Ik bèn aan het werk, ik zit te programmeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Bastard het volgende:
Anders ga je eens aan het werk ipv met je lamlendige bek voor de discovery channel te hangen!
jammer dat die er niet van kon genietenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:38 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen over die reclame wat je wil, maar de docu an sich is schijnbaar best goed. Hij heeft er iig een hoop prijzen mee in de wacht gesleept
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Het enige goeie aan die kerel is, is dat-ie dood is.
Oh ja; 'Animals rule!'
Tyfushippie!
Grizzly Man, die altijd met de beren speelt, maar nu opgegeten isquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wie is die kerel dan?
Past wel bij Discovery, die herhalen alles toch altijd 100xquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
Die docu is toch al 10 keer op tv geweest ofzo?.
Timotyh treadwellquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Wie is die kerel dan?
Jawel hoor! Ze vonden hem heerlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Timotyh treadwell
http://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_Treadwell
Zo'n slechte steve irwin kloon die helemaal gek was op beren. Maar zij niet zo op hem.
De beren werden hem gewoon een beetje zat denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Overigens is de docu zeker wel interessant. Dan wordt echt duidelijk hoe enorm hij de realiteit uit het oog verloren was. Alleen de reclame ervoor is idd extreem irritant. Echt bijna elk reclameblok komt het wel langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |