The Luciferian conspiracy:quote:
Esau hated Jacob and swore he would kill him (Genesis 27:41). But God loved Jacob and hated Esau, calling his descendants "The race the Lord will never forgive" (Romans 9:13; Genesis 12:3; Malachi 1:1-5). Esau compounded his sin by intermarrying Canaanite and Hittite Serpent seed of Cain's line, whose genealogy is not on the Book of Life as they are not related to Adam. Read the Talmud which concurs with the Bible that "Edom is in Jewry".quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Knarf het volgende:
Waar slaat dat stukje over romeinse cijfers op?
Aangezien die cijfers ouder zijn dat "de openbaringen van Johannes", zie ik niet wat dit met elkaar te maken heeft.
En ik zou graag een bron krijgen over wat 'de dag van de arbeid' met Weishaupt te maken heeft.
Ja en. Geen antwoord dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Esau hated Jacob and swore he would kill him (Genesis 27:41). But God loved Jacob and hated Esau, calling his descendants "The race the Lord will never forgive" (Romans 9:13; Genesis 12:3; Malachi 1:1-5). Esau compounded his sin by intermarrying Canaanite and Hittite Serpent seed of Cain's line, whose genealogy is not on the Book of Life as they are not related to Adam. Read the Talmud which concurs with the Bible that "Edom is in Jewry".
The "Red Sea" is so-named after Edom. Mayer Amschel Bauer honored his father Esau by changing his family name to "Rothschild", or "Red Shield". The founder of the House of Rothschild drew up plans for the creation of the Illuminati and one world government, entrusting Adam Weishaupt with its organization and development.
http://www.biblebelievers.org.au/nl099.htm
De Black Pope achter de schermen bedoel je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Neeee.
Prins Charles is niet de antichrist.
De paus is de antichrist.
Okéquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee dat is zijn uitvoerend hulpje, de militaire/strategische tak. Ik denk dat hij qua gezag net onder de witte paus staat.
Nee wij kunnen absoluut niets doen. Wat ik heb gedaan met wakker worden is me bekeren tot God aangezien ik geloof dat de bijbel dit alles al lang vantevoren voorspeld heeft en dat HIj de enige uitweg is. Ik geloof absoluut niet dat er ook maar de kleinste kans is dat mensen dit systeem zelf omver zullen kunnen werpen, de grootte, complexiteit, vernuftigheid van het complot en het grote onbenul ervan in de wereld sluiten dat uit. En Marcel Messing preekt in principe precies hetzelfde als wat de mensen waar hij op tegen is in geloven, evolutie van het menselijke bewustzijn naar goddelijkheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:06 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Oké
maar het gaat m.i. meer over wat wij willen, dan wat zo'n enge man wil. Wij kunnen de wereld absoluut positief beinvloeden.. willen we het ook?
Aangezien we nu bezig zijn met wakker worden.. (THNX MARCEL MESSING!!!)
Ik denk dat iedereen persoonlijk zijn weg kan vinden naar God, of dat nou Allah is of de God van de bijbel. M.I. staat God daar nog weer ver bovenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee wij kunnen absoluut niets doen. Wat ik heb gedaan met wakker worden is me bekeren tot God aangezien ik geloof dat de bijbel dit alles al lang vantevoren voorspeld heeft en dat HIj de enige uitweg is. Ik geloof absoluut niet dat er ook maar de kleinste kans is dat mensen dit systeem zelf omver zullen kunnen werpen, de grootte, complexiteit, vernuftigheid van het complot en het grote onbenul ervan in de wereld sluiten dat uit. En Marcel Messing preekt in principe precies hetzelfde als wat de mensen waar hij op tegen is in geloven, evolutie van het menselijke bewustzijn naar goddelijkheid.
Juist over het christendom heb ik briljante verhalen gehoord.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Die complottheoriën hebben mij naar de bijbel gebracht en me daarmee een vredelievende christen gemaakt. Je ermee bezig houden hoeft niet tot diepe haat en genocide te leiden, veel waarschijnlijker is precies het tegenovergestelde.
Hoe bedoel je overgenomen is?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Juist over het christendom heb ik briljante verhalen gehoord.Wat een onlogische keuze om bij het christendom uit te komen, aangezien er genoeg bewijzen beschikbaar zijn dat de bijbel overgenomen is.
Ik vind dit een beetje, op voorhand zeggen dat iets niet bestaat; je kop in het zand steken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:52 schreef _stilte het volgende:
De illuminati hebben helemaal nergens macht over. Dergelijke ongefundeerde complottheoriën over machtspelletjes e.d. hebben miljoenen joden in de veertiger jaren het leven gekost. Houd je daarom a.u.b. met iets anders bezig. De complotdenkers hebben nu nog geen macht (godzijdank), maar als ze dat wel krijgen zou dat tot diepe haat kunnen leiden en genocide.
Een complot in een complot, dus?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
The Illuminati is een hoax dat is bedacht door de communisten en dat wordt gebruikt als wapen om de kapitalisten mee te demoniseren.
Als je een bewering doet over een complot dan moet je met bewijzen komen. Niet met motieven. Als iemand een goed motief heeft om een moord te plegen, hoeft dat nog niet te betekenen dat diegene de moordenaar is. Als je een hele groep (joden, vrijmetselarij e.d.) gaat beschuldigen, zou het zelfs makkelijker moeten zijn om bewijzen te vinden. Ik vind sommige complottheoriën moddersmijterij en het neigt naar discriminatie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje, op voorhand zeggen dat iets niet bestaat; je kop in het zand steken.
Realiteit check: geld is macht.
Jij en ik hebben geen van beide.
Als je een waterdicht verhaal weg wil zetten ben je bezig met een heel nieuw paradigma uit te leggen en dat kost meer dan een forumpost...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef _stilte het volgende:
[..]
Als je een bewering doet over een complot dan moet je met bewijzen komen. Niet met motieven. Als iemand een goed motief heeft om een moord te plegen, hoeft dat nog niet te betekenen dat diegene de moordenaar is. Als je een hele groep (joden, vrijmetselarij e.d.) gaat beschuldigen, zou het zelfs makkelijker moeten zijn om bewijzen te vinden. Ik vind sommige complottheoriën moddersmijterij en het neigt naar discriminatie.
Ik kan meer dan 40 complotzaken opnoemen (niet uit mijn hoofd hoor, maar uit een boek) waar geen noemenswaardig bewijs voor is. Noem mij es 3 voorbeelden van complottheoriën die achteraf waar bleken te zijn. Of nou ja... eentje is eigenlijk ook al goed.
Voor mij is het ook onbegonnen werk. En je maakt een grote kans dat het niet eens klopt ook. Daarom ga ik ook niet met modder lopen smijten naar groepen. De meeste complottheoriën zijn zo groot en betrekken er zoveel mensen in, dat het echt wonderbaarlijk is dat niemand zijn mond opendoet. Je kan ook anoniem mensen beschuldigen natuurlijk. Maar kom dan wel met bewijzen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je een waterdicht verhaal weg wil zetten ben je bezig met een heel nieuw paradigma uit te leggen en dat kost meer dan een forumpost...
Als je echt geïnteresseerd bent zou je ook vragen kunnen stellen hoe het dan zit. Het stuurloos proberen te bewijzen is tot nu toe voor mij onbegonnen werk gebleken.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:21 schreef _stilte het volgende:
[..]
Voor mij is het ook onbegonnen werk. En je maakt een grote kans dat het niet eens klopt ook. Daarom ga ik ook niet met modder lopen smijten naar groepen. De meeste complottheoriën zijn zo groot en betrekken er zoveel mensen in, dat het echt wonderbaarlijk is dat niemand zijn mond opendoet. Betrokkenen kunnen ook anoniem mensen beschuldigen natuurlijk. Maar kom dan wel met bewijzen.
Maar er zijn gigantisch veel mensen die hun mond opendoen. De puzzel is alleen zó gigantisch complex, dat er maar weinig zijn die hem geheel op weten te lossen. Zodra je dat gedaan hebt, blijk je in een totaal nieuw paradigma te leven waar je hele boeken voor nodig hebt om het in 1 x uit te leggen en onomstotelijk te bewijzen. Dat gaat dus niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:21 schreef _stilte het volgende:
[..]
Voor mij is het ook onbegonnen werk. En je maakt een grote kans dat het niet eens klopt ook. Daarom ga ik ook niet met modder lopen smijten naar groepen. De meeste complottheoriën zijn zo groot en betrekken er zoveel mensen in, dat het echt wonderbaarlijk is dat niemand zijn mond opendoet. Je kan ook anoniem mensen beschuldigen natuurlijk. Maar kom dan wel met bewijzen.
Je mond opendoen is één ding, maar iets zinnigs zeggen, met harde bewijzen is iets anders. Voor Hitler bijv. aan de macht kwam, waren er gigantisch veel mensen die de joden van het e.e.a. beschuldigden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar er zijn gigantisch veel mensen die hun mond opendoen. De puzzel is alleen zó gigantisch complex, dat er maar weinig zijn die hem geheel op weten te lossen. Zodra je dat gedaan hebt, blijk je in een totaal nieuw paradigma te leven waar je hele boeken voor nodig hebt om het in 1 x uit te leggen en onomstotelijk te bewijzen. Dat gaat dus niet zo makkelijk.
Met modder smijten is nooit goed nee. Maar ik geloof niet dat historische feiten op een rijtje zetten hetzelfde is als modder smijten. Net zoals dat iemands schuld bewijzen ook geen modder smijten is, maar simpelweg de waarheid boven tafel halen. Als je dat doet blijken er inderdaad groepen te zijn waarin zich mensen bevinden (lang niet de hele groep!!!) die zich schuldig maken aan allerlei zaken die het daglicht niet verdragen.
Hoe jij het nu brengt, zou ik me eigenlijk wel kunnen voorstellen dat er inderdaad 'iets' aan de hand geweest moet zijn met de Joden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:30 schreef _stilte het volgende:
[..]
Je mond opendoen is één ding, maar iets zinnigs zeggen, met harde bewijzen is iets anders. Voor Hitler bijv. aan de macht kwam, waren er gigantisch veel mensen die de joden van het e.e.a. beschuldigden.
Bij een puzzel weet je van te voren wat de uitkomst zal zijn. Bij een complot kun je niet zeggen: ik denk dat groep A (of personen uit die groep) deze dingen in het geheim deed om dit te bereiken, ik 'puzzel' net zolang door tot het bewijs rond is. Het zou namelijk kunnen zijn dat groep A helemaal niet de geheime dingen deed waarvan jij ze verdenkt. Historische feiten op een rijtje zetten is inderdaad niet verkeerd, zolang je maar objectief blijft. Helemáál objectief kun je niet zijn natuurlijk, maar menig complotdenker doet er alles aan om een bepaalde groep of segmenten ujit die groep in het verkeerde daglicht te zetten. Natuurlijk zijn er in het verleden verschrikkelijke dingen gebeurd, deze worden door niemand ontkent. De schuldigen zijn allang bekend, maar sommige andere groepen 'zitten er dan weer achter' volgens complotdenkers. Het is nog nooit gebeurd dat er tienduizenden doden gevonden werden uit een recent verleden waarvan niemand afwist wie ze vermoord hadden.
Oke. Ik acht als hoofdschuldige het instituut vaticaan. Het vaticaan is bekend als een instituut met miljoenen doden op haar geweten. Dat hoef ik denk ik niet te bewijzen aan jou. Het vaticaan verdenken van een complot om de wereld onder haar gezag te krijgen lijkt me niet zo heel vergezocht, aangezien zij zichzelf gekroond heeft tot soverein heerser van de wereld, en hetzelfde probeerde te bereiken in de middeleeuwen, tot de reformatie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:30 schreef _stilte het volgende:
[..]
Je mond opendoen is één ding, maar iets zinnigs zeggen, met harde bewijzen is iets anders. Voor Hitler bijv. aan de macht kwam, waren er gigantisch veel mensen die de joden van het e.e.a. beschuldigden.
Dat hoeft niet per se. Als ik jou een hoop stukjes geef zonder de doos met de gehele afbeelding, weet je niet wat de uitkomst zal zijn.quote:Bij een puzzel weet je van te voren wat de uitkomst zal zijn.
Dit hoeft dus niet zo te zijn. Je kan ook blijven zoeken naar antwoorden op vragen, en uiteindelijk op groep A terechtkomen als enige mogelijke verantwoordelijke.quote:Bij een complot kun je niet zeggen: ik denk dat groep A (of personen uit die groep) deze dingen in het geheim deed om dit te bereiken, ik 'puzzel' net zolang door tot het bewijs rond is. Het zou namelijk kunnen zijn dat groep A helemaal niet de geheime dingen deed waarvan jij ze verdenkt.
Ik heb dus zelf geprobeerd inderdaad zo objectief, onbevooroordeeld en onbevooroordeeld antwoorden op vragen te vinden. Dat is de enige manier waarop je de feiten boven water kan krijgen denk ik.quote:Historische feiten op een rijtje zetten is inderdaad niet verkeerd, zolang je maar objectief blijft. Helemáál objectief kun je niet zijn natuurlijk, maar menig complotdenker doet er alles aan om een bepaalde groep of segmenten ujit die groep in het verkeerde daglicht te zetten.
Inderdaad geloven complotdenkers in een grotere agenda.quote:Natuurlijk zijn er in het verleden verschrikkelijke dingen gebeurd, deze worden door niemand ontkent. De schuldigen zijn allang bekend, maar sommige andere groepen 'zitten er dan weer achter' volgens complotdenkers. Het is nog nooit gebeurd dat er tienduizenden doden gevonden werden uit een recent verleden waarvan niemand afwist wie ze vermoord hadden.
Dat vind jij diep gaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een complot in een complot, dus?
Gaat wel erg diep.
Het is misschien de vraag wat je onder complot verstaat. Volgens mij kun je pas van een complot spreken als er sprake is van een verborgen agenda. Het Vaticaan heeft in het verleden zeker bloed aan de handen gehad, maar volgens mij staken ze niet onder stoelen of banken dat ze de wereld wilden leiden. Dit zeg je zelf immers ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke. Ik acht als hoofdschuldige het instituut vaticaan. Het vaticaan is bekend als een instituut met miljoenen doden op haar geweten. Dat hoef ik denk ik niet te bewijzen aan jou. Het vaticaan verdenken van een complot om de wereld onder haar gezag te krijgen lijkt me niet zo heel vergezocht, aangezien zij zichzelf gekroond heeft tot soverein heerser van de wereld, en hetzelfde probeerde te bereiken in de middeleeuwen, tot de reformatie.
Begrijp ik goed dat je zegt dat joden alleen gestorven zijn zodat Israel gemaakt kon worden, wat weer reden is voor een Derde Wereldoorlog? Daarmee insinueer je dus dat nazi's en geallieerden samenspeelden en elkaar afslachtten (niet alleen soldaten maar ook hoge heren als Hitler verloren het leven) zodat er later genoeg reden zou zijn om alle moslims om zeep te helpen. Ik denk dat er makkelijkere manieren zijn om moslims uit te roeien. Israel is in het verleden trouwens al aangevallen geweest door moslimlanden en toen reageerden de christenen ook niet met WO3.quote:Wat de joden betreft: ik denk dat dat noodzakelijk was om de staat Israel op te stellen, essentieel voor wereldoorlog 3, de laatste oorlog tot een nieuwe wereldorde gesticht kan worden. Dat staat dus op het punt te gebeuren.
Ik probeer duidelijk te maken dat onterechte vage complottheoriën haat kunnen zaaien met doden tot gevolg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe jij het nu brengt, zou ik me eigenlijk wel kunnen voorstellen dat er inderdaad 'iets' aan de hand geweest moet zijn met de Joden.
Alleen dat 'iets' is zo uit de hand gelopen dat alle joden hiervoor moesten boeten.
Nou weet ik de geschiedenis wel, en weet wat er in de geschiedenis staat over de keren dat Hitler in zijn jeugd en verdere leven tegen werd gezeten door diverse Joden. Maar ik kan nooit inzien dat dat precies de oorlog heeft gestart.
Dat klopt, en tot aan de reformatie lukte dat ook aardig. Door de reformatie werd het vaticaan echter ontmaskerd voor wat ze is, een dictatoriaal instituur uit op werelddominantie, en dat de bijbel de troon van de paus heel duidelijk beschrijft als antichrist. Vanaf dat moment zal ALLES wat vanuit Rome komt bekeken worden met achterdocht, een logisch gevolg is dus dat ze 'ondergronds' is gegaan. Sleutelrol hierin vormde de Orde der Jezuieten van Ignatius Loyola, welke zich de uitroeiing van protestantisme als doel had gesteld, en de Roomse kerk terug wilde brengen als absolute heerser.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef _stilte het volgende:
[..]
