1 vond ik bijzonder gaaf, 2 is ook kicken maar heb ik iets te vaak gezien en ik weet niet zeker of ik 3 ooit gezien heb...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je van lekkere ongecompliceerde dikke actie houdt wel. Wat vond je van de vorige Die Hards?
Succes met de bende morgen, veel plezier met winkelen en voor nu: welterustenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:44 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm ik ga maar eens naar bed... morgen komt mn moeder hier, en tis een grote teringzooihoudt in morgenochtend opruimen.....
![]()
Daarna fijn met mammie winkelen hoop ik, misschien sleep ik nog wel wat moois in de wacht
Altijd maken.... je weet maar nooit of je m toevallig haalt maar dan ben je er wel mooi vanaf!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
Owh btw, help mij eens met beslissen.
Situatie: morgen tentamen, niet geleerd.
Optie 1: wel gaan. Weinig slapen, hopen dat ik veel goed gok/invul en het met veel mazzel haal, maar door m'n slaapgebrek 's middags niet meer goed kunnen leren.
Optie 2: niet gaan, meer slapen, en 's middags nog redelijk kunnen leren voor m'n vakken van volgende week.
Ik neig zelf naar twee, maar ik vind het dan zo zonde als ik een kans verneuk (en vlak na de intro waarin ik mentor ben en 10 dagen ga stappen dan moet herren)...
Wanneer zijn die eerste vakken van volgende week?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
Optie 1: wel gaan. Weinig slapen, hopen dat ik veel goed gok/invul en het met veel mazzel haal, maar door m'n slaapgebrek 's middags niet meer goed kunnen leren.
Optie 2: niet gaan, meer slapen, en 's middags nog redelijk kunnen leren voor m'n vakken van volgende week.
Ik neig zelf naar twee, maar ik vind het dan zo zonde als ik een kans verneuk (en vlak na de intro waarin ik mentor ben en 10 dagen ga stappen dan moet herren)...
Nu naar bed, morgen wel je tentamen maken en daarna gewoon leren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Mikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |