abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:22 #51
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50965831
Ik heb 2 jaar geleden een auto gekocht voor 950 euri, tot nu toe twee APK's gehad:
1ste: voorremmen compleet vervangen, de schijven waren zo dun als papier, lager stuk maar verder vrij aardig: 450 euro ongeveer
paar maanden geleden:
klevende achterrem, gast in draagbalk dichtlassen en nog wat kleine dingen + olie en filter vervangen: ong 350

Dus het kost telkens een paar centen, maar ik weet tenminste zeker dat de remmen nog goed voor elkaar zijn. En ondanks de APK ben ik daar bij een andere goedkope ocasion dus niet zo zeker van, aangezien de eerste APK bij deze gelijk remmen vervangen moesten worden!

Moet binnenkort wel de distributiesnaar vervangen denk ik (of rsisoco nemen dat ie knapt, maar dan kan je die auto helemaal weggooien), en luchtfiler wordt het ook wel tijd voor. Iik heb ook problemen met optrekken uit lage toerentallen, dus als ik 1 van de vorige posten eens lees zou ik de bougiekabels wel eens mogen vervangen? Lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_50966021
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Als ik >400 km per week rij, izit ik toch liever in een goede en veilige auto.

Voor de rest natuurlijk met je eens. Alhoewel een wat nieuwere auto net iets mooier oogt.
Iedereen zit tegenwoordig in zo'n goede en veilige auto, die zijn wel weer wat zwaarder en knallen wat harder tegenelkaar.


In mijn veel minder stevige budget ding ga ik zulke confrontaties 't liefst uit de weg
pi_50966228
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Iedereen zit tegenwoordig in zo'n goede en veilige auto, die zijn wel weer wat zwaarder en knallen wat harder tegenelkaar.


In mijn veel minder stevige budget ding ga ik zulke confrontaties 't liefst uit de weg
Mijn Peugeot 205 zal ook wel niet zo heel veel botsingen overleven.

Maar toch vind ik het op zich wel handig dat als ik mijn rem indruk ik niet veel later ook stil sta. En als ik het stuur draai dat de auto niet rechtdoor gaat. Dat soort dingen.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:26:18 #54
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50966288
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]
handig dat als ik mijn rem indruk ik niet veel later ook stil sta. En als ik het stuur draai dat de auto niet rechtdoor gaat.
Het helpt wel in het vermijden van het raken van ander verkeer als aan die voorwaarden voldaan wordt ja
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')