Het is misschien de vraag wat je onder complot verstaat. Volgens mij kun je pas van een complot spreken als er sprake is van een verborgen agenda. Het Vaticaan heeft in het verleden zeker bloed aan de handen gehad, maar volgens mij staken ze niet onder stoelen of banken dat ze de wereld wilden leiden. Dit zeg je zelf immers ook.
Die complottheoriën die je noemt zijn allemaal 'interwoven'. De theorie tegen de joden wordt meestal gefundeerd door de protocollen van Zion, welke een blauwdruk zijn voor wat er daadwerkelijk gebeurt. De schrijvers hiervan zijn waarschijnlijk dus jawel Jezuieten. De invloed van de illuminati is een historisch feit. 9/11 is voor mij ook helder. Het doel is werelddominantie door middel van conflicten, met name religieuze conflicten, om vervolgens alles te verenigen onder 1 overheid en 1 godsdienst. Dat is precies waar 9/11 het startschot voor was.quote:Ik doelde zelf meer op de complottheoriën tegen de joden, de illuminati en de 9/11 conspiracy. Maargoed, er zijn complottheoriën waarin het Vaticaan wel voorkomt. Zo wordt er bijvoorbeeld zelfs beweerd dat het Vaticaan de Islam gecreëerd heeft, zodat er een oorlog kon volgen tussen moslims en 'foute christenen'. Ook zou het Vaticaan banden (gehad) hebben met de maffia en gaan er geruchten dat Johannes Paulus 1, de voorganger van Johannes Paulus 2 vermoord zou zijn door een of meerdere boze kardinalen/bisschoppen die macht zouden verliezen.
Ja, men had een reden nodig om Israel te kunnen stichten.quote:Begrijp ik goed dat je zegt dat joden alleen gestorven zijn zodat Israel gemaakt kon worden, wat weer reden is voor een Derde Wereldoorlog?
Achter de schermen stond iedereen aan dezelfde kant ja. Alleen het doel was niet om moslims om zeep helpen, maar om een dermate groot conflict te kunnen veroorzaken dat de pijn van verschillende naties en religies zo groot zou zijn, dat iedereen om wereldeenheid en eenheid van religie zal schreeuwen. Op dat moment staat het vaticaan op. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang.quote:Daarmee insinueer je dus dat nazi's en geallieerden samenspeelden en elkaar afslachtten (niet alleen soldaten maar ook hoge heren als Hitler verloren het leven) zodat er later genoeg reden zou zijn om alle moslims om zeep te helpen.
Dit is dus ook niet het doel.quote:Ik denk dat er makkelijkere manieren zijn om moslims uit te roeien. Israel is in het verleden trouwens al aangevallen geweest door moslimlanden en toen reageerden de christenen ook niet met WO3.
Dit is wat de planners er zelf over zeggen:quote:Toch zou het heel misschien kunnen dat Israel ooit de reden is voor WO3, alleen dan denk ik dat het dan een massale slachting van moslims zou gaan worden. Geen lange veldslagen zoals vroeger, maar snelle zware bombardementen. Daarom kijken de regeringen van moslimlanden toch wel uit denk ik.
Mensen die lid waren van de Jezuieten en Illuminati hebben in het verleden een belangrijke rol gehad in Europa, maar hun invloed op de maatschappij vandaag is naar mijn overtuiging verwaarloosbaar. Ook denk ik niet dat ze de schuld moeten krijgen voor fascisme, communisme of wereldoorlogen. Hele volkeren zouden daarvan de schuld moeten krijgen. Ik zie de vrijmetselaars meer als een soort 'vroegere golfclub, of hockeyclub' voor de elite van toen. Ik denk niet dat de VS, andere Europese landen, Jezuieten, het Vaticaan, Illuminati of wie dan ook een agenda heeft om Israel en de moslimlanden tegen elkaar uit te laten spelen. Al Qaeda is schuldig aan 11 september en Bush doet gewoon wat het volk van hem verlangt, al was de oorlog tegen Irak discutabel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat klopt, en tot aan de reformatie lukte dat ook aardig. Door de reformatie werd het vaticaan echter ontmaskerd voor wat ze is, een dictatoriaal instituur uit op werelddominantie, en dat de bijbel de troon van de paus heel duidelijk beschrijft als antichrist. Vanaf dat moment zal ALLES wat vanuit Rome komt bekeken worden met achterdocht, een logisch gevolg is dus dat ze 'ondergronds' is gegaan. Sleutelrol hierin vormde de Orde der Jezuieten van Ignatius Loyola, welke zich de uitroeiing van protestantisme als doel had gesteld, en de Roomse kerk terug wilde brengen als absolute heerser.
