Brenda is zelf opgestapt. Ze kon een baan krijgen met meer uren. Zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef blomst het volgende:
Waarom is brenda ontslagen?

Wow, bij mij gaat hij er nou pas overquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Ning het volgende:
En daar gaat de bal van Dennis
[afbeelding]

Scan, ga jij me nu vertellen dat DGK wel niveau heeft? Ze schelden elkaar verrot, schoppen, slaan, rollen in de kots, dus waar hebben het over? Ik post omdat ik het leuk vind, jij toch ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan niet.
Blijf jij dan maar lekker heel erg veel posten over een programma dat je absoluut geen niveau vindt hebben.

een voetbal of please please een van zijn ballen bij zijn scrotum?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Ning het volgende:
En daar gaat de bal van Dennis
[afbeelding]

huub heeft hem er een 2de keer over over het hek geschopt. En de bal werd weer terug geschopt door iemand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow, bij mij gaat hij er nou pas over

Hij loopt de hele dag met zijn handen in zijn zakken, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef itsme het volgende:
[..]
een voetbal of please please een van zijn ballen bij zijn scrotum?![]()

Ach, dat zei Brian 7 minuten daarvoor,quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Ik zie hem niet?
Dat was anderhalf uur geleden.

Hij houdt ze inderdaad de hele dag vast. Is bang dat ze gestolen worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij loopt de hele dag met zijn handen in zijn zakken, dus dat gaat hem niet worden.![]()

Ze filmen volkomen terecht Lieke, huppeltje is de figurant.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef linda25 het volgende:
waarom filmen ze alleen huub,. is zo saai![]()

Zal wel weer aan mij liggen dan, maar ik vind het wel mooi. Lieke begint steeds leuker te worden. In het begin was ze nogal bazig enzo, maar dat is behoorlijk weg. En Huub wordt zo langzamerhand volgens mij echt verliefd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef linda25 het volgende:

Nou wie wil er nu zo een bal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij houdt ze inderdaad de hele dag vast. Is bang dat ze gestolen worden.

saaai.... ik vind hun altijd leuk saampies.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef linda25 het volgende:

Bazig is verkeerd uitgedrukt. Het kostte haar moeite om huppeltje duidelijk te maken dat alleen op basis van vertrouwen en gelijkwaardigheid succesvol kan worden samengewerkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer aan mij liggen dan, maar ik vind het wel mooi. Lieke begint steeds leuker te worden. In het begin was ze nogal bazig enzo, maar dat is behoorlijk weg. En Huub wordt zo langzamerhand volgens mij echt verliefd.

Lieke is inderdaad een topwijf en erg goed bezig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer aan mij liggen dan, maar ik vind het wel mooi. Lieke begint steeds leuker te worden. In het begin was ze nogal bazig enzo, maar dat is behoorlijk weg. En Huub wordt zo langzamerhand volgens mij echt verliefd.

Eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef Desii het volgende:
[..]
saaai.... ik vind hun altijd leuk saampies.
Ik heb 1000x liever hun op de streams, als 1 vd andere

ik ook, als ik de andere gesprekken volg dan vind ik dat ik me echt opoffer voor een verslag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:08 schreef Desii het volgende:
[..]
saaai.... ik vind hun altijd leuk saampies.
Ik heb 1000x liever hun op de streams, als 1 vd andere

Fons doet graag of hij heel aardig is voor John de Mol, maar de realiteit is:quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. En omdat RTL als een soort 'etalage' voor DGK fungeert zullen ze bij toekomstige verkopen naar buitenland wel een paar centjes voor bewezen diensten krijgen.

en nu welquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nog hoop, ze heeft haar 24 uur nog niet ingetrokken.

Doe eens even normaal zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:16 schreef burtbeej het volgende:
Kankerhoer kankerhoer kankerhoer

en hij reageert zo enthousiastquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef beequeen het volgende:
WB lag dus weer te slapen op de bank.

Dan is blijven of gaan natuurlijk een groot dilemma.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Walg, walg. Volgens Natasia zijn B+A een soort Cheyenne en Jairo voor haar ......
[afbeelding]

alleen laat ze deze niet in de steekquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
WB en A zijn een soort Yenne en Yairo voor Natasja.![]()

Mooi compliment voor d´r kinderen, gisteren zei ze nog dat ze niks aan A en B had..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
WB en A zijn een soort Yenne en Yairo voor Natasja.![]()

Trek die fles open en proost samen met mij op Yenne en Yairo. De bitch blijft, en die kids hebben nog even rust.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan is blijven of gaan natuurlijk een groot dilemma.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |