Ik heb 2 jaar geleden een auto gekocht voor 950 euri, tot nu toe twee APK's gehad:
1ste: voorremmen compleet vervangen, de schijven waren zo dun als papier, lager stuk maar verder vrij aardig: 450 euro ongeveer
paar maanden geleden:
klevende achterrem, gast in draagbalk dichtlassen en nog wat kleine dingen + olie en filter vervangen: ong 350
Dus het kost telkens een paar centen, maar ik weet tenminste zeker dat de remmen nog goed voor elkaar zijn. En ondanks de APK ben ik daar bij een andere goedkope ocasion dus niet zo zeker van, aangezien de eerste APK bij deze gelijk remmen vervangen moesten worden!
Moet binnenkort wel de distributiesnaar vervangen denk ik (of rsisoco nemen dat ie knapt, maar dan kan je die auto helemaal weggooien), en luchtfiler wordt het ook wel tijd voor. Iik heb ook problemen met optrekken uit lage toerentallen, dus als ik 1 van de vorige posten eens lees zou ik de bougiekabels wel eens mogen vervangen? Lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)