De Orde der Jezuieten heeft vervolgens elke laag van de maatschappij geïnfiltreerd. Zij heeft andere ordes gecreëerd of overgenomen, de voornaamste hiervan zijn de orde der vrijmetselarij en de illuminati. De oprichter van de illuminati was een Jezuiet. Alles wordt nu op de illuminati gegooid terwijl daarachter de orde der jezuieten is die de dienst uitmaakt en daarmee het vaticaan.
De eerste grote stap naar werelddominantie was de Franse Revolutie, geleid door vrijmetselaars. Ik ben laatst in de loge van Parijs geweest en het is 1 en al Franse Revolutie. Voltaire was een vrijmetselaar en tevens Jezuiet. Rousseau was een Jezuiet. Zij worden echter gezet als 'rebellerende jezuieten', evenals Weishaupt, maar dit is misleiding. De jezuieten zijn verantwoordelijk voor communisme, voor WO1, fascisme in WO2, als je nagaat wie er achter de grote mannen van deze bewegingen en oorlogen zitten, zijn dat altijd Jezuieten, illuminaten of vrijmeteselaars. Wij zien slechts de presidenten, de 'eerste laag'. Daarachter zitten dus echter nog veel meer machtsstructuren en uiteindelijk leiden alle wegen naar Rome.
[..]
Die complottheoriën die je noemt zijn allemaal 'interwoven'. De theorie tegen de joden wordt meestal gefundeerd door de protocollen van Zion, welke een blauwdruk zijn voor wat er daadwerkelijk gebeurt. De schrijvers hiervan zijn waarschijnlijk dus jawel Jezuieten. De invloed van de illuminati is een historisch feit. 9/11 is voor mij ook helder. Het doel is werelddominantie door middel van conflicten, met name religieuze conflicten, om vervolgens alles te verenigen onder 1 overheid en 1 godsdienst. Dat is precies waar 9/11 het startschot voor was.
Islam lijkt in wezen sterk op Rooms katholicisme. Mohammed was getrouwd met een rijke Rooms katholieke. Islam is nu waar eerst bijbelgefundeerd christendom was. Je kan het niet in een paar zinnen uitleggen natuurlijk, maar het is een zeer aannemelijke theorie. Datgene wat de werkelijke connectie bewijst is de overeenkomst in esoterische doctrine. Als je daar naar gaat zoeken worden de links pas echt duidelijk.
[..]
Ja, men had een reden nodig om Israel te kunnen stichten.
[..]
Achter de schermen stond iedereen aan dezelfde kant ja. Alleen het doel was niet om moslims om zeep helpen, maar om een dermate groot conflict te kunnen veroorzaken dat de pijn van verschillende naties en religies zo groot zou zijn, dat iedereen om wereldeenheid en eenheid van religie zal schreeuwen. Op dat moment staat het vaticaan op. De voorbereidingen hiervoor zijn in volle gang.
[..]
Dit is dus ook niet het doel.
[..]
Dit is wat de planners er zelf over zeggen:
"The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the "agentur" (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions." 2
Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War.
"The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm." 3
After this Second World War, Communism was made strong enough to begin taking over weaker governments. In 1945, at the Potsdam Conference between Truman, Churchill, and Stalin, a large portion of Europe was simply handed over to Russia, and on the other side of the world, the aftermath of the war with Japan helped to sweep the tide of Communism into China.
(Readers who argue that the terms Nazism and Zionism were not known in 1871 should remember that the Illuminati invented both these movements. In addition, Communism as an ideology, and as a coined phrase, originates in France during the Revolution. In 1785, Restif coined the phrase four years before revolution broke out. Restif and Babeuf, in turn, were influenced by Rousseau - as was the most famous conspirator of them all, Adam Weishaupt.)
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4
Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East, show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World. This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two, and their allies on both sides. This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.
