quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Gelieve niet in te gaan op mijn DVD-keus.![]()
Goede film inderdaad. (Ja, ik kijk ook andere dingen dan Harry Potter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:17 schreef MASD het volgende:
ik had laatst a clockwork orange besteld en hij was gewoon op tijdmisschien hebben ze het daar niet zo op harry potter?
niet meer dan terecht natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:17 schreef MASD het volgende:
misschien hebben ze het daar niet zo op harry potter?
tof lijstjequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goede film inderdaad. (Ja, ik kijk ook andere dingen dan Harry Potter.) Schijnt lange tijd 'banned' te zijn geweest in Ierland. Ah, zelfs tot 2000, zie ik. http://en.wikipedia.org/wiki/Banned_films
Mensen die de serie boeken niet hebben gelezen moeten geen oordeel vellen over Harry Potter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:31 schreef Hijacking het volgende:
kerel je bent 21 harry potter vind je het gek dat ze hem niet versturen ze denken dat er een fout zal zijn in de bestelling
Kerel, ik ben geen kerel. En sorry, ik kijk soms gewoon graag kinderfilms.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:31 schreef Hijacking het volgende:
kerel je bent 21 harry potter vind je het gek dat ze hem niet versturen ze denken dat er een fout zal zijn in de bestelling
ik heb 1 en 2 gelezen maar om nou te zeggen dat het een volwassen boek isquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mensen die de serie boeken niet hebben gelezen moeten geen oordeel vellen over Harry Potter.
Ow meisje dan ach jah ieder zn ding maar hequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kerel, ik ben geen kerel. En sorry, ik kijk soms gewoon graag kinderfilms.
De eerste twee boeken zeker niet, inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 gelezen maar om nou te zeggen dat het een volwassen boek is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |