_58500160
Hè wonderlijk! Paar maanden geleden hadden we hier nog een discussie over het feit dat de dvd uit de handel leek te zijn genomen. Nu heeft Bol.com 'm weer zo te zien! Menschen, profiteert ervan!
pi_58505207
Tja, was ook verrast. Komt overigens wel vaker voor; als de voorraad van een titel op raakt is die tijdelijk niet meer verkijgbaar. Om daarna repriced terug te komen. Dat is hier dus ook het geval.
Alleen maar goed, deze docu mag best voor het nageslacht worden bewaard!
pi_72935183
Ondertussen is er een live plaat en dvd uit. Concert is goed, al had ik persoonlijk wel zonder het geklef met Rufus' vriend kunnen leven. Cd is zowieso prachtig. 'Milwaukee at Last' is de titel, in uw betere platenzaak te vinden.
pi_72946175
quote:
Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ondertussen is er een live plaat en dvd uit. Concert is goed, al had ik persoonlijk wel zonder het geklef met Rufus' vriend kunnen leven. Cd is zowieso prachtig. 'Milwaukee at Last' is de titel, in uw betere platenzaak te vinden.
Goeie tip, staat op het verlanglijstje er bij
  zondag 20 september 2009 @ 20:57:33 #121
88233 Steve
Still the best.
pi_72946825
Rufus.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_73009515
Ik heb Rufus een beetje links laten liggen de laatste tijd.
Moet ik nodig weer 's even naar luisteren.
pi_76368670
*schop!*

Hoezee! Rufus z'n nieuwe album is bijna klaar!
Op http://www.rufuswainwright.com/ is het volgende te lezen:
quote:
Rufus' eagerly anticipated forthcoming album, 'All Days Are Nights: Songs for Lulu,' is in the stage of completion now, with release set for Spring of 2010.
Nog wat info over het nieuwe album:
quote:
"Time to spread Holiday Cheer so we thought we'd tell you a little something about the new album from Rufus Wainwright. It's titled All Days Are Nights: Songs For Lulu. Can you figure out what this all means? It will be a collection of Rufus-penned piano and voice songs, some of which you might have heard on tour this past year but sounding nothing like this! It is set for release in the Spring of 2010, with more details and some video clips to follow early in the new year."
pi_77129508
Rufus heeft een solotour in de UK in april. Hopelijk steekt hij het kanaal over om ook hier te spelen..!
pi_77135021
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:45 schreef Michiel72 het volgende:
Rufus heeft een solotour in de UK in april. Hopelijk steekt hij het kanaal over om ook hier te spelen..!
Dat hoop ik ook, want ik wil hem wel eens live zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')