Het meest bizarre aan dit alles is dat de bijbel dit geprofeteerd heeft. We leven in de laatste dagen, net voor de komst van Christus. Dat valt ook niet in een paar zinnen uit te leggen, eerder een paar boeken, maar zoeken naar de waarheid heeft me dus naar de bijbel geleid. De bijbel heeft me een vredelievende christen gemaakt. Ik zal niemand veroordelen, haten of geweld aandoen, ik wil alleen de waarheid weten.
Ik ben niet tevreden met wat hoe ik de dingen 'zie', ik wil exact weten wat het is, wie het zijn, wat ze doen, waar ze in geloven en waarom. Als je dan lang genoeg doorzoekt kom je bij de originele manifesten, handleidingen, theologie etc. uit. Dan blijkt het volgende:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:48 schreef _stilte het volgende:
[..]
Mensen die lid waren van de Jezuieten en Illuminati hebben in het verleden een belangrijke rol gehad in Europa, maar hun invloed op de maatschappij vandaag is naar mijn overtuiging verwaarloosbaar. Ook denk ik niet dat ze de schuld moeten krijgen voor fascisme, communisme of wereldoorlogen. Hele volkeren zouden daarvan de schuld moeten krijgen. Ik zie de vrijmetselaars meer als een soort 'vroegere golfclub, of hockeyclub' voor de elite van toen.
Ik raad je aan nog wat jaren verder te zoeken... Je haalt hier zaken aan die ik niet 1-2-3 uit kan leggen. Bush is een illuminati, een skull & bones lid, en staat daarmee onder directe controle van het vaticaan. Het is niet voor niets dat de Paus zulke dikke vriendjes geworden is met de VS, sinds Reagan. Het is niet voor niets dat Bush dingen zegt als: Paus johannes paulus was een groot man. De enige manier om hem te eren is door zijn leringen serieus te nemen en ze in de praktijk te brengen in de VS. De VS is van origine protestants!quote:Ik denk niet dat de VS, andere Europese landen, Jezuieten, het Vaticaan, Illuminati of wie dan ook een agenda heeft om Israel en de moslimlanden tegen elkaar uit te laten spelen. Al Qaeda is schuldig aan 11 september en Bush doet gewoon wat het volk van hem verlangt, al was de oorlog tegen Irak discutabel.
De komst van een nieuwe christus wordt gepropageerd door de new age beweging, en deze is dan ook al enkele keren op aarde geweest. Dit is de duivel incarnate, een misleiding, niet Jezus Christus.quote:Ik ben blij voor je dat jij een vredelievende christen bent geworden door de bijbel. Ik ben net als jij ook op zoek naar de waarheid, maar ik vertrouw de geschiedenisboekjes van school zoals ze nu zijn, wat meer dan jou geloof ik. In de komst van een nieuwe christus binnenkort geloof ik niet echt (als je zegt dat je de nieuwe christus bent krijg je snel anti-psychotica voorgeschreven), al zou ik het heel gaaf vinden.
De basis is occultisme, esoterie. Occulte leer leert dat Satan de ware god van deze wereld is. De wereld wordt gerund door satanisten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Volgens mij is de paus de anti-christ las laatst ergen dat vaticaan in het latijn: "plek waar de slang aanbeden wordt" betekend.
Laatst een filmpje gezien van David Icke, en de reversered symbology die de Illuminatie zouden gebruiken zoals het geven van het vrijheidsbeeld aan Amerika terwijl juist een tegenovergestelde god zou voorstellen…
Snap nu dus ook waarom iedereen steeds meer loopt te klagen over de medische wereld,
Wat is het symbool van de medische wereld een slang of tewel de paus?!?!?
ajaja het is allemaal 1 groot complot
Ik krijg de indruk dat je het te moeilijk maakt. Niet achter elke scheet schuilt een complot. De wereld is simpeler dan jij denkt. Ook ik heb ervaring met complottheoriën en ik weet dat het erg frustrerend kan zijn en je moet jezelf er niet in verliezen. Natuurlijk zijn de paus en Bush vriendjes, het zou een politieke blunder zijn van Bush om hem niet te eren (d.m.v. woorden) en de Paus wil ook niet teveel aanhang verliezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden met wat hoe ik de dingen 'zie', ik wil exact weten wat het is, wie het zijn, wat ze doen, waar ze in geloven en waarom. Als je dan lang genoeg doorzoekt kom je bij de originele manifesten, handleidingen, theologie etc. uit. Dan blijkt het volgende:
Vrijmetselarij komt uit de orde der tempeliers, een rooms katholieke orde.
Vrijmetselarij is een esoterisch gemeenschap.
De God van vrijmetselarij is Lucifer.
De lagere graden worden bewust dom gehouden.
Hogere graden worden op strategische posities gezet.
[..]
Ik raad je aan nog wat jaren verder te zoeken... Je haalt hier zaken aan die ik niet 1-2-3 uit kan leggen. Bush is een illuminati, een skull & bones lid, en staat daarmee onder directe controle van het vaticaan. Het is niet voor niets dat de Paus zulke dikke vriendjes geworden is met de VS, sinds Reagan. Het is niet voor niets dat Bush dingen zegt als: Paus johannes paulus was een groot man. De enige manier om hem te eren is door zijn leringen serieus te nemen en ze in de praktijk te brengen in de VS. De VS is van origine protestants!
[..]
De komst van een nieuwe christus wordt gepropageerd door de new age beweging, en deze is dan ook al enkele keren op aarde geweest. Dit is de duivel incarnate, een misleiding, niet Jezus Christus.
http://www.sharenl.org/
Ik zie dat er heel veel zaken zijn waar je gewoon niet van op de hoogte bent. Als je de waarheid wil weten kan je geen genoegen nemen met hoe je de dingen ziet, maar alleen door te weten hoe ze zijn. Als je genoegen neemt met je eigen visie, kom je nergens, de motivatie om te zoeken is er dan immers niet.
Als je meer wil weten raad ik je aan eens te zoeken naar total onslaught op google video.
Ik wil je alleen maar helpen. Ik zoek niet achter alles een complot, alles is een complot, een web van verwarring. Nogmaals, bekijk de videoserie total onslaught op google video eens. Dat heeft mij veel geholpen. Als je het allemaal wel prima vindt met zoals je het ziet, snap ik niet waarom je commentaar komt geven in dit topic.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:38 schreef _stilte het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je het te moeilijk maakt. Niet achter elke scheet schuilt een complot. De wereld is simpeler dan jij denkt. Ook ik heb ervaring met complottheoriën en ik weet dat het erg frustrerend kan zijn en je moet jezelf er niet in verliezen. Natuurlijk zijn de paus en Bush vriendjes, het zou een politieke blunder zijn van Bush om hem niet te eren (d.m.v. woorden) en de Paus wil ook niet teveel aanhang verliezen.
Ik neem wel genoegen met hoe ik dingen zie en achter de complete waarheid kom je toch niet. Toch ben ik wel op zoek, maar al die complotsites komen op mij een beetje onrealistisch over. Ik heb ook niet de drang om een boek te gaan schrijven over deze zaken, om er een studie van te maken, om een vooraanstaand complotdenker te zijn of een 'autoriteit' op het gebied te worden.
Ga eens op dit bericht door svp....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik wil je alleen maar helpen. Ik zoek niet achter alles een complot, alles is een complot, een web van verwarring. Nogmaals, bekijk de videoserie total onslaught op google video eens. Dat heeft mij veel geholpen. Als je het allemaal wel prima vindt met zoals je het ziet, snap ik niet waarom je commentaar komt geven in dit topic.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef JohnDope het volgende:
The Illuminati is een hoax dat is bedacht door de communisten en dat wordt gebruikt als wapen om de kapitalisten mee te demoniseren.
De illuminati kan niet bedacht zijn door communisten, aangezien communisme zo'n beetje uitgedokterd is door leden van de illuminati.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga eens op dit bericht door svp....
[..]
Mijn theorie is gewoon de ultimate conspiracy. Iets groters en gruwelijkers valt er gewoon niet te bedenken.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De illuminati kan niet bedacht zijn door communisten, aangezien communisme zo'n beetje uitgedokterd is door leden van de illuminati.
Ik weet niet of je het weet, maar de illuminati is gewoon een historisch feit en bestond ver vóór dat communisme er uberhaupt was, is in 1776 opgericht namelijk.
Ik zeg: http://nl.wikipedia.org/w(...)niversum%2C_en_Allesquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:54 schreef Moondreamer het volgende:
The Bible gives us 42 signs of the Antichrist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |